Ajax Netwerk
woensdag 26 juli 2017 - 16:43                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Sfeer & ArenA » Museumplein

HR

Deze topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 »

HR

RoodMuseumplein
Zonnebril
Ballenjongen

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 17 mei 2017

Mede Ajacieden,

Woensdag gaat het eindelijk gebeuren, de finale van de Europa League. Eindelijk staan we weer waar we horen. Helaas waren er maar 10.000 kaarten beschikbaar en zullen velen die graag gegaan waren niet heen kunnen. Gelukkig is er een mooie optie om op het Museumplein te kijken. Ruim 100.000 man kan er zijn, ik verwacht dat we dit makkelijk gaan halen. Alles voor onze gezamenlijke liefde, alles voor onze club: Ajax Amsterdam!

Laten we bij opkomst van de spelers massaal de fakkels en rookbommen ontbranden, laten we de lucht boven het Museumplein compleet rood kleuren, voor onze club, voor onze helden! Als de rook is opgetrokken en onze gladiatoren aan de finale beginnen zullen we allemaal eensgezind achter onze club staan. Knallen voor onze helden!
HRHR
HR

020-Kweller
Talent

Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 16 mei 2011

Tips voor fakkels/rookbommen die op te halen zijn? :B
HR
HR

Sherlock H.
F.Underwood Zonnebril
Idool

Droomaankoop: Wim Jonk
Reg.: 26 november 2011

Wij gaan met 3 jongens vanuit Groningen heen inclusief overnachting. Waarschijnlijk sluiten er vanuit groepen kenissen/vrienden nog een heel aantal aan.

Voor fakkels, wil je beetje goeie dan kun je het beste een bootwinkel inlopen. Heb ik hier in Groningen wel gedaan. Wij hebben er 7 klaarliggen.
HR
HR

EddieV
Basisspeler

Uit: Westland
Vak: 411
Reg.: 10 oktober 2007

Ik haalde mijn fakkels altijd bij fakkels.com. Nu zie ik alleen dat ze rookpotten/fakkels verkopen en de signaalfakkels niet meer? Je kan ze altijd een mailtje sturen natuurlijk..
HR
HR

Sultan
Icoon

Uit: Geldrop
Uploads: 16
Reg.: 16 maart 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 mei 2017 om 16:18:25.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Zoiets? :D
HR
HR

Sterspeler-gezocht
Regelmatige invaller

Reg.: 13 september 2010

quote:HR
Sherlock H. schreef:

Wij gaan met 3 jongens vanuit Groningen heen inclusief overnachting. Waarschijnlijk sluiten er vanuit groepen kenissen/vrienden nog een heel aantal aan.

Voor fakkels, wil je beetje goeie dan kun je het beste een bootwinkel inlopen. Heb ik hier in Groningen wel gedaan. Wij hebben er 7 klaarliggen.
HR
hmm een overnachting is zo gek nog niet. hebben jullie een Hotel of Hostel?
HR
HR

ewa ja
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 0-vak
Reg.: 1 april 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 mei 2017 om 02:31:35.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit topic is toch wel een van de redenen dat ik ver weg blijf van het museumplein.
Overnachtingen,bootwinkels in Groningen :denk
HR
HR

Sherlock H.
F.Underwood Zonnebril
Idool

ewa ja schreef:

Dit topic is toch wel een van de redenen dat ik ver weg blijf van het museumplein.
Overnachtingen,bootwinkels in Groningen :denk
HR
Mooi, scheelt weer een aantal mensen die zich boven een ander verheven voelen.

Wouden gewoon naar Stockholm, maar ik was de enige van de 3 die via ticketshop genoeg rechten zou hebben om een ticket aan te schaffen. Maar we gaan altijd met z'n 4en (1 op vakantie) en hadden afgesproken dit met z'n allen mee te willen maken. Dan is Museumplein een mooie optie. En waarom zou ik terugrijden naar Groningen 's nachts. Nu kan ik mooi een drankie meepakken en hopelijk een mooie huldiging de dag erna. Dus ja, een overnachting is toch wel fijn!

Amsterdam en Ajax zijn juist van tolerantie toch? Dus geef mij een goede reden waarom overnachting of bootwinkel Groningen zo debiel is?

Of ben jij zo'n ekte ekte die boven iedereen staat?
HR
HR

AFCA 428
Nummer 14

Uit: Purmerend
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Sherlock H. schreef:

(...)

Mooi, scheelt weer een aantal mensen die zich boven een ander verheven voelen.

Wouden gewoon naar Stockholm, maar ik was de enige van de 3 die via ticketshop genoeg rechten zou hebben om een ticket aan te schaffen. Maar we gaan altijd met z'n 4en (1 op vakantie) en hadden afgesproken dit met z'n allen mee te willen maken. Dan is Museumplein een mooie optie. En waarom zou ik terugrijden naar Groningen 's nachts. Nu kan ik mooi een drankie meepakken en hopelijk een mooie huldiging de dag erna. Dus ja, een overnachting is toch wel fijn!

Amsterdam en Ajax zijn juist van tolerantie toch? Dus geef mij een goede reden waarom overnachting of bootwinkel Groningen zo debiel is?

Of ben jij zo'n ekte ekte die boven iedereen staat?
HR
Zal niet om jou gaan, maar meer om de dui-zen-den mensen die nog nooit de ArenA van binnen hebben gezien, maar nu wel vooraan staan met fakkeltjes en de grootste verhalen hebben. Lekker zuipen en Ajax liedjes zingen. Er zal vast ook wel iemand zijn die denkt dat hij even capo moet spelen. Ook altijd zo irritant.

Museumplein sla ik ook over.
HR
HR

Sherlock H.
F.Underwood Zonnebril
Idool

Prima toch, dat soort gasten moet je daar lekker laten gaan. Als je ze geen aandacht schenkt is de lol er snel af. Dat soort lui heb je altijd en overal en zul je ook altijd houden.

Wij nemen ook wat fakkeltjes mee, puur omdat we het mooi vinden. Voor zingen hebben wij eigenlijk altijd teveel spanning (waarom we ook nooit op zuid zitten), gaan altijd veel te veel in de wedstrijd op, blijft meer bij schreeuwen en vloeken.

Laat iedereen lekker op z'n eigen manier genieten :)
HR
HR

AFCA1103
Bankzitter

Reg.: 22 februari 2009

Hoop dat ze meerdere schermen ophangen, met 100.000 man naar 1 scherm turen lijkt me niet heel chill
HR
HR

Sherlock H.
F.Underwood Zonnebril
Idool

AFCA1103 schreef:

Hoop dat ze meerdere schermen ophangen, met 100.000 man naar 1 scherm turen lijkt me niet heel chill
HR
forumillustratie

Tijdens WK 2014 wel, dus lijkt mij nu zelfde aanpak?
HR
HR

DZUID
Ballenjongen

Reg.: 21 juni 2015

Een aantal vraagjes:
Weet iemand waar ik een goedkope megafoon kan halen?
- We willen graag een oproep doen om te verzamelen op dam en daar naar het museumplein te lopen. Aangezien onze capo in Stockholm zit moet er in Amsterdam een soort alternatief komen om een gekke sfeer te maken.
- Een maatje van mij heeft al 2 trommels gekocht we missen alleen zo'n beugel, iemand die die toevallig heeft?
HR
HR

Leonos
Veelbelovend talent

Vak: 428
Reg.: 25 september 2013

DZUID schreef:

Een aantal vraagjes:
- We willen graag een oproep doen om te verzamelen op dam en daar naar het museumplein te lopen. Aangezien onze capo in Stockholm zit moet er in Amsterdam een soort alternatief komen om een gekke sfeer te maken.
- Een maatje van mij heeft al 2 trommels gekocht we missen alleen zo'n beugel, iemand die die toevallig heeft?
HR
:D :D :D
HR
HR

AFCAveen
Jeugdspeler

Uit: Amstelveen
Droomaankoop: Nigel de Jong
Reg.: 5 maart 2008

Weet iemand toevallig al of er barretjes op Museumplein geplaatst worden of dat je zelf drinken mee moet nemen?
HR
HR

DZUID
Ballenjongen

AFCAveen schreef:

Weet iemand toevallig al of er barretjes op Museumplein geplaatst worden of dat je zelf drinken mee moet nemen?
HR
Er worden voedselpakketten uitgedeeld.
Dit gaat zo:

Bij de ingang van het Museumplein krijg je per 1000 man een gecertificeerde begeleider toegewezen (zijn te herkennen aan hun reflecterende hesje en hun ajax vlaggetje).
Zij hebben voor iedereen een consumptie bon, waarmee je naar het loket kan gaan en je pakketje kan ophalen. Het pakket ziet er als volgt uit -> Appelsap of een malt biertje -> Liga evergreen -> appel of een banaan (zonder schil ivm uitglijden)

Tot dan!
HR
HR

AFCA1103
Bankzitter

Reg.: 22 februari 2009

DZUID schreef:

Een aantal vraagjes:
HR
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/speelgoed/speelfiguren-voor-jongens/brandweerman-sam/brandweerman-sam-megafoon
HR
HR

AFCAveen
Jeugdspeler

Uit: Amstelveen
Droomaankoop: Nigel de Jong
Reg.: 5 maart 2008

DZUID schreef:

(...)

Er worden voedselpakketten uitgedeeld.
Dit gaat zo:

Bij de ingang van het Museumplein krijg je per 1000 man een gecertificeerde begeleider toegewezen (zijn te herkennen aan hun reflecterende hesje en hun ajax vlaggetje).
Zij hebben voor iedereen een consumptie bon, waarmee je naar het loket kan gaan en je pakketje kan ophalen. Het pakket ziet er als volgt uit -> Appelsap of een malt biertje -> Liga evergreen -> appel of een banaan (zonder schil ivm uitglijden)

Tot dan!
HR
Maar wat als ik de begeleider niet aardig vind? Kan ik 'm dan nog inruilen voor een ander?
HR
HR

DZUID
Ballenjongen

AFCA1103 schreef:

(...)

http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/speelgoed/speelfiguren-voor-jongens/brandweerman-sam/brandweerman-sam-megafoon
HR
Thanks, het enige waar ik nog mee zit is het bereik van de megafoon.
We moeten immers vele mensen bereiken. 1 snaredrum trouwens er bij geregeld B)
HR
HR

UltimateKAOS
Jeugdspeler

Vak: 423
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 6 mei 2015

DZUID schreef:

Een aantal vraagjes:
HR
Ik snap dat je fanatiek bent en je graag wil inzetten voor de club, maar ik denk dat je iets te hard van stapel loopt.

Zorg maar gewoon dat je aanwezig bent in Stockholm of in Amsterdam, Drink een biertje(mits 18+), zing lekker met de rest mee en geniet vooral van de wedstrijd.
HR
HR

AFCA 428
Nummer 14

Uit: Purmerend
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

UltimateKAOS schreef:

(...)

Ik snap dat je fanatiek bent en je graag wil inzetten voor de club, maar ik denk dat je iets te hard van stapel loopt.

Zorg maar gewoon dat je aanwezig bent in Stockholm of in Amsterdam, Drink een biertje(mits 18+), zing lekker met de rest mee en geniet vooral van de wedstrijd.
HR
Man man man...
HR
HR

DZUID
Ballenjongen

UltimateKAOS schreef:

(...)

HR
:D :D
HR
HR

Jari_Litmanen
Vedette

Uit: Westervoort
Vak: 426
Reg.: 8 december 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 mei 2017 om 11:21:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: michaelschrijver@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

UltimateKAOS schreef:

(...)

HR
:D :D :D
HR
HR

damy
Ballenjongen

Vak: 428
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 23 juni 2012

Er komt een hoop carnavalsvolk op af, en mensen die normaal nooit kijken.
Gelukkig zit ik in Stockholm dus geen last ervan.
HR
HR

Brammes
Basisspeler

Reg.: 30 juni 2014

DZUID schreef:

Een aantal vraagjes:
HR
Ik heb een vlag met STOP STADIONVERBODEN, laat maar weten of die nodg is
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Sfeer & ArenA » Museumplein

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 96,7% dat PSV wint van Osijek. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van OGC Nice-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!