Ajax Netwerk
zaterdag 22 november 2014 - 11:20                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Sfeer & ArenA » Beperkt zicht

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

Henryb
Ballenjongen

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 11 januari 2006

Ik heb 2 kaarten weten te bemachtigen voor Ajax - 010, op beperkt zicht, Vak 415 Rij 3, stoel 20.

Ik wilde eigenlijk op Zuid, per ongeluk de verkeerde gekocht :s

Vroeg mij af of ik hier normaal zicht heb, is die wand bij het uitvak niet afgeplakt of zit ik niet tegen het uitvak aan?

Verder, 1 kaartje heb ik op mijn pa zijn clubkaart gekocht maar ik ga met een vriend, hij ziet er verder niet uit als een hooligan ofzo, geen probleem lijkt mij?
HR
HR

4eSter
Jeugdspeler

Vak: 425
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 6 juni 2012

Er zijn geen uitsupporters dus lijkt me niet dat het is afgeplakt
HR
HR

BirBintang
Veelbelovend talent

Vak: 126
Reg.: 10 december 2010

quote:HR
Henryb schreef:

Verder, 1 kaartje heb ik op mijn pa zijn clubkaart gekocht maar ik ga met een vriend, hij ziet er verder niet uit als een hooligan ofzo, geen probleem lijkt mij?
HR
Hoe ziet een hooligan er uit dan?
HR
HR

Snorscheren
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 11 juni 2005

BirBintang schreef:

(...)

Hoe ziet een hooligan er uit dan?
HR
[IMG]forumillustratie[/IMG]
HR
HR

Tres Estrellas
tres_estrellas Zonnebril
Talent

Uit: El Barrio
Vak: 424
Reg.: 2 augustus 2011

Henryb schreef:
HR
:I

forumillustratie
HR
HR

CrAFCAzy
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 2 mei 2012

Volgens mij mag dit topic weer weg...

Beperkt zich is overigens prima. Geen nieuwe business-seat, maar voldoende om de vibe mee te pakken en naar het spel te kijken, zeker tegen 010.
HR
HR

Henryb-VAK-H-1972
Henryb Zonnebril
Ballenjongen

bedankt voor de stoel trouwens
HR
HR

Deleter
Jeugdspeler

Vak: 425
Reg.: 26 mei 2012

Maakt niet uit wie je mee neemt, neem wel beide je id-kaart mee. Kan gevraagd worden
HR
HR

Henryb-VAK-H-1972
Henryb Zonnebril
Ballenjongen

Ok dan! Zin in! Bedankt voor de info
HR
HR

Tres Estrellas
tres_estrellas Zonnebril
Talent

Uit: El Barrio
Reg.: 2 augustus 2011

Henryb-VAK-H-1972 schreef:

bedankt voor de stoel trouwens
HR
;)
HRHR
HR

Chachi
Ballenjongen

Reg.: 24 januari 2011

Heb ook eens in 415 slecht zicht vak gezeten tijdens Ajax - Feyenoord, was toen een drama. Enorme hap uit het gezichtsveld, geen idee wie de linksback was. Zijn we in het gangpad gaan staan, weggestuurd.. Geen andere plek te bekennen met wel volledig zicht.
Ik zat dan wel helemaal bovenin de hoek tegen die wand, wie weet valt rij 3 mee!
HR
HR

CrAFCAzy
Talent

Chachi schreef:

Heb ook eens in 415 slecht zicht vak gezeten tijdens Ajax - Feyenoord, was toen een drama. Enorme hap uit het gezichtsveld, geen idee wie de linksback was. Zijn we in het gangpad gaan staan, weggestuurd.. Geen andere plek te bekennen met wel volledig zicht.
Ik zat dan wel helemaal bovenin de hoek tegen die wand, wie weet valt rij 3 mee!
HR
De wedstrijd zie je kwalitatief altijd beter op TV.. Als je het daarom gaat kan je beter thuisblijven.
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Net zoals jij getuige je 'vak status'?

Wat een populair gelul zeg. Ik heb me tijdens Ajax - psv mateloos geirriteerd aan die klote camera die me het zicht vaak gedeeltelijk ontnam.

Je betaald dus wil je wel 100% kunnen zien. Je kiest er vervolgens zelf voor of je dat ook daadwerkelijk doet uiteraard.
HR
HR

HenryVakH1972
Ballenjongen

Reg.: 11 februari 2004

Chachi schreef:

HR
Kijk dit is een nuttig antwoord. IPV kan je niet beter TV gaan kijken etc. Tuurlijk niet. Ajax - Feyenoord is de vetste wedstrijd die er is. Heb alleen zelf nooit op 415 gezeten (had de eerste jaren van de ArenA een seizoenkaart op 420) dus ik denk, ik vraag het effe aan mijn medesupporters.
HR
HR

EnLasBuenasYEnLasMalas
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 april 2007

Als je vanaf 415 niet kan zien wie de linksback is ligt dat meer aan jouw kennis en interesse in Ajax dan aan het stadion.
HR
HR

CrAFCAzy
Talent

AFCA 428 schreef:

Net zoals jij getuige je 'vak status'?

Wat een populair gelul zeg. Ik heb me tijdens Ajax - psv mateloos geirriteerd aan die klote camera die me het zicht vaak gedeeltelijk ontnam.

Je betaald dus wil je wel 100% kunnen zien. Je kiest er vervolgens zelf voor of je dat ook daadwerkelijk doet uiteraard.
HR
Wat ben jij bekrompen zeg.. Mijn god. Heb je wel eens bedacht dat ik misschien niet de mogelijkheid heb om een seizoen lang te kunnen gaan? Ik ga zo vaak als mogelijk.. Maar goed daar gaat het niet om.

Je koopt een Kaartje Beperkt Zicht, dan kan je verwachten dat het zicht niet altijd 100% is. Daarom zeg ik ook dat als je zo'n kaartje koopt je vooral om de sfeer moet geven. Niks vreemds aan. Je moet het niet groter maken dan het is..
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

HR
HR
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Sfeer & ArenA » Beperkt zicht

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 55,9% dat Paris Saint-Germain FC wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-SC Heerenveen.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!