Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 09:12                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Sfeer & ArenA » N.U.A(North up alliance)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 14 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »

HR

jeste07
Ballenjongen

Uit: purmerend
Vak: 413
Droomaankoop: -
Reg.: 27 juli 2011

quote:HR
4eSter schreef:

(...)

Allemaal verstand op nul en gewoon gezamenlijk schreeuwen, schijt wat de rest ervan vind. Dan is het als geheel mooi. Probeer anders een keer met z'n allen te springen, dat valt meer op naar de rest van het stadion!
HR
Klopt er is enkel nog 1 probleem en dat is dat niet het hele vak(413) zin heeft om mee te springen en is het tot nu toe enkel nog maar rij 23 en hoger.
HR
HR

4eSter
Veelbelovend talent

Vak: 425
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 6 juni 2012

jeste07 schreef:

(...)

Klopt er is enkel nog 1 probleem en dat is dat niet het hele vak(413) zin heeft om mee te springen en is het tot nu toe enkel nog maar rij 23 en hoger.
HR
De jongens die willen springen, gewoon doen! Als het de wedstrijd naar is, tegen psv bijvoorbeeld, dan hoop ik dat het aan de andere kant ook chaos is! Keep going
HR
HR

dewokkel
Ballenjongen

Uit: Oss
Vak: -
Reg.: 11 mei 2012

jeste07 schreef:

(...)

HR
Alles heeft tijd nodig ,dit toch ook ??
HR
HR

bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

Is dit wel een sfeervak? Vandaag weer niets van gemerkt.
HR
HR

guusgeluk1
Ballenjongen

Reg.: 7 november 2010

Is dit wel een sfeervak? Vandaag weer niets van gemerkt.HR
Gelukkig was daar het in vuur en vlam staande vak 119, om deze zaadwedstrijd te voorzien van sfeer !!!
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

bolle2 schreef:

HR
Hej Bolle, ik zit nog steeds te wachten op een bericht op de startpagina van Ajax Netwerk met als kop 'Forumlid Bolle 2 overleden na het springen onder een rijdende trein'. Ongelooflijk jij moet wel.heel ongelukkig zijn, werkelijk waar in elke reactie loop je wel te drammen, te zeiken man pfff...

Voor de wedstrijd zag het er goed uit met de vlaggen ed. Tijdens de wedstrijd niet egt gehoord, maar zoals wel vaker met dit soort wedstrijden komt 95% van 410 af, ovetigens ook gelijk het enige vak wat goed vol zat, bij ons op zuid (net als in de rest van.het stadion) een.hoop lege plemmen :\( .
HR
HR

jimmmAFCA
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 10 juli 2012

Gisteravond voor het eerst op Noord gezeten bij NUA, op 413. Vond de vlaggen wel goed, dat scheelt al erg veel !! Het initiatief is er, maar wat vooral lastig is, denk ik, is dat 410 gisteravond gewoon lekker bezig was(klonk erg goed vanaf de andere kant) en de mensen die bovenin het vak probeerden in te zetten werden vaal al snel overstemd door het geluid vanaf de andere kant. Het werd wel een aantal keer geprobeerd maar het slaat nog niet echt aan naar beneden toe.

Ik zou zeggen, blijf het proberen want als jullie het sfeertje erin weten te krijgen op Noord zou dat zeker heel wat schelen, als het zo stil is om je heen is het ook maar niks! Succes!

gr,

een aanmoediger van dit initiatief!
HR
HR

jeste07
Ballenjongen

bolle2 schreef:

HR
Nee dit is GEEN sfeervak zoals 410 lees eerdere berichten wij willen alleen dat niet alles vanaf zuid komt maar ook wat vanaf noord. Maar niet zo gek he dat je er niks van merkt is lastig hoor als iedereen meteen verwacht dat je meteen zoals 410 bent wat onmogelijk is
HR
HR

bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

AFCA3STERREN schreef:

(...)

Hej Bolle, ik zit nog steeds te wachten op een bericht op de startpagina van Ajax Netwerk met als kop 'Forumlid Bolle 2 overleden na het springen onder een rijdende trein'. Ongelooflijk jij moet wel.heel ongelukkig zijn, werkelijk waar in elke reactie loop je wel te drammen, te zeiken man pfff...

Voor de wedstrijd zag het er goed uit met de vlaggen ed. Tijdens de wedstrijd niet egt gehoord, maar zoals wel vaker met dit soort wedstrijden komt 95% van 410 af, ovetigens ook gelijk het enige vak wat goed vol zat, bij ons op zuid (net als in de rest van.het stadion) een.hoop lege plemmen :\( .
HR
Het vak noemt zich N.U.A.
Als ik dan op de website van die kale kijk staat daar wat ik daaronder moet verstaan
"Wij zijn een collectief sfeerteam op Noord boven (2e ring), een alliantie van sfeer voor de vakken 409 t/m 414. Geen sfeervak zoals het roemruchte vak 410, maar een collectief van tot dusver ongeveer 300 fanatieke Ajax supporters die op een georganiseerde manier voor meer sfeer willen zorgen op Noord boven."

Ik versta onder een, vergeef me het woord, sfeervak, het bijv. gezang. Dat vindt ik, vergeef met het woord,o.a. sfeer.

Dat gezang heb ik gisteren niet of nauwelijks gehoord.

Maar goed, jij vond dus dat er van de vakken 409 t/m 414 veel, vergeef me het woord, sfeer kwam.

Vertel eens...
HR
HR

Pancake
Idool

Reg.: 3 juni 2001

die 300 man mogen weleens gaan zingen dan
HR
HR

ZwolleAFCA
Ballenjongen

Vak: 425
Reg.: 26 november 2011

He Bolle2

wat een zielig figuur ben jij zeg. Hou gewoon lekker je kop dicht man als je niks nuttigs te zeggen hebt.
HR
HR

Sandro -020-
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Vak: 412
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 30 juli 2010

Pancake schreef:

die 300 man mogen weleens gaan zingen dan
HR
300 man verspreid over 6 vakken is gewoon lastig aan te sturen. Ik heb begrepen dat ze inmiddels bezig zijn (met Ajax of onderling ruilen van plaatsen) om zoveel mogelijk bij elkaar op Vak 413 te krijgen. Mocht dit lukken dan zal dat een positieve invloed hebben op de sfeer/zang etc.
HR
HR

020-Kweller
Talent

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 16 mei 2011

Sandro -020- schreef:

(...)

300 man verspreid over 6 vakken is gewoon lastig aan te sturen. Ik heb begrepen dat ze inmiddels bezig zijn (met Ajax of onderling ruilen van plaatsen) om zoveel mogelijk bij elkaar op Vak 413 te krijgen. Mocht dit lukken dan zal dat een positieve invloed hebben op de sfeer/zang etc.
HR
Amen. Sowieso leeft het nu al meer dan eerst, moet je voorstellen hoe het vroeger was ;)
HRHR
HR

afca-goden
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Dennis Praet
Reg.: 11 november 2012

ZwolleAFCA schreef:

He Bolle2

wat een zielig figuur ben jij zeg. Hou gewoon lekker je kop dicht man als je niks nuttigs te zeggen hebt.
HR
HR
HR

afca-goden
Lid 2de elftal

ZwolleAFCA schreef:

He Bolle2

HR
HR
HR

kalimyst
Lid 2de elftal

Uit: Amsterdam
Vak: 126
Reg.: 4 juli 2006

Zag er voor de wedstrijd goed uit vanaf Zuid. Lekker blijven doorgaan. Er komen nog zat momenten aan dat je denkt 'krijg allemaal de pleuris maar'. Zo ging dat in het verleden bij 410 (en kijk eens waar ze nu staan), zo gaat dat nu bij Zuid.

Als alle zeikerds hun negatieve energie die ze hier tentoonstpreiden op het forum eens zouden gebruiken om mee te doen tijdens de wedstrijd, zou je oordoppen tegen gehoorsbeschadiging nodig hebben.
HR
HR

jeste07
Ballenjongen

kalimyst schreef:

Zag er voor de wedstrijd goed uit vanaf Zuid. Lekker blijven doorgaan. Er komen nog zat momenten aan dat je denkt 'krijg allemaal de pleuris maar'. Zo ging dat in het verleden bij 410 (en kijk eens waar ze nu staan), zo gaat dat nu bij Zuid.

Als alle zeikerds hun negatieve energie die ze hier tentoonstpreiden op het forum eens zouden gebruiken om mee te doen tijdens de wedstrijd, zou je oordoppen tegen gehoorsbeschadiging nodig hebben.
HR
Ik zeg: AMEN
HR
HR

daan-ajax
Jeugdspeler

Reg.: 5 oktober 2012

Ik citeer het volgende van de site van de North Up Alliance (onderin het wedstrijdverslag van Ajax - VVV): Om de jongens op het veld een boost te geven, willen wij deze wedstrijd (ajax - psv) een sjaalactie houden. Iedereen wordt dan ook opgeroepen om een sjaal mee te nemen. Als heel Noord tijdens bloed, zweet en tranen en de Ajax-marsch een sjaal boven zijn hoofd houdt, levert dit een geweldige sfeer op. Een kippenvel-momentje. Noord moet gaan kolken zaterdag 1 december. Tot dan!

Dit lijkt me een geweldig idee. Ik ben er zelf ook bij (met 6 anderen) en we zullen zeker meedoen. Alleen heb ik een vraagje. We zitten met 6 man verspreid over t hele vak (er waren geen 6 plaatsen naast elkaar meer, maar we willen graag bij elkaar zitten (of beter nog staan :B ) en we willen ook graag sfeer maken, dus redelijk bovenin het vak zitten. Aangezien het waarschijnlijk uitverkocht is lijkt het me lastig dit te regelen, weten jullie of er een mogelijke manier is?

Groeten en bvd
HR
HR

Bolkestein
Ballenjongen

Uit: Leiden
Reg.: 13 november 2010

Bovenaan staan ipv zitten. Probleem opgelost. :B
HR
HR

daan-ajax
Jeugdspeler

Bolkestein schreef:

Bovenaan staan ipv zitten. Probleem opgelost. :B
HR
Houdt men zich daar niet aan de plaatsen die op de kaartjes staan?
HR
HR

Bolkestein
Ballenjongen

Uit: Leiden
Reg.: 13 november 2010

Laat ik het zo zeggen.. ik heb de afgelopen 2 jaar volgens mij één keer op mn eigen plek gezeten. Er valt altijd wel wat te regelen. Beetje schuiven en wat goede wil.
HR
HR

daan-ajax
Jeugdspeler

Haha oke, komt vast goed dus.
Bedankt voor je snelle antwoord!!
HR
HR

AFCACBS
Ballenjongen

Reg.: 25 oktober 2010

Ik heb met 2 maten kaarten voor 409. Kunnen wij gewoon bij NUA komen staan?
HR
HR

afca-goden
Lid 2de elftal

AFCACBS schreef:

Ik heb met 2 maten kaarten voor 409. Kunnen wij gewoon bij NUA komen staan?
HR
Als je nou gewoon ff de berichten hierboven leest hoeft er niet 10x dezelde vraag gesteld te worden...
HR
HR

daan-ajax
Jeugdspeler

Ff deze foto gekopieerd van de facebook pagina van de NUA
forumillustratie
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 14 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Sfeer & ArenA » N.U.A(North up alliance)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 78,6% dat Valencia wint van Sevilla FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Heracles Almelo-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!