Ajax Netwerk
zaterdag 18 mei 2013 - 20:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Sfeer & ArenA » Handtekeningenactie: terugkeer van onze stadionspeaker (+poll)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 12 »

HR

Jordanees met Mentalita U Rode kaart: waarschuwing
Lid 2de elftal

Uit: JORDAAN
Vak: 127
Droomaankoop: -
Reg.: 17 mei 2000

Enkele maanden geleden mochten de gekken die zo gek waren om zélfs het sfeerloze, commerciële gedrocht genaamd Amsterdam Tournament te bezoeken, Wim Bohnen weer aanhoren.

Dit leek een eenmalige actie, maar later bleek tot afschuw van velen dat deze man (voorlopig) de vaste stadionomroeper is geworden. Heel naar, want er zijn maar weinigen die Bohnen graag horen.

Deze grote meerderheid walgt van deze zelfingenomen Wim 'Arena, laat je horen' Bohnen. Zijn demagogische manier van presenteren past niet. Dat hoort thuis in een Duits stadion, zoals in een column op AjaxLife.nl al eens terecht is opgemerkt.

Wij hadden jaren Floor Thoolen en niemand die daar ooit commentaar op heeft geleverd. Soms zakelijk als er geen reden tot euforie is, euforisch als daar ook reden voor is. En altijd in keurig Nederlands. Let wel, ik praat als Amsterdammer ook regelmatig zo plat als het maar kan en hoor ook graag zuiver Amsterdams om mij heen, maar dat is wat anders dan constant fout Nederlands te spreken. In dat laatste grossiert Bohnen; in elke zin weet hij wel een taalfout te proppen.

Bohnen zou bij een afschuwelijk bekerduel met bv. RBC Roosendaal op een donderdagavond nog in staat zijn om tenenkrommend 'He jongens van de F-Side, zing eens een liedje voor KENNEDY BAKITJOKO' of 'Arena, ga allemaal eens staan voor DENNIS ROMMEDAHL' in zijn microfoon te schreeuwen.

De achterliggende reden van Ajax, als die er al is, om deze man stadionspeaker te maken is vast om het publiek te enthousiasmeren, maar hij heeft geen enkel effect. Ja, op Oranje-publiek, dagjesvolk. Maar dat zit er gelukkig maar een of twee keer per seizoen. Meestal in augustus.

Nee, alsjeblieft, laat deze Wim Bohnen voortaan gewoon weer alleen opdraven bij huldigingen. Dan is het nog wel eens grappig en ben je daarvoor in de stemming. Eens per jaar, en gelukkig - in dit verband - hebben we niet eens elk seizoen wat te vieren.

Om een lang verhaal kort te maken: laat hieronder een digitale handtekening achter voor de terugkeer van de stadionspeaker van Ons Aller Ajax, Floor Thoolen!

[Dit bericht is veranderd door Jordanees met Mentalita U (op 8 november 2008 20:20:40).]
HR
HR

thebanned23 Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Utrecht
Vak: 414
Reg.: 12 juli 2002

Die van mij heb je, wat een graftak....
HR
HR

Teucer 410
Vedette

Vak: 425
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 15 augustus 2000

Vreselijk storend idd die Bohnen. Alsjeblieft Floor terug. Weet iemand wat de reden voor de wijziging is?
HR
HR

Jesse V.
Talent

Vak: 426
Reg.: 12 juli 2006

Doe mij inderdaad ook maar gewoon weer Floor.
HR
HR

bolle2
Idool
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

IDD,

FLOOR THOLEN TERUG, EN SNEL!!
HR
HR

BuZa
Internationale topspeler

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Reg.: 30 november 2005

Gewoon Floor weer terug!
HR
HR

Gonzalo Gerardo Higuain
Icoon

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005

Hierin wil ik ook graag meehelpen. Iedereen kan toch wel zien dat dit niks is.

Inderdaad 'gewoon' Floor weer terug, geen gezeik!
HR
HR

Administrator
Administrator

Vak: -
Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Michel
Internationale topspeler

Uit: Zaanstad
Vak: 115
Reg.: 14 augustus 2003

Ah eindelijk nog meer mensen die Wim Bohnen verschrikkelijk vinden. Irriteer me elke wedstrijd weer mateloos aan die vent. Hoe het ook met die opstelling gaat bah :\(

Doe inderdaad maar gauw Floor Thoolen terug. Dat was een plezierige stem om naar te luisteren. Stukken beter dan dat irritante gedoe wat we nu hebben.
HR
HR

kist
Ballenjongen

Reg.: 3 augustus 2008

Inderdaad, Floor moet terug.
deze speaker bakt er werkelijk niets van en voelt de sfeer totaal niet aan.
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

Stem AFCA3STERREN :D

Nee ik vind de huidige stadionspeaker niet veel aan, met dat domme gelul. Dus mijn zegen heb je ook :B
HR
HR
Gewoon floor weer terug!
Die wim is zo agressieopwekkend!
HR
HR

mijnclub
Vedette

Vak: 420
Reg.: 7 november 2003

Ook de harde kern van 420 is het hier volledig mee eens. ;)

Floor Thoolen heeft het altijd gewoon goed gedaan, het lijkt me dan ook dat hij daar gewoon mee door kan gaan.
HRHR
HR

Stekel_Cbs
Jeugdspeler

Uit: Bussie18
Vak: 128
Reg.: 7 november 2008

Geef die Wim lekker een karaoke set, kan ie thuis verder oefenen. Hoeven wij teminste niet meer naar zijn geleuter te luisteren.
HR
HR

Mykol
Talent

Uit: Zaandam
Vak: 410
Reg.: 21 juli 2008

Floor for president!
HR
HR

FGI
Icoon

Reg.: 29 december 2003

Verschrikkelijk figuur, die Bohnen. Onbegrijpelijke zet ook, Thoolen deed het al jaren prima.
HR
HR

Wijzijnajaxwijzijndebeste
Talent

Uit: Huissen
Reg.: 14 mei 2006

Alsjeblieft Floor weer terug idd. En gauw!

[Dit bericht is veranderd door Wijzijnajaxwijzijndebeste (op 7 november 2008 09:50:49).]
HR
HR

TylerDurden
Vedette

Uit: Purmerend * * *
Vak: 410
Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 24 juni 2002

Floor terug! En snel!
HR
HR

vak 825
Basisspeler

Uit: Mijdrecht
Vak: 125
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 14 november 2004

Floor is er nog wel hoor, maar alleen de Ajax opstelling wordt door die idioot gedaan. Van mij mag hij weg en gewoon Floor alles weer laten doen!!
HR
HR

Erikvh
Ballenjongen

Uit: Ede
Vak: 420
Reg.: 29 mei 2007

Wat een drama inderdaad zeg. Floor Tholen moet zeker terugkomen.
HR
HR

Cracovia
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 september 2005

Weg met Bohnen!
HR
HR

Almdudler
International

Uit: Westland
Vak: 424
Reg.: 12 juni 2003

Geef mij maar Floor!
HR
HR

Sven
Administrator

Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Reg.: 6 december 2000

Volledig mee eens, overdreven populair gedoe.
HR
HR

punta
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 428
Reg.: 23 augustus 2002

Pé Mühren..die wil ik..
HR
HR

129
Legende
Winnaar Ajax Netwerk VoVo 2010/2011; meer prijzen

Vak: 129
Reg.: 10 mei 2002

quote:HR
punta schreef:

Pé Mühren..die wil ik..
HR
Die heeft een tuin op z'n buik.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Sfeer & ArenA » Handtekeningenactie: terugkeer van onze stadionspeaker (+poll)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?

Mooi
Even wennen nog
Ik vind het niets
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 78,1% dat VVV Venlo wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.