Ajax Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 02:29                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Sfeer & ArenA » VAK410 | Deel 10

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 89 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 89 »

HR

Patrick V
Moderator

Uit: Alblasserdam
Vak: 428
Reg.: 16 juni 2001

forumillustratie
Algemene informatie

Oprichting
VAK410 is opgericht door enkele jonge en fanatieke Ajacieden op 26 Januari 2001.

Giften
Elk gift is ten alle tijden welkom, deze kunnen worden gestort op: Naam: VAK 410 Rekeningnummer: 42.85.18.966
Plaats: Amsterdam

TIFO
De sfeeracties die VAK410 regelmatig houdt worden ook wel TIFO-acties gehouden. Deze acties zullen nooit van te voren bekend worden gemaakt! Vaak duren deze acties ook maar een paar minuten, daarna belanden de meeste doeken in de vuilniscontainer. Deze doeken kunnen niet door derden worden opgehaald of worden gekocht.

Website

Op www.vak410.nl is meer informatie over Vak 410 te vinden!

Aantal Foto's '08/'09:

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

Belangrijk nieuws:

VAK410 DVD III 2007-2008 VANAF 18 OKTOBER TE KOOP!

Met trots, nee. Met heel veel trots presenteren wij onze derde dvd: VAK410 DVD III 2007-2008! Niet eerder werd er zoveel tijd en werk besteed aan het maken van een VAK410 dvd als deze keer. In een 2 uur durende compilatie kunnen alle hoogtepunten en dieptepunten van het afgelopen seizoen opnieuw worden beleefd, gewoon thuis op de bank. Het laatste jaar VAK410 vanaf de Noordzijde, in beeld en geluid.
In 2001 geboren, met vallen en opstaan wordt het VAK volwassen. Niet alleen kwantitatief gegroeid maar ook kwalitatief willen wij blijven groeien. Door ontwikkelen en jezelf blijven overtreffen, op alle gebieden. Verbluffend is het resultaat wat op de derde dvd te zien is. In de 2 uur kun je niet alleen genieten van de mooiste doeken en de zang maar wordt je ook vaker meegenomen met de voorbereidingen. Uiteraard komt het grootste doek van Nederland ruim aan bod tijdens de klassieker, maar ook de support vanaf het vak en de brandjes. Uiteraard mogen wij ook het nodige vuurwerk niet vergeten te melden.
Tussen alle wedstrijden door hebben we ook aandacht besteed aan een aantal van onze idealen. Items over de ‘Anti-bestuur actie', ‘'Tegen Het Moderne Voetbal' en de ‘ACAB' naar aanleiding van de politiestakingen afgelopen seizoen. VAK410 houdt geen blad voor de mond! Tevens is er een prachtige video-clip gemaakt over Amsterdam. En mocht je deze tekst na het zien van de dvd weer lezen: hij is echt door ons gemaakt! VAK410 producties.
Of het niet genoeg was zijn er ook twee interviews te zien met Bobby Haarms en Johnny Heitinga. Tijdens een prachtige boottocht door de grachten spraken wij met hem over Ajax. Vanaf het oude VAK werd met Johnny teruggekeken op zijn jaren bij Ajax en de support vanuit VAK410.

Verkoop informatie
Wat? VAK410 DVD III 2007-2008
Wanneer? Vanaf 18 oktober 2008
Waar? Supportershome, VAK410 Merchandising (onder VAK424) (waarschijnlijk ook op Zuid 1) & online
Kost dat? €10,-
Nog aanbiedingen? Jawel, VAK410 deel 3 & 2 voor €15,-
Preview? Aanstaande vrijdag op 17 oktober zal de dvd voor iedereen te zien zijn. In café Unique zal de film om 20.00 uur starten, zorg dus dat je iets eerder binnen bent om alvast een koud biertje te bestellen. Ook zal er alvast een kleine voorverkoop plaats vinden.

Tot vrijdagavond in café Unique op het Rembrandtplein!

VAK410

Blijf On-topic SVP!

[Dit bericht is veranderd door Patrick V (op 17 oktober 2008 13:55:28).]
HR
HR

Neill
Veelbelovend talent

Uit: Purmerend
Reg.: 11 december 2003

Dvd previeuw was super. iedereen bedankt voor komst.

De dvd is dit keer echt mega mooi :B
HR
HR

NFD410
Legende

Vak: -
Reg.: 26 juni 2000

DVD is echt super. Kippenvel bij de interviews met Bobby en Johnny. Je krijgt er overigens wel een kater van.
HR
HR

fritsindespits
Geselecteerd voor Oranje

Uit: zevenhoven (zh)
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 maart 2003

zo ff goed in beeld bij studio sport net!
HR
HR

cameleon127
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Vak: 126
Reg.: 6 juli 2008

quote:HR
fritsindespits schreef:

zo ff goed in beeld bij studio sport net!
HR
een aantal keer zelfs op tele2..
voor het eerst sinds een tijdje dat ik thuis een wedstrijd heb gevolgd,
ligt het aan mij of wordt het geluid steeds weggedraait bij gezang?
HR
HR

Cracovia
Vedette

Reg.: 22 september 2005

Echt slecht die Arena!! En dat geluid!!!
Telkens wanneer het begon werd het geluid zachter gezet ofzo...

Maar ja weer top, blote buiken brigade BBB!
Nog 1 jaartje veel bier en hamburgers naar binnen sjouwen en jullie zijn ook bol... Blote Bolle Buiken Brigade!
BBBB!
HR
HR

Teucer 410
Vedette

Uit: Utrecht
Vak: 425
Reg.: 15 augustus 2000

Laatste 10 minuten van de eerste en tweede helft ging hard!!!
HR
HR

234
Bankzitter

Vak: 120
Reg.: 29 juni 2007

Ik kom nu al meer dan 5 jaar bij Ajax, en bezoek vrijwel alle thuiswedstrijden van de competitie (en ook vaak zat beker + europees) . Vandaag viel de sfeer me eigenlijk iets tegen, misschien door mijn té hoge verwachtingen (leuk affiche, avondwedstrijd, en de vorige thuiswedstrijden waren hoopgevend) maar zoals het de laatste 10 minuten was heb ik het eigenlijk nog nooit meegemaakt. Non stop keihard, en op oost eerste ring, waar ik zit, gingen er groepen staan en deed eigenlijk iedereen mee.

Verder kwamen er ook echt harde nummers door vanaf Noord, goede zaak.
HR
HR

johnny_89_
Talent

Uit: Rhoon
Vak: 404
Reg.: 29 september 2006

Leuke match me stem is aardig schor:P Leuke actie vooraf .."Zuid gestoord" meen me te herinneren dat in de Euroborg dezelfde zin was te lezen alleen dan "Noord gestoord" ...leuk dat bij ons geen rollen in de fik vlogen:) Ook nog wel leuk spandoekje bij 410 weet even niet meer wat erop stond..
HR
HR

Cracovia
Vedette

Op TV zag je inderdaad op de lange zijde mensen staan, zingend en zwaaiend, echt geweldig.
In het begin viel het me ook tegen, hoorde zelfs nog een tijd de Groningen fans.

Maar het komt ook door dat geluid van die f*kk*ng tele2.
Telkens als je Zuid hoorde, ging het geluid "opeens" zachter.
HR
HR

cameleon127
Regelmatige invaller

Reg.: 6 juli 2008

Cracovia schreef:

Op TV zag je inderdaad op de lange zijde mensen staan, zingend en zwaaiend, echt geweldig.
In het begin viel het me ook tegen, hoorde zelfs nog een tijd de Groningen fans.

Maar het komt ook door dat geluid van die f*kk*ng tele2.
Telkens als je Zuid hoorde, ging het geluid "opeens" zachter.
HR
Ik was dus niet de enige die het opviel.
was echt opvallend dat het geluid werd weggedraait..
HR
HR

rep_robert
Lid 2de elftal

Uit: Groningen
Vak: 424
Reg.: 20 januari 2007

dat doen ze altijd, het geluid klinkt zowiezo al dof op die camera's.
Vaak bij veldcamera's als ze een shot van de trainer of een ingooiende spelers nemen hoor je pas wat een lawaai er is:D

Hoe klonk de laatste dikke tien minuten op tv dan? Ging namelijk aardig hard door het hele stadion non stop B)
HR
HR

Shaar11amici
Regelmatige invaller

Uit: MJ Neverland!!
Reg.: 9 september 2008

Paar jaar geleden toen ik die jelelele Ajax A'dam erin bracht,overgenomen uit melodieen van andere Ultrasgroepen in de wereld was die alleen beetje op 410 te horen,in het uitvak was het verdeeld toen de tijd toen het erin kwam en beetje bij beetje draaide mensen hun mening bij.Zullen vast nog wat mensen zijn die het niks vinden maargoed , Resultaat bekerfinale AZ verlenging........En soms had ik weer spijt dat het nummer ooit erin kwam want het werd 100 keer gezongen en leek men weinig andere dingen te kennen en andere mooie klassieke songs verdwenen meer,maar zoals die laatste 10minuten van vandaag dan krijg je kippevel,hele wedstrijd mix van songs,op 410 echt mensen ruig bezig gezien,leken net dieren,zijn ook gewoon dieren.
En dan komt laatste 10minuten aanbod,tsja echt ZUID GESTOORD toen en zelfs bobo's gingen even los,overal.
Goed bezig!

we waren geen momomente stil man.....
ging als een tierelier soms en vooral de laatste kwartier van beide helften ging het gewoon echt ruig,maar dan ook echt ruig bij ons en andere dele stadions.
Tele2 zit te kutten met het geluid,is irritant,iets wat de beker en uefa(sbs?nos.) minder tot niet gebeurd.

Was weer fijn,lekker Tarzan gespeeld weer...
ff slapen nu :B

MORGEN river-boca wai wai wai :B

[Dit bericht is veranderd door Shaar11amici (op 19 oktober 2008 04:36:39).]
HRHR
HR

paulineajax
Lid 2de elftal

Vak: 420
Reg.: 2 december 2003

Het was inderdaad opvallend hoeveel mensen meededen, -zongen en -sprongen aan het eind, ook op de lange zijde. De sfeer is al het hele seizoen beter dan die lange tijd geweest is, maar gisteren sloeg echt alles. Het komt volgens mij mede door de verhuizing van 410, daarnaast was de wedstrijd gisteren natuurlijk tot de laatste seconde spannend...
HR
HR

Grazie Roma
Internationale topspeler

Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003

paulineajax schreef:

Het was inderdaad opvallend hoeveel mensen meededen, -zongen en -sprongen aan het eind, ook op de lange zijde. De sfeer is al het hele seizoen beter dan die lange tijd geweest is, maar gisteren sloeg echt alles. Het komt volgens mij mede door de verhuizing van 410, daarnaast was de wedstrijd gisteren natuurlijk tot de laatste seconde spannend...
HR
Het team kan door zoiets als gister misschien net iets extra geven die laatste paar minuten. Moet toch ook bij hun een soort van adrenaline losmaken als het publiek zo tekeer gaat.

[Dit bericht is veranderd door Grazie Roma (op 19 oktober 2008 09:45:59).]
HR
HR

qitos
Veelbelovend talent

Uit: Montevideo
Vak: 428
Reg.: 20 mei 2008

mooie laatste 10 minuten! ik dacht: nog effe en het rolstoelvak gaat ook staan..
het is "jammer" dat er op 428 en eigenlijk heel zuid wel een grote groep ouderen is die denk ik nooit (meer) zal meedoen.. gooi gewoon je schaamte of je trots aan de kant denk ik dan, je helpt het team er ook echt mee, anders had je meer kans dat de 1-1 viel..

als er eens zo'n zeldzaam sfeermoment is, dan is er toch niks mooiers dan als heel zuid gaat staan..

en dat eredivisielive/tele2, geen goed woord voor over.. het gebeurt al bijna nooit dat een mooie tifo-aktie de aandacht krijgt, maar als ze nu ook nog het geluid gaan wegdraaien.. valt daar als groep niet over "klagen"?
HR
HR

jeroenxD
Talent

Uit: Lelystad
Reg.: 17 januari 2008

al filmpjes beschikbaar van laatste 10 minuten!?
HR
HR

Ajaxthechampions
Ballenjongen

Reg.: 4 september 2003

paulineajax schreef:

.....daarnaast was de wedstrijd gisteren natuurlijk tot de laatste seconde spannend...
HR
Klopt maar andere jaren zaten we muisstil met samenknepen billen te hopen op het eindsignaal. Nu kwam er tien minuten lang een immense impuls van de tribunes.
HR
HR

ajax_jeroen
Ballenjongen

Reg.: 29 maart 2005

dat is toch ook gewoon het mooiste dat de hele arena meedoet
HR
HR

martijn_88
Talent

Reg.: 29 mei 2003

HR
HR

Cracovia
Vedette

Shaar11amici schreef:

Paar jaar geleden toen ik die jelelele Ajax A'dam erin bracht,overgenomen uit melodieen van andere Ultrasgroepen in de wereld was die alleen beetje op 410 te horen,in het uitvak was het verdeeld toen de tijd toen het erin kwam en beetje bij beetje draaide mensen hun mening bij.Zullen vast nog wat mensen zijn die het niks vinden maargoed , Resultaat bekerfinale AZ verlenging........En soms had ik weer spijt dat het nummer ooit erin kwam want het werd 100 keer gezongen en leek men weinig andere dingen te kennen en andere mooie klassieke songs verdwenen meer,maar zoals die laatste 10minuten van vandaag dan krijg je kippevel,hele wedstrijd mix van songs,op 410 echt mensen ruig bezig gezien,leken net dieren,zijn ook gewoon dieren.
En dan komt laatste 10minuten aanbod,tsja echt ZUID GESTOORD toen en zelfs bobo's gingen even los,overal.
Goed bezig!

we waren geen momomente stil man.....
ging als een tierelier soms en vooral de laatste kwartier van beide helften ging het gewoon echt ruig,maar dan ook echt ruig bij ons en andere dele stadions.
Tele2 zit te kutten met het geluid,is irritant,iets wat de beker en uefa(sbs?nos.) minder tot niet gebeurd.

Was weer fijn,lekker Tarzan gespeeld weer...
ff slapen nu :B

MORGEN river-boca wai wai wai :B
HR
Jonge ga je mond spoelen met je spijt, ultrashit is nix voor mij, maar soms wil ik ook wel ff los gaan. :B
dat gejalalala is nu iets van Ajax, maar het klinkt natuurlijk alleen goed als het massaal gezongen wordt, AZ-bekerfinale, NAC-thuis, nu Groningen-thuis.

Volgende keer ook broek uit, met stringetje, lang haar, je hebt geen borsthaar, komt nog wel, en dan touwen naar zuid1, en slingeren maar.
HR
HR

Rooibos
Regelmatige invaller

Uit: Horst
Vak: 410
Reg.: 10 mei 2005

martijn_88 schreef:

pogooo B)

Laatste 10 minuten:
http://nl.youtube.com/watch?v=Iu7L3UKxZx4
HR
Vooral vanaf 8 minuut 20, krijg weer kippenvel !!
HR
HR

AJAX129
Talent

Vak: 128
Reg.: 8 november 2002

Wat een leuke bijkomstigheid was, tot de laatste seconde bleef iedereen in het stadion! Vaak genoeg meegemaakt dat zelfs bij dit soort wedstrijden mensen 5 minuten voor het einde 'gewoon' weggaan...!

Lekker sfeertje, F-side is ook weer wakker aan het worden. Zelfs Opa naast me ging staan en vond het prachtig!! Volgende week NEK thuis pakken zou heerlijk zijn!
HR
HR

blaat
Bankzitter

Reg.: 17 februari 2005

qitos schreef:

mooie laatste 10 minuten! ik dacht: nog effe en het rolstoelvak gaat ook staan..
het is "jammer" dat er op 428 en eigenlijk heel zuid wel een grote groep ouderen is die denk ik nooit (meer) zal meedoen.. gooi gewoon je schaamte of je trots aan de kant denk ik dan, je helpt het team er ook echt mee, anders had je meer kans dat de 1-1 viel..

als er eens zo'n zeldzaam sfeermoment is, dan is er toch niks mooiers dan als heel zuid gaat staan..

en dat eredivisielive/tele2, geen goed woord voor over.. het gebeurt al bijna nooit dat een mooie tifo-aktie de aandacht krijgt, maar als ze nu ook nog het geluid gaan wegdraaien.. valt daar als groep niet over "klagen"?
HR
Wel mooi dat die commentator eind 1e helft zei dat we nog niet gewonnen hadden, maar dat het publiek zich wel zo ongeveer gedroeg :B

[Dit bericht is veranderd door blaat (op 19 oktober 2008 12:40:29).]
HR
HR

JeffAFCA
Jeugdspeler

Reg.: 9 november 2007

Wat een geweldige avond bij ons op 410 constant bleven we gaan 90 min langg laatste 10min van de 1e helft heerlijk en dan vooral laatste 10 min 2e helft iedereen ging loss!! B)
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 89 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » A - Ajax » Sfeer & ArenA » VAK410 | Deel 10

clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".

HR

Ajax Poll

Wordt Ajax nog kampioen?

Ja
Nee
Weet niet
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 76,7% dat Heracles Almelo wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!