| Poster | | Topic: Seizoenkaarten Ajax | deel 2 |  |
|
Zlajan Moderator Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006
Uit: Hoevelaken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3295 Reg.: 8 mei 2001 | De vorige topic werd te groot. Daarom nu hier verder...
Fluwelen linker eindigde het vorige topic als volgt:
quote:
In Genk heeft men iets nieuw op touw gezet : betalen in functie van de resultaten.
Misschien iets om in de gaten te houden voor Ajax...
quote:
RC Genk zorgt voor unicum voor supporters
RC Genk zal uitpakken met een uniek project voor de supporters. De fans van de Limburgse club zullen in de toekomst moeten betalen in functie van de de resultaten die RC Genk behaalt.
De sportieve prestaties van RC Genk vallen tegen dit seizoen. Indien dat ook volgend seizoen het geval zal zijn, zullen de supporters minder moeten betalen.
"We zullen een resultaatsverbintenis aangaan met onze supporters. Ze zullen moeten betalen in verhouding tot de resultaten van de ploeg", legt Jos Vaessen uit in GvA.
Ondertussen nog iets gevonden hoe het er gedetailleerd uit zou moeten zien. Ik vind het een geweldig idee!
GENK-ABONNEE KRIJGT WAAR VOOR ZIJN GELD
Genk heeft zaterdag zijn plan voorgesteld om de prijs van een abonnement voortaan te koppelen aan het resultaat.
"Volgend seizoen is Europees voetbal het doel, met goed voetbal in Genk."
Als Genk geen Europees ticket behaalt, betaalt de club de thuisnederlagen aan zijn abonnees terug. De abonnee krijgt dat geld niet cash terug; hij betaalt minder voor zijn volgende abonnement.
Concreet: een abonnee betaalt bijvoorbeeld 210 euro. Dat is 12 euro/thuis match. Dan krijgt die 12 euro terug per verloren thuismatch. Het geld komt van de gemiste premies voor de spelers.
VRT-Teletekst
[Dit bericht is veranderd door Zlajan (op 22 april 2008 18:33:21).]
|
|
|
DoF Bankzitter
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 508 Reg.: 10 mei 2005 | Ik heb nu ook ene brief gehad waarin staat dat ik in de wachtlijst zit. Maar krijg je bericht wanneer je moet bellen voor een vakvoorkeur op 14mei meen ik?
[Dit bericht is veranderd door DoF (op 22 april 2008 19:49:00).]
|
|
|
Dman Talent
Uit: Diemen Vak: 420 Posts: 108 Reg.: 20 januari 2006 |
quote: DoF schreef:
Ik heb nu ook ene brief gehad waarin staat dat ik in de wachtlijst zit. Maar krijg je bericht wanneer je moet bellen voor een vakvoorkeur op 14mei meen ik?
Wat ik me nog kan herinneren van een paar jaar geleden, toen moest ik bellen op een bepaalde dag, dus toen ik meteen 's ochtends belde vroegen ze me of ik nog ergens voorkeur had. Als het goed is heb je van te voren al aangegeven welke categorie je wilt zitten.
Ik had het geluk dat ik er 3 stoeltjes naast me neef en zijn vader een plek vrij was. Dus nu hebben we al enkele seizoenen geruild met diegene die daar tussen zouden zitten.
|
|
|
JDBS1900 Talent
Uit: Amsterdam Vak: 430 Posts: 175 Reg.: 31 augustus 2006 | Ik heb nog helemaal geen brief gehad over verlenging ofzo?! terwijl iedereen het er al over heeft 
|
|
|
PaddoStoel Talent
Uit: 015 = delft Vak: 410 Posts: 105 Reg.: 1 april 2003 | dan krij jij een sv 
|
|
|
VoorAltijd! Ballenjongen
Vak: 411 Posts: 29 Reg.: 22 april 2007 |
quote: JDBS1900 schreef:
Ik heb nog helemaal geen brief gehad over verlenging ofzo?! terwijl iedereen het er al over heeft 
ik heb hetzelfde, vrijdag maar even bellen...
|
|
|
AFCA3STERREN Internationale topspeler
Vak: 411 Posts: 2173 Reg.: 17 september 2005 |
quote: VoorAltijd! schreef:
ik heb hetzelfde, vrijdag maar even bellen...
Volgens mij gaat het gewoon in groepen, zoals dat al jaren gaat. Maar goed, bellen kan iig nooit kwaad zo is het ook wel weer 
|
|
|
Zuur Vedette
Uit: Brabant Vak: 413 Posts: 2147 Reg.: 31 mei 2003 |
quote: In Genk heeft men iets nieuw op touw gezet : betalen in functie van de resultaten.
Misschien iets om in de gaten te houden voor Ajax...
Ik krijg absoluut geen troost van eventuele terugbetaling. Gewoon presteren!
|
|
|
13 Ballenjongen
Vak: 411 Posts: 16 Reg.: 18 oktober 2006 | Ik heb maandag gebeld, voor vak verandering.
OP 13 mei kun je bellen dacht ik, om je wijziging doortegeven.

|
|
|
Micheltje Geselecteerd voor Oranje
Uit: Lelystad Vak: 428 Posts: 1174 Reg.: 11 november 1999 | Ik had het vorig jaar ook pas 7 mei of zo.. dus voor wie hem niet heeft wacht nog ff af heb je hem dan nog niet dan idd ff bellen...
|
|
|
13 Ballenjongen
Vak: 411 Posts: 16 Reg.: 18 oktober 2006 | In tegenstelling tot mijn eerdere posting, voor wie het wil weten... Op 21 mei kun je bellen als je minder als 3 jaar een seizoenskaart hebt. Wie hem al langer heeft kan zijn voorkeur ook nu opgeven denk ik..

[Dit bericht is veranderd door 13 (op 25 april 2008 01:21:48).]
|
|
|
FcTosti Veelbelovend talent Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2006/2007; meer prijzen
Uit: Delft Vak: 411 Posts: 222 Reg.: 30 maart 2003 | Ajax.nl:
quote: April
20 april: verlengingsbrieven naar seizoenkaarthouders + cert. C, D, E
30 april: laatste dag naamsoverschrijving
Mei
Medio mei: verlengingsbrieven versturen naar werkend lid, leden
8 mei: verlengingsbrieven naar gehandicapten + begeleiders
12 mei: verlengingsbrieven naar 65+
13 mei: verlengingsbrieven naar Buss. seats, cert. A+B
14 mei: *belactie plaatsverzoeken (SCC-houders 3 jaar of langer)
15 mei: laatste dag voor huidge uitkaarthouders om hun digitale foto te vernieuwen
21 mei: *belactie plaatsverzoeken (SCC-houders korter dan 3 jaar)
28 mei: belactie aanvragen extra seizoenkaart
28 mei: laatste dag voor huidige seizoenkaarthouders en SVA-supporters om een uitkaart aan te vragen
* supporters kunnen géén plaatsverzoek indienen voor de vakken: 125 t/m 129 (Zuid 1e ring) en 424/425 (sfeervak)
Juni
1 juni: incasso seizoenkaart
16 juni: start aanschrijven wachtlijst nieuwe seizoenkaarthouders
25 juni: telefonische verkoop seizoenkaarten.
Juli
28 juli: de verwachting is dat in de vierde week van juli de nieuwe seizoenkaarten worden verstuurd aan de mensen die op tijd hebben betaald
Let op: het versturen gebeurt in delen, dus het kan voorkomen dat je de scc iets eerder/later ontvangt dan je familielid, vriend of buurman.
[Dit bericht is veranderd door FcTosti (op 25 april 2008 09:25:52).]
|
|
|
PannaPienaar Talent
Vak: - Posts: 170 Reg.: 31 augustus 2003 | Heb seizoenskaart aangevraagd,hoe gaat dit nu in zn volgt? Krijg je eerst brief met bevestiging en sowieso op wachtlijst staat, en dan later je plaats krijgt. Of krijg je gelijk brief met plaats dat je seizoenskaart(plek) en dat je alleen nog hoeft betalen?
|
|
|
mijnclub International
Vak: 420 Posts: 1362 Reg.: 7 november 2003 |
quote: PannaPienaar schreef:
Heb seizoenskaart aangevraagd,hoe gaat dit nu in zn volgt? Krijg je eerst brief met bevestiging en sowieso op wachtlijst staat, en dan later je plaats krijgt. Of krijg je gelijk brief met plaats dat je seizoenskaart(plek) en dat je alleen nog hoeft betalen?
Of je gelijk een brief krijgt weet ik niet,maar je krijgt waarschijnlijk niet gelijk een brief met je vak,rij en nummer van stoeltje,ik denk dat dat nog wel ff kan duren,omdat ze eerst moeten weten wie zijn seizoenskaart niet verlengt..Wij als seizoenskaart houders hebben tot 12mei de tijd om hem op tezeggen..
|
|
|
Pakzal Veelbelovend talent
Vak: 413 Posts: 278 Reg.: 28 april 2007 |
quote: PannaPienaar schreef:
Heb seizoenskaart aangevraagd,hoe gaat dit nu in zn volgt? Krijg je eerst brief met bevestiging en sowieso op wachtlijst staat, en dan later je plaats krijgt. Of krijg je gelijk brief met plaats dat je seizoenskaart(plek) en dat je alleen nog hoeft betalen?
Je krijgt waarschijnlijk een brief dat je in het systeem opgenomen bent, en dat je ergens in Juni/Juli kan bellen voor een seizoenskaart.
Zal je zelf achteraan moeten, je krijgt niet 'automatisch' een plek.
|
|
|
Sluk Idool Nr.2 Ajax Quiz Seizoen 2002/2003
Uit: Weesp Vak: 116 Posts: 3833 Reg.: 3 september 2002 | Het bericht van de topic opener vind ik onzin, je betaald niet voor resultaat, je betaald om Ajax een heel seizoen te zien spelen. Ajax garandeerd dus geen winst, geen goed voetbal alleen maar dat je naar 17 thuiswedstrijden kan.
Daarentegen vind ik wel dat ze de playoffs gratis moeten maken.
Verder zijn dezelfde vragen ieder jaar toch best vermoeiend, de mensen die vragen hebben over hun aanvraag van de seizoenkaart of iets dergelijks moeten lekker gewoon Ajax bellen of mailen, zij kunnen de vragen het beste beantwoorden.
|
|
|
Sergio Ramos Garcia Icoon
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 12648 Reg.: 1 oktober 2002 |
quote: Sluk schreef:
Verder zijn dezelfde vragen ieder jaar toch best vermoeiend, de mensen die vragen hebben over hun aanvraag van de seizoenkaart of iets dergelijks moeten lekker gewoon Ajax bellen of mailen, zij kunnen de vragen het beste beantwoorden.
Of gewoon even de site van Ajax bezoeken. Staat alle informatie!
|
|
|
afca0182 Ballenjongen
Uit: Gouda Vak: 413 Posts: 9 Reg.: 29 januari 2007 | Ik heb een vraagje misschien kan iemand mij hierop antwoord geven:
Voor 12 mei moet je die verleningsbrief terug sturen en dan wordt het geld van je rekening gehaald.
En op 23 mei kan je als je een scc korter dan 3 jaar heb overschrijven, maar dan heb je denk ik al betaald voor dat oude vak, is dat een probleem? kan ik dan nog wel overschrijven?
[Dit bericht is veranderd door afca0182 (op 2 mei 2008 12:15:53).]
|
|
|
Sar Internationale topspeler
Vak: 426 Posts: 1511 Reg.: 16 juli 2002 | Jawel, dat is geen probleem. Ik ben een paar jaar terug van 428 naar 426 gegaan. Het prijsverschil wordt gewoon met je verrekend
|
|
|
J.Ullrich Bankzitter
Uit: Velserbroek Vak: 428 Posts: 912 Reg.: 31 mei 2007 |
quote: afca0182 schreef:
Ik heb een vraagje misschien kan iemand mij hierop antwoord geven:
Voor 12 mei moet je die verleningsbrief terug sturen en dan wordt het geld van je rekening gehaald.
En op 23 mei kan je als je een scc korter dan 3 jaar heb overschrijven, maar dan heb je denk ik al betaald voor dat oude vak, is dat een probleem? kan ik dan nog wel overschrijven?
1 juni incasseren ze toch pas?
|
|
|
afca0182 Ballenjongen
Uit: Gouda Vak: 413 Posts: 9 Reg.: 29 januari 2007 | oke bedankt 
|
|
|
rep_robert Ballenjongen
Uit: Groningen Vak: 410 Posts: 2 Reg.: 20 januari 2007 |
quote: afca0182 schreef:
Ik heb een vraagje misschien kan iemand mij hierop antwoord geven:
Wat ik vorig jaar had is dat als je voor je oude scc hebt betaald dat je het restant z.s.m. terug krijgt gestort. Als je naar een duurder vak gaat krijg je denk ik wel bericht dat je nog moet bijbetalen. Bij mij gaat het dit seizoen automatisch. Geen zorgen!
|
|
|
JDBS1900 Talent
Uit: Amsterdam Vak: 430 Posts: 175 Reg.: 31 augustus 2006 |
quote: 13 schreef:
In tegenstelling tot mijn eerdere posting, voor wie het wil weten... Op 21 mei kun je bellen als je minder als 3 jaar een seizoenskaart hebt. Wie hem al langer heeft kan zijn voorkeur ook nu opgeven denk ik..

dat is helemaal vaag dan want heb hem al langer als vier jaar maar zal wel komen doordat ik vorig jaar verplaatst ben van vak omdat ik te laat was met betalen ..... daarna opnieuw moeten aanvragen, maar bel van de week wel 
|
|
|
Arthur Jeugdspeler
Uit: Harderwijk Vak: 112 Posts: 68 Reg.: 25 februari 2005 | Weet iemand hoeveel scc je mag aanvragen op 1 naam? Op de website kon ik dit zo 123 niet vinden. Ik heb er nu twee op mijn naam, maar binnenkort wil ik er eigenlijk nog twee.
Thnx!
|
|
|
Micheltje Geselecteerd voor Oranje
Uit: Lelystad Vak: 428 Posts: 1174 Reg.: 11 november 1999 |
quote: Arthur schreef:
Weet iemand hoeveel scc je mag aanvragen op 1 naam? Op de website kon ik dit zo 123 niet vinden. Ik heb er nu twee op mijn naam, maar binnenkort wil ik er eigenlijk nog twee.
Thnx!
Kan denk ik wel. Bij mij heeft de voorgaande seizoenen een tehuis een rij voor me gezeten. En die hadden een stuk of 5 kaarten. En er zaten steeds weer andere bewoners.
|
|
|