| Poster | | Topic: Seizoenkaarten Ajax | deel 2 |  |
|
Christiano Bankzitter
Uit: Dordrecht Vak: 426 Posts: 553 Reg.: 3 april 2004 |
quote: Francesc Fabregas Soler schreef:
(...)
Ok thx en maakt dat iets uit? Zorgt dat voor mogelijke beperkingen of moeilijkheden ofzo?
Naja, het zal van jou rekening worden afgeschreven . Nee dit is geen probleem.
|
|
|
Denman MITEARULEZzZ  Regelmatige invaller
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 700 Reg.: 16 september 2004 |
quote: Amsterdammer schreef:
Nee het nieuwe systeem moet zo gaan:
Seizoenkaarthouder gaat een dag niet........geen geld terug, moet hij ergens aangeven met 1 click op internet ofzo, en de kaart komt in het verkoopsysteem te koop aangeboden....klaar! Alleen moeten ze wel 1 keer een click geven op internet. Als ze dat anoniem kunnen doen en in het belang van Ajax (meer geld voor Ajax, meer supporters) zouden ze het best wel doen neem ik aan.........
Allemaal leuk en aardig, maar die mensen die niet gaan, die interesseert 100 euro meer of minder echt niet.
|
|
|
b00ly Internationale topspeler
Uit: Alphen aan den rijn Vak: 424 Posts: 1716 Reg.: 11 juli 2002 | Hoppa, hier ook gelukt om alle gasten vanuit 411,412,413 richting 424/425 te krijgen.
Onze groep is dus compleet volgend jaar op Zuid..
Op naar volgend jaar...
[Dit bericht is veranderd door b00ly (op 22 mei 2008 11:59:00).]
|
|
|
Shaar11 International
Vak: - Posts: 1343 Reg.: 29 oktober 2005 | Beetje doorzetten en het lukt wel.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.386,2 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
afca0182 Ballenjongen
Uit: Reeuwijk Vak: 425 Posts: 14 Reg.: 29 januari 2007 | 2 seizoenskaarten in 425, klopt het dat ze 260 kosten dat zei die gozer van de supp. balie namelijk!
[Dit bericht is veranderd door afca0182 (op 22 mei 2008 12:47:06).]
|
|
|
Amsterdammer Basisspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 970 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: Denman schreef:
(...)
Allemaal leuk en aardig, maar die mensen die niet gaan, die interesseert 100 euro meer of minder echt niet.
Volgens mij lees jij niet goed......... :denk
quote: b00ly schreef:
Hoppa, hier ook gelukt om alle gasten vanuit 411,412,413 richting 424/425 te krijgen.
Onze groep is dus compleet volgend jaar op Zuid..
Op naar volgend jaar...
Dat klinkt mooi......is het een grote groep?
[Dit bericht is veranderd door Amsterdammer (op 22 mei 2008 14:07:14).]
|
|
|
NFD410 Legende
Vak: - Posts: 17233 Reg.: 26 juni 2000 |
Seizoenkaarthouder gaat een dag niet........geen geld terug, moet hij ergens aangeven met 1 click op internet ofzo, en de kaart komt in het verkoopsysteem te koop aangeboden....klaar! Alleen moeten ze wel 1 keer een click geven op internet. Als ze dat anoniem kunnen doen en in het belang van Ajax (meer geld voor Ajax, meer supporters) zouden ze het best wel doen neem ik aan.........
Ja, ik ga ook echt m'n scc gratis weggeven een wedstrijd zodat een of andere pipo bij de ticketbox een kaartje kan kopen dan dat ik een vriend laat gaan voor een paar biertjes.
|
|
|
AFCA3STERREN Internationale topspeler
Vak: 411 Posts: 2263 Reg.: 17 september 2005 |
quote: afca0182 schreef:
2 seizoenskaarten in 425, klopt het dat ze 260 kosten dat zei die gozer van de supp. balie namelijk!
Volgens mij gaat iedereen naar zuid? Dan zit ik met mn goede gedrag op het eerst zo gezellige noord , maar elk nadeel heb zn voordeel zei ooit een bekend iemand. Ik kan nou wel de doeken/spandoeken eens goed zien 
|
|
|
afca0182 Ballenjongen
Uit: Reeuwijk Vak: 425 Posts: 14 Reg.: 29 januari 2007 |
quote: AFCA3STERREN schreef:
(...)
Volgens mij gaat iedereen naar zuid? Dan zit ik met mn goede gedrag op het eerst zo gezellige noord , maar elk nadeel heb zn voordeel zei ooit een bekend iemand. Ik kan nou wel de doeken/spandoeken eens goed zien 
Ja, veel mensen gaan naar Zuid, word wel een leuke zijde zo.
|
|
|
Amsterdammer Basisspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 970 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: NFD410 schreef:
(...)
Ja, ik ga ook echt m'n scc gratis weggeven een wedstrijd zodat een of andere pipo bij de ticketbox een kaartje kan kopen dan dat ik een vriend laat gaan voor een paar biertjes.
Gozer het bewijs is dat er bijna elke thuiswedstrijd tegen nac, nec, sparta, roda etc.......het stadion nooit vol zit. Die seizoenskaarthouders komen niet opdagen, teveel geld! Als ze niet kunnen of willen komen voor een wedstrijd dan moet er een systeem komen waar ze online met 1 click hun zitplaats beschikbaar laten maken voor de verkoop bij ticketbox. Wat jij beschrijft is weer wat anders, DAT GEBEURD AL!
|
|
|
b00ly Internationale topspeler
Uit: Alphen aan den rijn Vak: 424 Posts: 1716 Reg.: 11 juli 2002 |
(...)
Dat klinkt mooi......is het een grote groep?
Grote groep? Naja behoorlijk. Denk dat we vorig jaar elke thuis wedstrijd wel met een mannetje of 25 stonden
|
|
|
Almdudler Basisspeler
Uit: Westland Vak: - Posts: 985 Reg.: 12 juni 2003 | Wij willen volgend seizoen met ze 5e voor het eerst een seizoenskaart nemen. Zou het lukken om op Noord II stoelen naast elkaar te krijgen? Aangezien Zuid me helemaal uitgesloten lijkt. 
|
|
|
Michel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Zaanstad Vak: 414 Posts: 1148 Reg.: 14 augustus 2003 |
quote: Almdudler schreef:
Wij willen volgend seizoen met ze 5e voor het eerst een seizoenskaart nemen. Zou het lukken om op Noord II stoelen naast elkaar te krijgen? Aangezien Zuid me helemaal uitgesloten lijkt. 
Naast elkaar kan je echt wel uit je hoofd zetten. De enige kans schat ik op lange zijde. Op de goedkoopste plekken lukt dat echt niet.
|
|
|
KlaasTheHunter
 Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2 Reg.: 23 mei 2008 | Hoe groot achten jullie de kans dat ik volgend jaar een seizoenskaart heb als ik deze week een aanmeldingsbon op de bus doe? Gewoon één seizoenskaart wil ik en het vak of categorie maakt mij helemaal niet uit. Bedankt alvast.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Francesc Fabregas Soler Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3134 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 |
quote: KlaasTheHunter schreef:
Hoe groot achten jullie de kans dat ik volgend jaar een seizoenskaart heb als ik deze week een aanmeldingsbon op de bus doe? Gewoon één seizoenskaart wil ik en het vak of categorie maakt mij helemaal niet uit. Bedankt alvast.
Maakt niet uit wanneer je 'm op de bus doet, krijgen lukt sowieso wel. Je kan zelfs nog voor dit seizoen er zo één regelen als de categorie je toch niet uitmaakt.
|
|
|
KlaasTheHunter
 Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2 Reg.: 23 mei 2008 |
quote: Francesc Fabregas Soler schreef:
(...)
Maakt niet uit wanneer je 'm op de bus doet, krijgen lukt sowieso wel. Je kan zelfs nog voor dit seizoen er zo één regelen als de categorie je toch niet uitmaakt.
Mooi, top. Bedankt voor je snelle reactie.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Navelstreng  Lid 2de elftal
Uit: Javastraat Vak: 428 Posts: 425 Reg.: 22 oktober 2006 | Hallo, ik wil volgend seizoen met 30 vrienden op rij op 428 zitten rij 1 t/m 10, denken jullie dat dat zal gaan lukken?

|
|
|
AFCA 428 Internationale topspeler
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4928 Reg.: 6 september 2005 | ALs je Ajax belt en hen jouw vraag voorlegt, heb je kans dat ze overwegen om speciaal voor jou noodtribunes te plaatsen.

|
|
|
Navelstreng  Lid 2de elftal
Uit: Javastraat Vak: 428 Posts: 425 Reg.: 22 oktober 2006 | Dat lijkt me echt super! Hang maandagochtend gelijk aan de lijn! Kunnen ze mooi dmv een steiger rij -1 maken!

|
|
|
J.Ullrich Regelmatige invaller
Uit: Velserbroek Vak: 428 Posts: 943 Reg.: 31 mei 2007 |
quote: Navelstreng schreef:
Hallo, ik wil volgend seizoen met 30 vrienden op rij op 428 zitten rij 1 t/m 10, denken jullie dat dat zal gaan lukken?

Gewoon vroeg komen elke wedstrijd toch 
|
|
|
AFCA Houten Jeugdspeler
Uit: Houten Vak: 425 Posts: 75 Reg.: 20 augustus 2006 | Het is een ware volksverhuizing van Noord naar Zuid, andersom lees je eigenlijk niet. Ik ben zeer in mijn nopjes na de vooralsnog geslaagde verhuizing van 407 naar 425 
|
|
|
JDBS1900 Talent
Uit: Amsterdam Vak: 430 Posts: 177 Reg.: 31 augustus 2006 | heb vandaag machtiging op de bus gedaan, benieuwd wat ik dit jaar weer voor gezeik krijg 
|
|
|
Francesc Fabregas Soler Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3134 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Woensdag, met die extra SCC aanvraag, is dat net zo'n gekkenhuis als met die plaatsverzoeken enz, of valt het nog wel mee?
Ik weet dat er in 413 nog plaats zat is op mijn rij dus ik ga er eigenlijk wel vanuit dat het lukt, maar als het uren duurt voordat je er doorheen komt moet ik het dus nog maar zien.
|
|
|
George Ogararu Bankzitter
Uit: Horst Vak: 430 Posts: 547 Reg.: 14 februari 2005 | Net even supporterszaken gebeld, ze hebben mijn aanvraag tot incasso voor het verlengen van mijn seizoenskaart ontvangen. Dus volgend seizoen weer lekker een jaartje 430
Off topic: Ze konden mij ook vertellen dat het nieuwe thuis shirt om en rond 1 juli gepresenteerd gaat worden.
|
|
|
AFCA IN MN HART Basisspeler
Uit: Purmerend Vak: 425 Posts: 823 Reg.: 18 april 2006 |
quote: George Ogararu schreef:
Off topic: Ze konden mij ook vertellen dat het nieuwe thuis shirt om en rond 1 juli gepresenteerd gaat worden.
Dat weet iedereen zo langzamerhand wel hoor.
|
|
|