| Poster | | Topic: Seizoenkaarten Ajax | deel 2 |  |
|
afca0182 Ballenjongen
Uit: Gouda Vak: 413 Posts: 12 Reg.: 29 januari 2007 | ben benieuwd of ik 23 mei nog 2 plekken op zuid2 heb 
[Dit bericht is veranderd door afca0182 (op 14 mei 2008 13:50:51).]
|
|
|
AFCA IN MN HART Basisspeler
Uit: Purmerend Vak: 425 Posts: 816 Reg.: 18 april 2006 |
quote: Inga schreef:
Ik bel al sinds 10:00 en zeker al 25x gebeld en nogs teeds in gesprek. Ik kom er gewoon niet tussen. De kans wordt steeds kleiner zo.
quote: FcTosti schreef:
(...)
Ik ben er ook nog steeds niet tussengekomen...
Hmmz en ik zat me al op te winden omdat ik 4x die toon kreeg . Wel vreemd. Naja hoop voor jullie dat het vandaag nog lukt.
|
|
|
theking Ballenjongen
Uit: ?? Vak: 404 Posts: 3 Reg.: 1 augustus 2002 |
(...)
Ik ben er ook nog steeds niet tussengekomen...
ook niet als deze twee extra kaarten op mijn naam komen te staan(heb nu al 1 seizoenskaart op mijn naam)?
|
|
|
Administrator Icoon
Vak: - Posts: 16777136 Reg.: 26 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
FcTosti Veelbelovend talent Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2006/2007; meer prijzen
Uit: Delft Vak: 411 Posts: 227 Reg.: 30 maart 2003 |
quote: theking schreef:
ook niet als deze twee extra kaarten op mijn naam komen te staan(heb nu al 1 seizoenskaart op mijn naam)?
Dat weet ik niet zeker, maar ik vermoed van niet. Reken me er niet op af, maar het staat er vast niet voor niks zo:
14 mei: *belactie plaatsverzoeken (SCC-houders 3 jaar of langer)
21 mei: *belactie plaatsverzoeken (SCC-houders korter dan 3 jaar)
28 mei: belactie aanvragen extra seizoenkaart
|
|
|
mike_zuid2 Talent
Vak: 428 Posts: 112 Reg.: 6 februari 2004 | Zo te lezen is de bereikbaarheid van Supporterszaken dus niet echt goed op een dag als vandaag. Ze weten dat ze veel telefoontjes kunnen verwachten, toch vreemd.
Ik hoor ook dat het antwoordapparaat bandje niet goed is, of zeggen ze nu niet meer dat er geen plaatsverzoeken ingediend kunnen worden?
|
|
|
FcTosti Veelbelovend talent Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2006/2007; meer prijzen
Uit: Delft Vak: 411 Posts: 227 Reg.: 30 maart 2003 | Zo, ik ben er doorheen. Volgend seizoen ipv 411 met z'n 2-en in 425 (aan de andere kant van de scheidingswand). De aanhouder wint dus inderdaad
quote: mike_zuid2 schreef:
Zo te lezen is de bereikbaarheid van Supporterszaken dus niet echt goed op een dag als vandaag. Ze weten dat ze veel telefoontjes kunnen verwachten, toch vreemd.
Ik hoor ook dat het antwoordapparaat bandje niet goed is, of zeggen ze nu niet meer dat er geen plaatsverzoeken ingediend kunnen worden?
De bereikbaarheid is vrij slecht ja. Ook omdat als je eenmaal in de wachtrij bent belandt je evengoed nog 10 minuten moet wachten als er slechts 1 wachtende voor je is. Dan vraag je je toch wel af of ze er met z'n 2-en zitten...
[Dit bericht is veranderd door FcTosti (op 14 mei 2008 14:45:10).]
|
|
|
AFCA IN MN HART Basisspeler
Uit: Purmerend Vak: 425 Posts: 816 Reg.: 18 april 2006 |
Zo, ik ben er doorheen. Volgend seizoen ipv 411 met z'n 2-en in 425 (aan de andere kant van de scheidingswand). De aanhouder wint dus inderdaad
Netjes...
Ook van 411 naar 425 dus net als mij 
En niet aan de kant van het 410 gedeelte maar aan de andere kant van de wand.
Zat je toevallig ook helemaal bovenin afgelopen seizoenen in 411? Dus zeg maar precies naast 410. Was best gezellig daar vond ik. Hopen dat het de komende seizoenen net zo relaxed word.
[Dit bericht is veranderd door AFCA IN MN HART (op 14 mei 2008 15:38:16).]
|
|
|
mike_zuid2 Talent
Vak: 428 Posts: 112 Reg.: 6 februari 2004 | Bereikbaarheid is dus niet om over naar huis te schrijven, de uiteindelijk geboden oplossingen wel.
Dat is wel het belangrijkste.
Misschien dat ik het toch even opper in de ASR bij de rondvraag ofzo.
|
|
|
Inga Lid 2de elftal
Uit: Amsterdam Vak: 411 Posts: 403 Reg.: 7 februari 2003 | Ik ben er inmiddels ook doorheen gekomen. Van 411 naar 426. Het lijkt erop alsof velen de overstap van Noord naar Zuid maken. Wordt leuk volgend jaar!
Over de bereikbaarheid: dat is wel echt dramatisch. Ook omdat er maar 1 dag is ingepland voor deze verzoeken en iedereen tegelijkertijd belt. En, op het bandje wat je dan krijgt als je er doorheen bent, wordt doodleuk gezegd dat plaatsverzoeken nog niet behandeld worden. Daar raken mensen dus van in de war.
Goed, alles goed gekomen en volgend jaar gezellig op Zuid 2.
|
|
|
R.E.M. Jeugdspeler Winnaar Ajax Pool seizoen 2006/2007
Uit: Wateringen Vak: 401 Posts: 56 Reg.: 21 februari 2006 | Ook ik zit komend seizoen in 425 aan de andere kant van de wand. Al jaren proberen we 3 plaatsen naast elkaar te krijgen en in 401 lukte dat maar niet. Omdat dat een kindervak is werd er van ons verlangd een ander vak op te zoeken werd er al 2 jaar doodleuk verteld als ik belde. Als ik dan vroeg om met alternatieven te komen, kwamen ze telkens aan met rij 25 van een vak in dezelfde prijscategorie. Nou nu zitten we op rij 10/11 dus denk het dus ff niet. Komend jaar eindelijk 3 plaatsen naast elkaar op rij 9.
Het was idd wel drama om er doorheen te komen. Na tig x bellen kwam ik er eindelijk eens doorheen waarna het nog meer dan een half uur duurde voordat ik een medewerker te pakken kreeg. Dat je een kwartier zogenaamd vooraan in de wachtrij staat slaat dus echt nergens op.
|
|
|
AFCA Houten Jeugdspeler
Vak: 425 Posts: 73 Reg.: 20 augustus 2006 | Ondanks dat ik pas twee seizoenen een kaart heb, toch maar een poging gewaagd vandaag. Ik moest toch echt nog een weekje wachten.. 
|
|
|
markieee Regelmatige invaller
Vak: 409 Posts: 791 Reg.: 27 mei 2005 | je moet ook bellen via die doorverbindlijn.. 1888 ofzo.Dan wordt je direct doorverbonden
|
|
|
|
Shaar11 International
Vak: - Posts: 1331 Reg.: 29 oktober 2005 | Goed bezig mensen,nu nog meedoen met ons en we hebben het allemaal naar ons zin.
Curva Sud
Ultras
|
|
|
128 Jeugdspeler
Vak: 128 Posts: 50 Reg.: 5 januari 2008 | Ik ben benieuwd wat dat gaat opleveren volgend seizoen. Kan alleen maar positief zijn 
|
|
|
Boze Geselecteerd voor Oranje
Uit: Uithoorn Vak: 406 Posts: 1105 Reg.: 26 januari 2004 | Hoe zit het nou precies met de uitkaart? Ik heb dit seizoen een uitkaart en ben naar een aantal wedstrijden geweest. Moet ik dan voor morgen alleen een pasfoto laten maken? Of wordt de kaart automatisch verlengd?
|
|
|
AFCA 428 Internationale topspeler
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4910 Reg.: 6 september 2005 | Je hoeft helemaal niks te doen als je geen brief hebt gehad. Je uitkaart wordt, indien je minstens 1 uitwedstrijd hebt bezocht én als je daardoor gescand bent, automatisch verlengd.
|
|
|
Rooibos Veelbelovend talent
Vak: 410 Posts: 283 Reg.: 10 mei 2005 | klopt niet helemaal. Heb zelf geen brief gehad maar een maatje van me wel. Is voor allebei weer drie jaar geleden dat we een foto hebben laten maken. Hij heeft even gebeld en gevraagd of ik ook een foto moest maken en die gast zei dat ik dat inderdaad moest doen omdat ik anders mn uitkaart kwijt was.
Zou betekenen dat door een fout van Ajax (heb tenslotte geen brief gehad) ik mn voorrang kwijt was geweest.
|
|
|
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4910 Reg.: 6 september 2005 | Ow oke dat wist ik niet. Zelf heb ik vorige maand me foto laten vernieuwen.
|
|
|
Peils Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: 411 Posts: 59 Reg.: 18 juli 2005 | als ze zo moeilijk blijven doen met plaatswisselingen dan kijk ik vanaf volgend seizoen weer lekker in het home!
|
|
|
129 Idool
Uit: Amsterdam Vak: 129 Posts: 4264 Reg.: 10 mei 2002 |
quote: Shaar11 schreef:
Goed bezig mensen,nu nog meedoen met ons en we hebben het allemaal naar ons zin.
Curva Sud
Ultras
Brrr, curva sud, wat een pauper benaming.Zuid is Zuid, niks met curva sud en ultra van doen.
|
|
|
Shaar11 International
Vak: - Posts: 1331 Reg.: 29 oktober 2005 | Niet zo memme ,als ik het zo wil noemen dan noem ik dat zo,k weet wel heus wel beter maar klinkt even gewoon lekker 
[Dit bericht is veranderd door Shaar11 (op 15 mei 2008 10:30:09).]
|
|
|
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4910 Reg.: 6 september 2005 | Ik weet bijna zeker dat mensen die nu al op zuid II zitten, zullen meedoen met de praktijken van 410 
|
|
|
J.Ullrich Bankzitter
Uit: Velserbroek Vak: 428 Posts: 938 Reg.: 31 mei 2007 |
quote: AFCA 428 schreef:
Ik weet bijna zeker dat mensen die nu al op zuid II zitten, zullen meedoen met de praktijken van 410 
Iets meer zingen lijkt me wel lekker, maar meer ook niet hoor .
|
|
|
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4910 Reg.: 6 september 2005 | Onder '410-praktijken' versta ik springen, pogo's enzo.
|
|
|