| Poster | | Topic: Seizoenkaarten Ajax | deel 2 |  |
|
Neill Veelbelovend talent
Uit: Down town Vak: 410 Posts: 214 Reg.: 11 december 2003 |
quote: patrick_1975 schreef:
De seizoenskaarten worden vanaf 28 Juli verstuurd!!!!!!!
dus voor de mensen die 29 juli wachten op een seizoenskaart lees goed
VANAF
dus dat betekent ook dat ie in oktober kan worden toegezonden 
[Dit bericht is veranderd door Neill (op 23 juli 2008 11:50:11).]
|
|
|
bolle2 Internationale topspeler Winnaar Ajax Quiz 2003/2004
Uit: Baggerdorp Vak: 119 Posts: 1608 Reg.: 15 mei 2002 |
quote: Neill schreef:
(...)
dus voor de mensen die 29 juli wachten op een seizoenskaart lees goed
VANAF
dus dat betekent ook dat ie in oktober kan worden toegezonden 
Het kan ook een ietsiepietsie later worden:
Dit staat nl. op de website van Ajax:
Versturen van de seizoenkaarten
De verwachting is dat half augustus de nieuwe seizoenkaarten worden verstuurd aan de mensen die tijdig hebben betaald. Het versturen gebeurt in delen, dus het kan voorkomen dat je de seizoenkaart iets eerder/later ontvangt dan je familielid, vriend of buurman.
|
|
|
Lawa Ballenjongen
Uit: Zaandam Vak: 429 Posts: 42 Reg.: 16 april 2006 | Vanaf = Vanaf, dus dat houd ook in later jaaa.... 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.483,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Digit Ballenjongen
Uit: IJmuiden Vak: 428 Posts: 13 Reg.: 4 februari 2007 | Dit meen je niet, dat het weer verlaat is...
Nou maar hopen dat je je kaartje op tijd binnen heb om een kaart te halen voor willem II uit :s
|
|
|
Yapo428 Jeugdspeler
Vak: 428 Posts: 51 Reg.: 7 augustus 2007 | Tja zal wel weer op't laatste moment zijn zoals vorig jaar bij de Graafschap.
|
|
|
Digit Ballenjongen
Uit: IJmuiden Vak: 428 Posts: 13 Reg.: 4 februari 2007 | Ja, precies.
Ik heb dit jaar voor het eerst een uitkaart, dus ik heb een foto laten maken bij de supportersbalie enzo. Dus ik heb een compleet nieuwe kaart. Dus ik zal wel het geluk hebben om hem dus te laat te krijgen voor willem II 
|
|
|
patrick_1975 Lid 2de elftal
Uit: Amsterdam Vak: 114 Posts: 364 Reg.: 28 december 2004 | Echt lekker hoor, de dag nadat ik neerzette dat de seizoenkaarten vanaf de 28e Juli verstuurd zouden worden lees ik dat ze ze nu pas vanaf half Augustus versturen...
Echt niet leuk...enig geluk dat de eerste thuiswedstrijd pas begin september is.
|
|
|
J.Ullrich Regelmatige invaller
Uit: Velserbroek Vak: 428 Posts: 965 Reg.: 31 mei 2007 | Ach misschien zit er we een voordeel aan. Heeft Ajax een manier gevonden om ze wél met grotere getalen tegelijk te versturen ofzo 
|
|
|
odyseus.problind Vedette
Uit: Harlingen Vak: 414 Posts: 1928 Reg.: 16 juli 2001 | Wha kan wel janken ik moest verleden jaar een apart kaartje halen omdat ik mijn seizoen kaart niet had.Had toen gezegd als het weer gebeurt zou het mijn laaste seizoen zijn.Hopelijk krijg ik mijn seizoen op tijd,want ik heb er zin in met onze V Basten.
in 16 jaar nog nooit meegemaakt dat ik mijn seizoen te laat kreeg en nu dreigt het voor de 2e keer te gebeuren.
|
|
|
Velsen_020 Talent
Uit: Velsen Vak: 0-vak Posts: 160 Reg.: 27 november 2005 |
quote: bolle2 schreef:
(...)
Het kan ook een ietsiepietsie later worden:
Dit staat nl. op de website van Ajax:
Versturen van de seizoenkaarten
De verwachting is dat half augustus de nieuwe seizoenkaarten worden verstuurd aan de mensen die tijdig hebben betaald. Het versturen gebeurt in delen, dus het kan voorkomen dat je de seizoenkaart iets eerder/later ontvangt dan je familielid, vriend of buurman.
Het mooie is dat Ajax het nu alweer verandert heeft qua tijdschema. Nu staat onderstaande weer op de website:
quote: De verwachting is dat in de eerste week van augustus de nieuwe seizoenkaarten worden verstuurd aan de mensen die tijdig hebben betaald.
|
|
|
MaGiCa Vedette
Uit: Leeuwarden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2921 Reg.: 10 april 2005 | vrijdag 25 juli 2008
Ook komend seizoen zullen meer dan 40.000 fans de mooie momenten van Ajax meebeleven.
Al 40.000 seizoenkaarten verkocht
Amsterdam, 25 jul 2008
Ajax heeft afgelopen week de 40.000ste seizoenkaarthouder mogen verwelkomen voor voetbaljaargang 2008-2009. Zoals elk jaar bevat dit totaal van 40.000 ook de skyboxhouders en businessseathouders.
Hieruit blijkt dat het vertrouwen in de nieuwe spelersgroep en uiteraard de nieuwe technische staf onder leiding van Marco van Basten groot is. Vorig jaar waren er 42.300 supporters met een seizoenkaart en dit enorme aantal zou dit jaar zelfs overstegen kunnen worden.
De supporter die nog een seizoenkaart wil aanschaffen, kan nog terecht in de prijscategorie vanaf €325.
|
|
|
Maggelmans Veelbelovend talent
Uit: Tilburg Vak: 409 Posts: 233 Reg.: 15 januari 2006 | Ik heb al zo'n 3 weken geleden mijn seizoenskaart telefonisch aangevraagd. Ik heb echter nog steeds geen bevestiging ontvangen met daarin de betalingsgegevens. Vorige week had ik een mailtje gestuurd naar info@ajax.nl met de vraag waar de brief bleef. Als antwoord kreeg ik dat 'de seizoenskaart onderweg was en dat ik als ik wilde wel al kon betalen.'
Ik ga natuurlijk niet betalen voor ik een bevestiging gezien heb. Hoe lang duurde dit bij jullie ongeveer voordat jullie deze brief binnen hadden?
|
|
|
Francesc Fabregas Soler Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3550 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Je had sowieso nog niet kunnen betalen, bij de overboeking moet je je kaartnummer opgeven, die staat in de bevestigingsbrief.
En bellen is de oplossing, soms moet je misschien wat lang wachten, maar dan heb je wel een direct antwoord en kun je ook direct reageren.
Ik heb de bevestigingspapieren altijd binnen een week gekregen.
[Dit bericht is veranderd door Francesc Fabregas Soler (op 25 juli 2008 17:57:13).]
|
|
|
|
J.Ullrich Regelmatige invaller
Uit: Velserbroek Vak: 428 Posts: 965 Reg.: 31 mei 2007 | Ik denk (en hoop) dat Ajax dit keer eens niet z'n neus voor de zoveelste keer stoot en iedereen eens positief wil verrassen door de seizoenkaarten gewoon keurig netjes voor begin augustus af te leveren. Er staat ook niet voor niets 'de verwachting is...' voor, dus laten we maar hopen en bidden dat het goedkomt 
|
|
|
Digit Ballenjongen
Uit: IJmuiden Vak: 428 Posts: 13 Reg.: 4 februari 2007 | Ah weet je... ik vind die hele procedure heel vreemd bij Ajax.
Je moest eind mei meteen al betalen als je wilde verlengen.
(Da's 2 maanden geleden). Buiten de (nu dus blijkt >40.000 scc) rente die ze die 2 maanden opstrijken, hebben ze dus ook de tijd gehad om alvast die verlengingskaarten alvast te maken. Dat scheelt enorm veel tijd.
Maar volgens mij hebben ze nu gewoon gewacht tot de allerlaatste dag dat nieuwe scc-kaarthouders betaalt hebben en dan pas de order gaan afhandelen 
Ja dan gaat het dus heel lang duren voor er wat bekend is hoe lang het duurt enzo.
Maar oh wee als je niet op tijd betaald he Dan ben je je scc kwijt. En nou ja.. de scc-en zijn niet op tijd af. Nou, dan stellen we de verzenddata gewoon een 2 weken uit?
Gewoon hopelijk voor de uitkaarthouders, op tijd voor de 1e wedstrijd.
Belachelijk, maar ja... we hebben het maar te slikken...
[Dit bericht is veranderd door Digit (op 26 juli 2008 04:33:03).]
|
|
|
Mykol
 Ballenjongen
Uit: Zaandam Vak: 429 Posts: 9 Reg.: 21 juli 2008 | Al dat geklaag.
Jullie zullen nog versteld staan wat een werk het is om 40.000 SCC's op hun plekkie te krijgen bij jou op je deurmat.
Wat maakt het nou uit dat je dat ding pas in Augustus in huis heb? je kan hem daarvoor toch nog niet gebruiken? of wil je hem aan je vriendjes laten zien?
Snap niet waar sommige over klagen
|
|
|
Digit Ballenjongen
Uit: IJmuiden Vak: 428 Posts: 13 Reg.: 4 februari 2007 | Bij mij is het gewoon dat ik hem op tijd wil hebben dat ik me kaart voor willem II kan halen. Dus ik heb geduld, hoor... Tot de verkoop van de 1e wedstrijd begint. Snappie?
Al zou ik hem 1 dag voor de verkoop krijgen. Interesseert me niet, als ik hem maar op tijd heb.
En als er op ajax.nl staat dat de verwachting is dat ie in de 2e week augustus wordt verstuurd... dus 11-16 aug. En ze worden in delen verstuurd en de kaartverkoop begint al dat weekend, wordt het wel krap, snap je?
Dus het maakt me niet uit wanneer ik hem krijg. Als ie maar op tijd is 
|
|
|
Mykol
 Ballenjongen
Uit: Zaandam Vak: 429 Posts: 9 Reg.: 21 juli 2008 | Lijkt me dat ze daar wel rekening mee houden
|
|
|
Vossie Icoon
Uit: 015 Vak: 410 Posts: 6618 Reg.: 25 februari 2003 | Alweer de 40.000 gepasseerd, de limiet ligt op 42.500 en op dit moment kan je nog seizoenkaarten krijgen vanaf 300 nog wat euro.
Als je hier goed over nadenkt betekent dit dat er misschien nog wel een hoop vraag is naar seizoenkaarten op goedkopere plaatsen.
Ik zie nog wel ruimte achter beide goals! 
|
|
|
bolle2 Internationale topspeler Winnaar Ajax Quiz 2003/2004
Uit: Baggerdorp Vak: 119 Posts: 1608 Reg.: 15 mei 2002 |
quote: Vossie schreef:
Alweer de 40.000 gepasseerd, de limiet ligt op 42.500 en op dit moment kan je nog seizoenkaarten krijgen vanaf 300 nog wat euro.
Als je hier goed over nadenkt betekent dit dat er misschien nog wel een hoop vraag is naar seizoenkaarten op goedkopere plaatsen.
Ik zie nog wel ruimte achter beide goals! 
Als je aan een rolstoel bent gebonden lijkt me dat geen probleem.
Succes met je aanvraag. 
|
|
|
Friendly Fire
 Ballenjongen
Uit: Geldermalsen Vak: 407 Posts: 9 Reg.: 19 juli 2008 | 300 Euro?. Das een koopje. Zit al dik 10 jaar 2e ring en kost nu al 400 Euro.
Nou maakt dat niks uit,had alleen geen rekening mee gehouden dat er wel eens kinderen zouden kunnen komen.
Nou ben ik daar wel trots op, maar dat het 3 jongens zouden zijn en ook alle 3 verslaafd zijn (hebt er niet eens moeite voor hoeven te doen) aan AJAX, vond ik het wel wat minder.
En dus stelde ik maar voor om in het gezinsvak(schijnt goedkoper te zijn)te gaan zitten.
Dat viel dus niet in goede aarde bij die klanten.
De opmerkingen van"wij gaan niet bij die kinderen zitten" waren niet van de lucht.Ze zijn zelf 10,8 en 6 jaar!
Dus dan maar elk jaar 1600 euro neertellen....maar met liefde hoor.
Maar als je het daar nu mee redt oke.
Komt er parkeergeld bij,wat drinken (geen eten want we zijn er om voetbal te kijken pap),shirtje hier,shirtje daar.Jullie kennen het wel.
Maar nogmaals,met liefde 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Sieske kling  Jeugdspeler
Vak: 401 Posts: 84 Reg.: 31 maart 2003 | Vak 401 is sinds het begin van de arena gezinsvak en tegenwoordig zelfs kindervak. Hier merk ik echter vrij weinig van. Om mij heen zitten toch aardig wat oude gasten en ik zie niet echt meer kinderen dan in andere vakken. Er zijn alleen wat gasten weggegaan toen 401 een rookvrij vak werd.
Wel moet ik zeggen dat ik er niet trots op ben dat ik pal boven een spandoek zit waarop staat 'Kidscorner' of 'kidstribune', of iets in die geest. 
|
|
|
ThijsN Lid 2de elftal
Uit: Utrecht Vak: 428 Posts: 341 Reg.: 27 november 2002 |
quote: Friendly Fire schreef:
300 Euro?. Das een koopje. Zit al dik 10 jaar 2e ring en kost nu al 400 Euro.
Nou maakt dat niks uit,had alleen geen rekening mee gehouden dat er wel eens kinderen zouden kunnen komen.
Nou ben ik daar wel trots op, maar dat het 3 jongens zouden zijn en ook alle 3 verslaafd zijn (hebt er niet eens moeite voor hoeven te doen) aan AJAX, vond ik het wel wat minder.
En dus stelde ik maar voor om in het gezinsvak(schijnt goedkoper te zijn)te gaan zitten.
Dat viel dus niet in goede aarde bij die klanten.
De opmerkingen van"wij gaan niet bij die kinderen zitten" waren niet van de lucht.Ze zijn zelf 10,8 en 6 jaar!
Dus dan maar elk jaar 1600 euro neertellen....maar met liefde hoor.
Maar als je het daar nu mee redt oke.
Komt er parkeergeld bij,wat drinken (geen eten want we zijn er om voetbal te kijken pap),shirtje hier,shirtje daar.Jullie kennen het wel.
Maar nogmaals,met liefde 
Haha, ik zou maar effe geen nieuwe meer maken als ik jou was.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.455,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Erwin_ASD
 Ballenjongen
Uit: Amsterdam Vak: 406 Posts: 3 Reg.: 9 juli 2008 |
quote: Christiano schreef:
(...)
En je zusje zit op stoelnummer..... 
131
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Heinz Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 1068 Reg.: 10 december 1999 |
quote: Sieske schreef:
(...)
Wel moet ik zeggen dat ik er niet trots op ben dat ik pal boven een spandoek zit waarop staat 'Kidscorner' of 'kidstribune', of iets in die geest. 
Er staat anders wel 'jeugdspeler' onder je naam... 
|
|
|