Ajax Netwerk
vrijdag 25 juli 2014 - 15:41                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Sfeer & ArenA » Liederentopic | Deel 2

HR

Deze topic is open en bestaat uit 44 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 44 »

HR
Hier verder...

Laatste post in Deel 1:

quote:HR
xqlusively schreef:

(...)

Doe dan een vette plaat:

Manga Corps - The Hunter (Promo of Armageddon Project rmx)

B)
HR
HR
HR

Druss
Idool

Uit: Dreumel
Vak: 126
Droomaankoop: -
Reg.: 15 september 2003

wat mij af en toe een beetje stoort, en ja, je doet er soms zelf ook automatisch aan mee, is dat het allemaal zo kort is.

3 keer Ajax en het is weer stil. Effe snel "herdertjes" eruit en weer klaar voor 5 minuten.

Er moet iets krachtigs komen, in de trent van "Li-ver-pool" (voor wie dat wel eens hebben gehoord), maar niet hetzelfde natuurlijk. Gewoon iets met Ajax, Amsterdam weet ik veel wat. En dan lang en krachtig. En dna nog iedereen mee krijgen..... ;)
HR
HR

Vossie
Legende

Uit: Zaandam
Vak: 425
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 25 februari 2003

Jalalalalala bedoel je? ;B
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Reg.: 6 september 2005

Tsja, als je He Amsterdam zingt alsof je achterna gezeten wordt door een levensgevaarlijke ijsbeer, ben je snel klaar natuurlijk. Zing eens rustig.

Ik hoor zuid 1 amper tijdens thuiswedstrijden door die betonnen klotebak dus ik weet niet hoe snel dat lied wordt gezongen, maar tijdens uitwedstrijd gaat het echt verschrikkelijk snel.

Dit is mijn club is wel redelijk lang, zeker omdat het 2x achter elkaar gezongen wordt.
HR
HR

Vossie
Legende

He Amsterdam kan je ook 2x achter elkaar zingen voordat je verder gaat.

Maar je hebt helemaal gelijk, alles gaat in een de hoogste versnelling bij ons, niet normaal. :denk
Dat gaat ook ten koste van de verstaanbaarheid en van het volume of de kracht van het nummer.

Lijkt me echt het 1e waar aan gewerkt moet worden, niet eens zozeer een nieuw nummer.
HR
HR

Vossie schreef:

He Amsterdam kan je ook 2x achter elkaar zingen voordat je verder gaat.

Maar je hebt helemaal gelijk, alles gaat in een de hoogste versnelling bij ons, niet normaal. :denk
Dat gaat ook ten koste van de verstaanbaarheid en van het volume of de kracht van het nummer.

Lijkt me echt het 1e waar aan gewerkt moet worden, niet eens zozeer een nieuw nummer.
HR
Volledig mee eens, ik versta nauwelijks wat van wat jullie zingen, hoor vaak niet eens een duidelijke melodie erin. Niet om het af te kraken, maar op die manier heeft het denk ik minder zin.
HR
HR

Vossie
Legende

Als je het rustig zingt kan je er ook zoveel meer kracht ingooien. Nu moet je de woorden afraffelen en raak je haast buiten adem...

Voorbeeld aan Twente nemen zou in deze niet gek zijn, Twente is sowieso geen verkeerd voorbeeld trouwens.
HR
HR

HeavyHunterr
Talent

Uit: Eersel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 16 juli 2007

Ik vind az-ajax (bekerfinale) ook wel een goed voorbeeld...ongeveer 15 non-stop gezongen door ajaxaanhang, dat was echt om kippenvel van te krijgen, zien we helaas veel te weinig
HR
HR

flacoafca
Jeugdspeler

Reg.: 13 augustus 2004

Dat komt ook mede door de 50% van de bezoekers die niet de itentie heeft zijn mond open te trekken.
HR
HR

Maikel__
Talent

Reg.: 10 december 2006

HeavyHunterr schreef:

Ik vind az-ajax (bekerfinale) ook wel een goed voorbeeld...ongeveer 15 non-stop gezongen door ajaxaanhang, dat was echt om kippenvel van te krijgen, zien we helaas veel te weinig
HR
Ja maar dat was ook de hele tijd jelelele AJAX Amsterdam

Dat hoor je in de ArenA ook wel vaker een paar x per wedstrijd

Dat begint me soms een beetje te vervelen
HR
HR

Joaquin Sanchez
Vedette

Reg.: 6 augustus 2006

flacoafca schreef:

Dat komt ook mede door de 50% van de bezoekers die niet de itentie heeft zijn mond open te trekken.
HR
En dát komt weer doordat als je je mond opentrekt je door het halve vak wordt aangekeken alsof je een hooligan bent.
HR
HR

Der Kaiser
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 22 september 2005

Die wedstrijd tegen AZ was wel kippenvel ja, echt continu en massaal, al was het maar eentoning.
Dat is beter dan elke 3 minuten 5 liederen zingen met 20 seconden pauze er tussen.
Die kaasboertjes zag je ook alleen maar kijken want dat hadden ze nooit gezien. :B
HR
HR

SuperJooD
Basisspeler

Uit: Purmerend
Vak: 424
Reg.: 8 oktober 2004

Even een vraag:

De wedstrijd tegen Pisvee... zong de F-side een liedje over Gomez en Farfan...!

Wat was de tekst van dat liedje,,?
HRHR
HR

afca-alphen
Talent

Uit: Alphen aan den Rijn
Vak: 424
Reg.: 23 september 2004

Gomes heeft een jodenneus
Farfan, Farfan je moeder is een man.
HR
HR

Afca-Boy
Ballenjongen

Uit: Den Helder
Reg.: 9 augustus 2007

ALVES HOERENJONG SAY ALVES HOERENJONG
HR
HR

uphus_afca
Lid 2de elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 28 mei 2007

hahah idd bij dat lied van alves miljoene miljoene
ik dach dat ik de keeper van den haag hoorde met zn dildo inzmaag

omdat zelfde soort melodie is :P
HR
HR

129
Legende
Winnaar Ajax Netwerk VoVo 2010/2011; meer prijzen

Vak: 129
Reg.: 10 mei 2002

Afca-Boy schreef:

HR
Heb het vermoeden dat hier meer sprake is van een persoonlijke afkeer dan van een tekst die 'we' er gauw in moeten brengen. Wat een drama zeg.
HR
HR

128
Talent

Vak: 128
Reg.: 5 januari 2008

Afca-Boy schreef:

HR
Respect voor het verzinnen van deze topper. Deze zal echt van pas komen tijdens wedstrijden van Ajax. :I
HR
HR

uphus_afca
Lid 2de elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 28 mei 2007

het ziet er niet uit.
HR
HR

MokumMaup
Ballenjongen

Uit: Voorhout
Vak: 419
Reg.: 16 juli 2007

Hallo!

Ik irriteer mij soms aan het vroeg weggaan van supporters. Ik las een ingezonden bericht op de website: http://www.afcasince1900.nl en wil deze jullie niet onthouden:

Ingezonden bericht: AAN ALLE AJAX-SUPPORTERS!

Wij als Ajax-supporters worden vaak belachelijk gemaakt, omdat we altijd stil zijn en soms zelfs weggaan bij een achterstand. We worden soms zelfs bioscooppubliek genoemd! Tegen Sparta moeten we ze laten zien dat wij échte supporters zijn, dat wij onze ploeg door dik en dun steunen, dus ook bij een achterstand. Ik wil iedereen oproepen om Ajax 90 minuten lang te ondersteunen, dus 90 minuten lang zingen. Ook als we achterkomen blijven we doorzingen. Zo laten we iedereen zien dat we wel échte supporters zijn en daarmee laten we ook onze spelers zien dat ze op ons kunnen rekenen bij een achterstand. Bovendien is alle steun op dit moment welkom voor Ajax.

Ik hoop dat jullie vrijdag meedoen met deze actie! We moeten af van de naam ''bioscooppubliek''!
HR
HR

Shaar11
International

Reg.: 29 oktober 2005

als je eerder weggaat of later komt bepaalt echt niet of je echt bent of niet.
Ken genoeg die alle wedstrijden binnen en buiteland die geregeld eerder weggaan of later komen.
HR
HR

129
Legende
Winnaar Ajax Netwerk VoVo 2010/2011; meer prijzen

Vak: 129
Reg.: 10 mei 2002

Shaar11 schreef:

als je eerder weggaat of later komt bepaalt echt niet of je echt bent of niet.
Ken genoeg die alle wedstrijden binnen en buiteland die geregeld eerder weggaan of later komen.
HR
Amen!
HR
HR

SuperSlavia
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 8 januari 2003

Ik hoop dat jullie vrijdag meedoen met deze actie! We moeten af van de naam ''bioscooppubliek''!HR
:D
HR
HR

Plantage afca 4th
International

Uit: Dappermarkt
Reg.: 13 januari 2004

MokumMaup schreef:

Hallo!

Ik irriteer mij soms aan het vroeg weggaan van supporters. Ik las een ingezonden bericht op de website: http://www.afcasince1900.nl en wil deze jullie niet onthouden:

Ingezonden bericht: AAN ALLE AJAX-SUPPORTERS!

Wij als Ajax-supporters worden vaak belachelijk gemaakt, omdat we altijd stil zijn en soms zelfs weggaan bij een achterstand. We worden soms zelfs bioscooppubliek genoemd! Tegen Sparta moeten we ze laten zien dat wij échte supporters zijn, dat wij onze ploeg door dik en dun steunen, dus ook bij een achterstand. Ik wil iedereen oproepen om Ajax 90 minuten lang te ondersteunen, dus 90 minuten lang zingen. Ook als we achterkomen blijven we doorzingen. Zo laten we iedereen zien dat we wel échte supporters zijn en daarmee laten we ook onze spelers zien dat ze op ons kunnen rekenen bij een achterstand. Bovendien is alle steun op dit moment welkom voor Ajax.

Ik hoop dat jullie vrijdag meedoen met deze actie! We moeten af van de naam ''bioscooppubliek''!
HR
Wat een clown. :B

Ik voorspel 90 minuten gekkenhuis. :denk
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

1-0 1-0 en wij staan weer voor lul,
lalalalala 1-0 1-0 :B

Ach zoals Shaar al zegt, er zijn zat mensen die later binnekomen maar wel volgende week weer in Breda zitten. Laat lekker iedereen zelf bepalen, of ze later binnekomen of juist eerder weggaan. Vrijdag zal er ook wel een hoop te laat binnekomen, want stadje op vrijdag is latijd leuk :)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 44 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Sfeer & ArenA » Liederentopic | Deel 2

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat SC Heerenveen wint van FC Dordrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!