Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Sfeer & ArenA
Liederentopic | Deel 2
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »

Poster
Topic: Liederentopic | Deel 2 
RD
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 21 mei 2000
Gepost op 14 februari 2008 om 16:45:51.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als je eerder weggaat ben je gewoon een dikke loser.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.409,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
AFCA3STERREN
Internationale topspeler

Vak: 411
Reg.: 17 september 2005
Gepost op 14 februari 2008 om 18:58:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RD schreef:

Je maakt je compleet belachelijk met deze uitspraak na mijn mening. Moet toch iedereen lekker zelf weten? Ik vind het alleen soms wel jammer, en snap het ook niet altijd maar ach ieder bepaalt wanneer hij/ zij komt en weer gaat.

Ontopic: Ben benieuwd hoe het vrijdag qua sfeer zal zijn, overh et algemeen zijn avondwedstrijden altijd goed voor de sfeer. Maar of dat tegen het nietige Sparta na afgelopen week ook zo is
 Help mods!
Pool: 1223e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.432,4VoVo: -Opstelling: 3-4-3
RD
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 21 mei 2000
Gepost op 15 februari 2008 om 15:25:34.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Je maakt je juist compleet belachelijk als je eerder weggaat. Geef mij eens één goede reden om eerder weg te gaan?
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.409,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
AFCA3STERREN
Internationale topspeler

Gepost op 15 februari 2008 om 16:31:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RD schreef:
Je maakt je juist compleet belachelijk als je eerder weggaat. Geef mij eens één goede reden om eerder weg te gaan?

Heel simpel, geen zin als je het ni meer kan aanzien, als je zin hebt om na de stad te gaan etc wat ik wel een kut reden vind is dat je eerder weg gaat om de file/drukte te omlope...
 Help mods!
Pool: 1223e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.432,4VoVo: -Opstelling: 3-4-3
AFCA Kudelcity
Veelbelovend talent

Uit: Kudelstaart - Aalsmeer
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 december 2002
Gepost op 16 februari 2008 om 09:11:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AFCA3STERREN schreef:

(...)
Heel simpel, geen zin als je het ni meer kan aanzien, als je zin hebt om na de stad te gaan etc wat ik wel een kut reden vind is dat je eerder weg gaat om de file/drukte te omlope...

Dit is natuurlijk ook onzin...... als je het niet meer kan aanzien moet je ook niet heen gaan, je weet dat dit kan gebeuren( ...... in goeie tijden en slechte tijden!!!) en die stad is er 10 minuten later ook nog wel hoor...
Gewoon tot het einde blijven en ze niet in de steek laten, ook als het eens wat minder gaat...
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.445,3VoVo: -Opstelling: incompleet
mark.a
Veelbelovend talent

Vak: 118
Reg.: 12 juli 2006
Gepost op 16 februari 2008 om 13:23:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RD schreef:

Als je vrouw aan het bevallen is.

(voor de mensen die mee waren naar de ************ weten dat 1 supporter dat daar in ieder geval niet doet)
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.493,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Japie
Veelbelovend talent

Uit: Houten
Vak: 408
Reg.: 19 augustus 2006
Gepost op 16 februari 2008 om 14:05:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mark.a schreef:

(...)

Als je vrouw aan het bevallen is.

(voor de mensen die mee waren naar de ************ weten dat 1 supporter dat daar in ieder geval niet doet)

"[naam], gefeliciteerd, uw vrouw is bevallen van een dochter (toch ) en of je na de wedstrijd wel naar het slotervaart ziekenhuis wil komen"
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.472,7VoVo: -Opstelling: incompleet
mark.a
Veelbelovend talent

Vak: 118
Reg.: 12 juli 2006
Gepost op 16 februari 2008 om 14:34:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Japie schreef:

(...)

"[naam], gefeliciteerd, uw vrouw is bevallen van een dochter (toch ) en of je na de wedstrijd wel naar het slotervaart ziekenhuis wil komen"

hahaha ja
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.493,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
AFCA3STERREN
Internationale topspeler

Gepost op 16 februari 2008 om 15:18:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AFCA Kudelcity schreef:

(...)

Dit is natuurlijk ook onzin...... als je het niet meer kan aanzien moet je ook niet heen gaan, je weet dat dit kan gebeuren( ...... in goeie tijden en slechte tijden!!!) en die stad is er 10 minuten later ook nog wel hoor...
Gewoon tot het einde blijven en ze niet in de steek laten, ook als het eens wat minder gaat...

Neej vind ik niet. Ik vind het soms logisch dat je het niet kan aanzien en dat je dan weggaat ook. Ik had het gister ook wel gehad met Luque, en Urby die erin komt als een krant. En daar moet ik voor in een koude, stille, zo een beetje lege Arena blijve zitten. Pff, geef mij dan maar Johnny en vooral Gabri, wat verzet die man een werk. Echt een superteamvoetballer.

Over die bevalling, ik meen dat dat een grap van Amstel was...
 Help mods!
Francesc Fabregas Soler Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005
Gepost op 16 februari 2008 om 15:35:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AFCA3STERREN schreef:

Klopt ja, later zeiden ze nog in een Amstelreclame "Wilt u ook net als meneer [die naam van die gozer], blablabla"
 Help mods!
Pool: 769e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Heinz
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Vak: 127
Reg.: 10 december 1999
Gepost op 16 februari 2008 om 16:49:48.     ICQ: 149194912  MSN: PM me      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AFCA3STERREN schreef:

(...)

Ik weet het wel zeker. Ze riepen namelijk precies hetzelfde om tijdens de uitwedstrijd in De Kuip, maar dan met het Dijkzigtziekenhuis. Reclamestunt dus.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.488,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Michel
International

Uit: Zaanstad
Vak: 115
Reg.: 14 augustus 2003
Gepost op 28 februari 2008 om 19:34:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit kwam ik tegen op internet vandaag:

Knie-operatie na vrijpartij onder douche
ROTTERDAM - Een vrijpartij in de badkamer is voor Excelsior-aanvaller Eldridge Rojer afgelopen weekeinde slecht afgelopen.

De 23-jarige Arnhemmer, die al vijf maanden herstelt van een zware kruisbandblessure, ging tijdens het bedrijven van de liefde met zijn vriendin voor de tweede keer in korte tijd door zijn knie. ,,We stonden samen onder de douche en van het een kwam het ander,’’ bekent Rojer, die nu nog eens zes tot negen maanden is uitgeschakeld.

Aangezien we zondag tegen Excelsior spelen en we al eens eerder ludieke liedjes hadden zoals Stefan Postma toen we tegen ADO den Haag moesten en iets over Alves vlak voor AZ. Kunnen wij hier niet ook iets mee? Is er iemand zo creatief dat hij een liedje kan bedenken?
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.493,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
D-Tagz
Talent

Uit: Lelystad
Reg.: 13 april 2006
Gepost op 6 mei 2008 om 18:46:03.       MSN: dr.jek-ill@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Michel schreef:

Dit kwam ik tegen op internet vandaag:

Knie-operatie na vrijpartij onder douche
ROTTERDAM - Een vrijpartij in de badkamer is voor Excelsior-aanvaller Eldridge Rojer afgelopen weekeinde slecht afgelopen.

De 23-jarige Arnhemmer, die al vijf maanden herstelt van een zware kruisbandblessure, ging tijdens het bedrijven van de liefde met zijn vriendin voor de tweede keer in korte tijd door zijn knie. ,,We stonden samen onder de douche en van het een kwam het ander,’’ bekent Rojer, die nu nog eens zes tot negen maanden is uitgeschakeld.

Aangezien we zondag tegen Excelsior spelen en we al eens eerder ludieke liedjes hadden zoals Stefan Postma toen we tegen ADO den Haag moesten en iets over Alves vlak voor AZ. Kunnen wij hier niet ook iets mee? Is er iemand zo creatief dat hij een liedje kan bedenken?

Neuk jij nooit onder de douche dan? Lekker toch? Je kan beter door je knie gaan bij de sex dan bij het verwisselen van een lampje van een trap pleuren wat Litmanen is overkomen

quote:
RD schreef:

Als Ajax 's avonds speelt en als je niet meer thuis komt omdat de laatste trein naar wherever niet meer rijdt als de wedstrijd is afgelopen, vind ik dat wel een redelijk goede reden...
 Help mods!
Pool: 393e, Ajax-FC Utrecht 3-1 (2-0)MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1117e / - / 995eOpstelling: 4-3-3
Navelstreng
Bankzitter

Uit: Javastraat
Vak: 428
Reg.: 22 oktober 2006
Gepost op 6 mei 2008 om 20:13:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RD schreef:

Slaat nergens op dit, als de spelers er geen zin meer in hebben (wat vaak genoeg voorkomt) zie ik het nut ook niet om langer te blijven zitten.
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.485,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Jorninho
International

Uit: Spijkenisse
Reg.: 8 april 2003
Gepost op 5 augustus 2008 om 14:47:41.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat vinden we van de liederen op de opendag? Je ziet dat het publiek weinig heeft met de liedjes die gezongen worden. Toch jammer dat bij gebrek de AJAX mars voor een 2e keer ingezet moet worden
 Help mods!
Pool: 742e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.453,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
234
Lid 2de elftal

Vak: 120
Reg.: 29 juni 2007
Gepost op 5 augustus 2008 om 14:58:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zolang singing Ai-Ai-ssati jippie jee maar niet gezongen gaat worden, wat vanmiddag wel gebeurde ,vind ik alles best. Dat vind ik toch een boerenlied.

[Dit bericht is veranderd door 234 (op 5 augustus 2008 14:59:08).]
 Help mods!
Pool: -, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Vossie
Icoon

Uit: 015
Vak: 410
Reg.: 25 februari 2003
Gepost op 5 augustus 2008 om 15:07:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Liedjes moeten we zelf maken, in het stadion. Niet voor een podium op P2...
Komt wel goed, leuke dag voor de kids zo, maar niet te serieus nemen.

Van Basten zong em trouwens wel mee, onze Ajax Mars!
 Help mods!
Pool: 1168e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.449,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Smits89
Jeugdspeler

Uit: Hoofddorp
Vak: 105
Reg.: 19 juni 2008
Gepost op 5 augustus 2008 om 15:53:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik wou graag nog even reageren op het te vroeg verlaten van de ArenA.
Ik heb zelf een seizoenskaart op vak 105 en daarbij een parkeerkaart voor P1.
Als ik pas na de wedstrijd het stadion verlaat sta ik nog een uur te wachten voordat ik eindelijk de parkeergarage uit ben.
Als het resultaat van de wedstrijd toch al vast staat, ga ik toch echt wat eerder weg, hoop dat jullie dat kunnen begrijpen.
 Help mods!
Pool: 1080e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: 793e / - / 915eOpstelling: 4-3-3
Vossie
Icoon

Gepost op 5 augustus 2008 om 16:01:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Krijg je die parkeerkaart erbij? Anders zou ik de trein eens overwegen, vanuit Hoofddorp zit je er zo.
 Help mods!
Pool: 1168e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.449,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Smits89
Jeugdspeler

Gepost op 5 augustus 2008 om 16:41:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vossie schreef:

Krijg je die parkeerkaart erbij? Anders zou ik de trein eens overwegen, vanuit Hoofddorp zit je er zo.

M'n vader bezit 2x een 'Certificaat B' van de Arena.
Hierbij 'krijg' je een parkeerkaart, zo'n certificaat is al duur genoeg. Verder kost een seizoenskaart hier zo'n €3700 per stoel per seizoen.
Voor dat geld vind ik het echt achtelijk dat ik niet normaal de Arena kan verlaten.

[Dit bericht is veranderd door Smits89 (op 5 augustus 2008 16:41:27).]
 Help mods!
Pool: 1080e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: 793e / - / 915eOpstelling: 4-3-3
Vossie
Icoon

Gepost op 5 augustus 2008 om 16:44:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Smits89 schreef:

(...)

Voor dat geld vind ik het echt achtelijk dat ik niet normaal de Arena Amsterdam Zuid-Oost kan verlaten.

[Dit bericht is veranderd door Vossie (op 5 augustus 2008 16:44:17).]
 Help mods!
Smits89
Jeugdspeler

Gepost op 5 augustus 2008 om 17:02:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vossie schreef:

(...)

leuk dat je m'n bericht veranderd, dat het lang duur om Amsterdam Zuid-Oost te verlaten. Ik bedoelde toch echt dat het lang duurt de arena te verlaten...als je daar eenmaal uit bent, zit je zo op de snelweg en ben ik in 20 minuten thuis
 Help mods!
J.Ullrich
Basisspeler

Uit: Velserbroek
Vak: 428
Reg.: 31 mei 2007
Gepost op 5 augustus 2008 om 17:48:15.         MSN: wouter_ajax_mokum@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tsja lekker dan zo'n kaart van 3700 euro

Ik ben voor een 5 euro treinkaartje en een roze strippenkaart per pakweg twee maanden keurig een uur onderweg van deur tot deur zonder haast of wat dan ook
 Help mods!
Pool: 700e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.476,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Jorninho
International

Uit: Spijkenisse
Reg.: 8 april 2003
Gepost op 5 augustus 2008 om 18:59:31.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Smits89 schreef:

(...)

Voor dat geld vind ik het echt achtelijk dat ik niet normaal de Arena kan verlaten.

Dat geld betaal je toch zodat je een hapje en een drankje krijgt met de rust en na de wedstrijd? Iedereen staat na de wedstrijd in de file en dat heeft niks te maken met de prijs van een seizoenskaart.
 Help mods!
Pool: 742e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.453,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
AFCA IN MN HART
Basisspeler

Uit: Purmerend
Vak: 425
Reg.: 18 april 2006
Gepost op 5 augustus 2008 om 19:08:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Liederentopic???

Hmmz heb nog geen liedje voorbij zien komen. Alleen maar gezeik over dat mensen te vroeg weggaan.
 Help mods!
Pool: 1243e, Ajax-FC Utrecht MotM: Feyenoord-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk