Deze topic is gesloten en bestaat uit 37 pagina's: « 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 37 »
jebentmemaatje
Veelbelovend talent
Vak: 122
Reg.: 28 januari 2000
quote:He bedankt ik heb hem gevonden.
Vogel schreef:
Over nummers gesproken..Jezis wat ergerde ik me aan die vrolijke kutsong die ze altijd draaien na die 2 kutgoaltjes van Ajax. Madness heet dat nummer ofzo
zlatan-online.nl
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Ridderkerk
Vak: -
Reg.: 6 augustus 2003
Ricky-B
Ballenjongen
Uit: Den Helder
Vak: 409
Reg.: 2 oktober 2007
quote:idd mooi beeld
zlatan-online.nl schreef:
fakkels op 410 (mooi beeld)
http://www.youtube.com/watch?v=vuUoE8UF8fo
MITEARULEZzZ
Basisspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 16 september 2004
quote:Divini and warning - 4 lb is dat geloof ik.. Ik weet welk nummertje je bedoelt maar 100% zeker ben ik er niet van.. wel redelijk nummertje trouwens
jebentmemaatje schreef:
Toen de spelers van Ajax het veld opkwamen tijdens Dynamo Zagreb hoorde je een " soort DJ Tiesto" nummertje spelen? Weet iemand misschien de ariest en de titel van deze song? Ik hoop dat iemand mijn vraag herkent.
Edgar Steven Davids
Vedette
Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 25 september 2005

sjaakpiraat
Bankzitter
Reg.: 22 oktober 2006
quote:hehehe
sjaakpiraat schreef:
Als je goed naar de foto's kijkt zie je op de 1e 2 foto's dat iemand de man met het ontbloot bovenlijf zijn achterwerk probeert te betasten.
quote:Ziet er weer zeer strak uit ..
Shaar11 schreef:
Sparta-Ajax
Ultras Vak 410!
(plaatje)
denthemen
Bankzitter
Uit: nibbixwoud
Reg.: 5 april 2002
quote:
Tring tring. Danny Blind aan de lijn. ,,Ik heb het zondag diverse malen geprobeerd, maar het is me niet gelukt om de Ajax-supporters persoonlijk te bedanken voor de geweldige actie met het prachtige doek. Ik kreeg er werkelijk kippenvel van. Echt fantastisch, ik was geraakt en geroerd.” Het prachtige doek is gemaakt door Vak 410 in samenwerking met het sfeerteam. Blind vertelt dat hij graag voor de wedstrijd of tijdens de rust de Ajax-fans persoonlijk had willen begroeten en bedanken. Maar dat leek het Ajax-icoon niet gepast. Blind: ,,Uiteindelijk heb ik geprobeerd om na de wedstrijd naar het vak te komen of de bussen te bereiken. Helaas waren de Ajax-supporters vrij snel vertrokken.”
,,Op deze manier wil ik toch nog iedereen bereiken die
indrukwekkende groet van de Ajax-fans hebben mogelijk gemaakt,” aldus de ‘echte Ajacied’.
Aaaajax no1
Vedette
Vak: 410
Reg.: 17 september 2005
quote:DANNY BLIND WIE KENT HEM NIET... wat een kerel, echt fantastisch iemand die wel begrijpt wat supporters voelen en wat ajax voor de supporters betekent, hij kreeg kippenvel van ons, ik krijg kippenvel van dit stukje, wat zou ik hem graag bij ajax zien, maakt niet uit in wat voor functie. Miss samen met Frankie de Boer als assistent van van GAAL! Over de actie, prachtig!
denthemen schreef:
(...)

quote:Droom maar lekker verder!
Aaaajax no1 schreef:
(...)
DANNY BLIND WIE KENT HEM NIET... wat een kerel, echt fantastisch iemand die wel begrijpt wat supporters voelen en wat ajax voor de supporters betekent, hij kreeg kippenvel van ons, ik krijg kippenvel van dit stukje, wat zou ik hem graag bij ajax zien, maakt niet uit in wat voor functie. Miss samen met Frankie de Boer als assistent van van GAAL! Over de actie, prachtig!
Gabri1990
Ballenjongen
Uit: Rijen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 oktober 2006
Administrator
Administrator
Reg.: 26 juni 2002
Jari Olavi Litmanen
Basisspeler
Uit: AMSTERDAM | Zuid/410
Vak: 126
Uploads: 2
Reg.: 25 mei 2003
AFCA Rutger
Bankzitter
Uit: Gent
Reg.: 27 juni 2002
Deze topic is gesloten en bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » A - Ajax » Sfeer & ArenA » Tifosi Vak 410 | Deel 8

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,3% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.