Ajax Netwerk
maandag 26 juni 2017 - 03:51                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Overige Ajax-onderwerpen » Alternatief Museumplein

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

CICM1312
Ballenjongen

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 28 januari 2013

Helaas geen kaartje weten te bemachtigen voor Stockholm dus dan gewoon in Amsterdam kijken. Ben bang dat het Museumplein een beetje een Nederlands elftal sfeertje wordt en twijfel daardoor een beetje.

Waar gaan anderen die geen kaart hebben de wedstrijd kijken?
HRHR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Nummer 14

Uit: Amstelveen
Vak: 422
Droomaankoop: Hendrik Johannes Cruijff
Reg.: 9 september 2002

quote:HR
CICM1312 schreef:

Helaas geen kaartje weten te bemachtigen voor Stockholm dus dan gewoon in Amsterdam kijken. Ben bang dat het Museumplein een beetje een Nederlands elftal sfeertje wordt en twijfel daardoor een beetje.

HR
In mijn stamkroeg in De Pijp B)
HR
HR

AFCA 428
Nummer 14

Uit: Purmerend
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

CICM1312 schreef:

HR
Lekker thuis met mijn vader, en m'n Ajax vrienden die achter het net gevist hebben. Zoals je zelf al schrijft, het Museumplein zal krioelen van de mensen die niet eens weten wat Ajax is. Kan ik normaal al slecht tegen, laat staan op zo'n dag.
HR
HR

Legion of Boom
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Vak: 404
Reg.: 15 januari 2006

CICM1312 schreef:

HR
Ik heb de uitwedstrijd tegen Lyon in de Marktkantine gekeken. Daar was de sfeer echt top!
HR
HR

Exitus acta probat
Moderator

Uit: Breda
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 18 september 2004

Ik zit in München die dag. Denk daar bij een irish pub. Als iemand wat weet daar dan hoor ik het graag.
HR
HR

ewa ja
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 0-vak
Reg.: 1 april 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 mei 2017 om 12:08:46.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Hoop dat er iets georganiseerd vanuit de fanatieke supporters. Maar ik denk het niet.
HR
HR

UltimateKAOS
Jeugdspeler

Vak: 423
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 6 mei 2015

Leidseplein is misschien wel een optie, was afgelopen zondag ook best.
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Luis Suarez
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 mei 2017 om 12:43:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik kijk gewoon thuis. Ik wil mijn vrouwtje niet te veel alleen laten tijdens de zwangerschap van mijn eerste dochtertje :) ik zal wel bij een eventuele huldiging zijn.
HR
HR

CICM1312
Ballenjongen

Vak: -
Reg.: 28 januari 2013

Zoals het er nu naar uit ziet wordt het inderdaad gewoon een mooie kroeg op de wallen of het Leidseplein. Goede tips zijn altijd welkom natuurlijk ;)
HR
HR

401
Basisspeler

Vak: 401
Reg.: 26 november 2011

CICM1312 schreef:

HR
Daar hoef je niet bang voor te zijn, zo'n sfeer zal er zeker hangen. Check elke huldiging van welke club dan ook maar op tv, dan weet je voldoende. Of beter, check het speciale item van SBS6 ofzo...

Aan de andere kant, dat maak Ajax wel Ajax. Iedereen wil er bij zijn. Ook wel weer mooi.

Maar eerst maar eens winnen de 24e!!
HR
HR

Dennisnr1
Regelmatige invaller

Uit: Amersfoort
Vak: 418
Reg.: 20 mei 2000

401 schreef:

(...)

Daar hoef je niet bang voor te zijn, zo'n sfeer zal er zeker hangen. Check elke huldiging van welke club dan ook maar op tv, dan weet je voldoende. Of beter, check het speciale item van SBS6 ofzo...

Aan de andere kant, dat maak Ajax wel Ajax. Iedereen wil er bij zijn. Ook wel weer mooi.

HR
Je zegt eigenlijk dat successupporters Ajax Ajax maken. Vind ik nou niet zo'n hele positieve constatering :D :D
HR
HR

XXX-AFCA-XXX
Ballenjongen

Reg.: 21 mei 2013

Nog een aantal opties voor de mensen die geen kaartje hebben, maar liever niet op het Museumplein gaan staan ;)

http://www.parool.nl/stadsgids/op-deze-locaties-kun-je-op-groot-scherm-de-finale-kijken~a4491784/
HR
HR

AFCA 428
Nummer 14

Uit: Purmerend
Vak: 127
Reg.: 6 september 2005

XXX-AFCA-XXX schreef:

Nog een aantal opties voor de mensen die geen kaartje hebben, maar liever niet op het Museumplein gaan staan ;)

http://www.parool.nl/stadsgids/op-deze-locaties-kun-je-op-groot-scherm-de-finale-kijken~a4491784/
HR
Tis allemaal 1 pot nat. Beste is om in jeen stamkroeg of thuis te kijken.
Lees optie 3 eens. Het studentikoze druipt er vanaf.
HR
HR

Kodi
Jeugdspeler

Uit: Schimmelkutteveen
Reg.: 15 oktober 2015

401 schreef:

(...)

HR
Neem de gok op het Museumplein om desnoods met vrienden ons eigen feest te vieren maar ik snap jullie punt. Een paar jaar geleden kampioensfeest op P2 de volgende dag en dan "waar is het feestje hier is het feestje" horen, dan verdien je een gebiedsverbod van 25 jaar in een straal van 50 km rondom Amsterdam.
HR
HR

M88
Bankzitter

Vak: 126
Reg.: 21 mei 2006

Kodi schreef:

(...)

Neem de gok op het Museumplein om desnoods met vrienden ons eigen feest te vieren maar ik snap jullie punt. Een paar jaar geleden kampioensfeest op P2 de volgende dag en dan "waar is het feestje hier is het feestje" horen, dan verdien je een gebiedsverbod van 25 jaar in een straal van 50 km rondom Amsterdam.
HR
En 1 stomp op je oog opdat het maar nooooit meer gebeurt. ;-)

Voor mijn zoon de eerste finale, voor mij de eerste niet op locatie helaas helaas. Museumplein lijkt mij voor een kereltje van 12 wel super.....dus wie weet doe ik het toch maar.

[Dit bericht is veranderd door M88 (op 23 mei 2017 14:10:53).]
HR
HR

Burzlew
Nummer 14

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Ik ga wel naar het Museumplein. Ik snap de argumenten ertegen die hier gemaakt worden, maar tegelijkertijd vinden mijn vrienden het wel erg leuk en het lijkt me ook wel cool. Kijk. 15 mei 2015 was de beste dag die ik me ooit kan herinneren in een voetbalstadion. Praktisch gejankt met m'n maten naast me waar je jaar in jaar uit naast zit. Maar het publiek en de omgeving hyped je ook op. Misschien dat het weer gebeurt. Ik zou het prachtig vinden.

Ja, je hebt dagjesmensen ertussen zitten, maargoed we zijn allemaal voor Ajax dan.
HR
HR

Pietbull
Ballenjongen

Uit: Maastricht
Reg.: 13 juni 2012

Burzlew schreef:

Ik ga wel naar het Museumplein. Ik snap de argumenten ertegen die hier gemaakt worden, maar tegelijkertijd vinden mijn vrienden het wel erg leuk en het lijkt me ook wel cool. Kijk. 15 mei 2015 was de beste dag die ik me ooit kan herinneren in een voetbalstadion. Praktisch gejankt met m'n maten naast me waar je jaar in jaar uit naast zit. Maar het publiek en de omgeving hyped je ook op. Misschien dat het weer gebeurt. Ik zou het prachtig vinden.

Ja, je hebt dagjesmensen ertussen zitten, maargoed we zijn allemaal voor Ajax dan.
HR
Mee eens. Bovendien, hoe groter je groep, des te minder je merkt van de rest. Dat heb ik met de WK-finale ook wel gemerkt, toen stond ik er ook. Veel erger wat betreft dagjesmensen dan toen kan het moeilijk worden en toen heb ik, tot het moment met de teen van Casillas, echt een topdag gehad.

Edit: en ik neem aan dat je 2011 bedoelt. ;)

[Dit bericht is veranderd door Pietbull (op 23 mei 2017 17:16:22).]
HR
HR

Ajax4life123
Ballenjongen

Reg.: 28 september 2015

Helaas hebben een paar maten geen kaarten voor stockholm kunnen krijgen, willen hierdoor met zn allen naar het museumplein.

Denken jullie dat het te doen is, als we 6 uur klaar zijn om te gaan allemaal en rond 7 daar zijn? Moeten namelijk nog een stuk met de trein.

Of zou alles dan echt al vol zitten en is er niks meer te zien?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Overige Ajax-onderwerpen » Alternatief Museumplein

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet de nieuwe aanvoerder worden na het vertrek van Klaassen?

Schöne
Ziyech
Viergever
Huntelaar
Veltman
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,1% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.