Ajax Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 06:39                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Overige Ajax-onderwerpen » Reismogelijkheden Europese uitwedstrijden

HR

Deze topic is open en bestaat uit 168 pagina's: « 1 ... 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 ... 168 »

HR

Balaclava
Lid 2de elftal

Vak: 127
Droomaankoop: -
Reg.: 1 februari 2011

quote:HR
Rooie schreef:

(...)

Mooie manier om iedereen even 500 euro te laten storten op een raar rekeningnummer en vervolgens in de rook verdwijnen idd. Er ging zondag op Zuid ook een pamflet rond met een info over een charter?
HR
Klopt, zal me overigens niks verbazen als daar dezelfde personen achter zitten.
Dit stond erop:

Natuurlijk gaan wij naar de finale in Stockholm!

Wil jij ook naar Stockholm voor de EL-finale tegen Man.Utd of Celta? Je kunt je vliegtuigstoel nu al veiligstellen en hoeft daarvoor niet het bizarre KLM tarief te betalen. Ook overstappen is niet nodig! Er staat een groot charter vliegtuig klaar voor de snelle beslissers.

Tot en met maandag 8 mei 2017 kun je een retourtje boeken non-stop van AMS naar Stockholm. Wij vertrekken op de 24e rond het middaguur en keren 's nachts na de finale terug.

- 450 euro is het vaste all-in tarief incl. belastingen, geen boekingskosten en geen verassingen.
- Max. 10 KG handbagage p.p. Geen koffers inbegrepen!
- Snacks en drankjes aan boord te koop!
- Zolang de voorraad strekt op=op.
- Excl. wedstrijdkaart
- Geen wijzigingen/annuleringen mogelijk, ongeacht het resultaat in Lyon.

Wil jij ook je stoel alvast boeken voordat de gekte echt losbarst? Mail nu naar ajax.finale.stockholm@gmail.com of stuur een SMS/whatsapp naar 06-26697425. Bellen mag ook maar ivm drukte kan het even duren voordat je ons aan de lijn krijgt.

Dus...
HRHR
HR

BuZa
Idool

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Mayron George
Reg.: 30 november 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 mei 2017 om 11:03:44.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Balaclava schreef:

(...)

Dit stond erop:

Wil jij ook naar Stockholm voor de EL-finale tegen Man.Utd of Celta? Je kunt je vliegtuigstoel nu al veiligstellen en hoeft daarvoor niet het bizarre KLM tarief te betalen. Ook overstappen is niet nodig! Er staat een groot charter vliegtuig klaar voor de snelle beslissers.

Tot en met maandag 8 mei 2017 kun je een retourtje boeken non-stop van AMS naar Stockholm. Wij vertrekken op de 24e rond het middaguur en keren 's nachts na de finale terug.

- 450 euro is het vaste all-in tarief incl. belastingen, geen boekingskosten en geen verassingen.
- Excl. wedstrijdkaart

Wil jij ook je stoel alvast boeken voordat de gekte echt losbarst? Mail nu naar ajax.finale.stockholm@gmail.com of stuur een SMS/whatsapp naar 06-26697425. Bellen mag ook maar ivm drukte kan het even duren voordat je ons aan de lijn krijgt.

Dus...
HR
:B
HR
HR

16suarez16
Ballenjongen

Vak: 405
Reg.: 9 april 2014

Balaclava schreef:

(...)

Je weet dat het vanaf Stockholm naar Växjo ongeveer 5 uur rijden is?
HR
Haha ja; heb de hele vrijdag om de trein/bus naar Växjo te pakken. Voor mij niet echt anders dan wanneer je een overstap van een paar uur zou hebben. Ga dan liever over land; dan heb je nog een mooi uitzicht.
HR
HR

F.Underwood
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Wim Jonk
Reg.: 26 november 2011

Balaclava schreef:

(...)

Dit stond erop:

- Excl. wedstrijdkaart

Dus...
HR
Knap stom als je daar intrapt
HR
HR

Balaclava
Lid 2de elftal

16suarez16 schreef:

(...)

Haha ja; heb de hele vrijdag om de trein/bus naar Växjo te pakken. Voor mij niet echt anders dan wanneer je een overstap van een paar uur zou hebben. Ga dan liever over land; dan heb je nog een mooi uitzicht.
HR
Evt. huldiging is op donderdag, dus die moet je dan missen..

[Dit bericht is veranderd door Balaclava (op 9 mei 2017 11:13:33).]
HR
HR

denthemen88
Ballenjongen

Reg.: 1 mei 2017

Nog wat plekjes beschikbaar in busje. Donderdagnacht rijden, direct na wedstrijd terug
HR
HR

AjaxZoetermeer
Ballenjongen

Uit: Zoetermeer
Reg.: 28 maart 2016

Weet iemand hoe de tickets verdeeld worden? ik ben geen seizoenskaarthouder maar wil wel graag naar de finale, is er dan een kans dat ik tickets kan bemachtigen?
HR
HR

Balaclava
Lid 2de elftal

AjaxZoetermeer schreef:

Weet iemand hoe de tickets verdeeld worden? ik ben geen seizoenskaarthouder maar wil wel graag naar de finale, is er dan een kans dat ik tickets kan bemachtigen?
HR
Die vraag is al een stuk of 10x gesteld, wat heb jij wel dan? Ajaxlife of Clubcard of helemaal niks?
HR
HR

Original Mars
Lid 2de elftal

Vak: -
Reg.: 31 januari 2000

AjaxZoetermeer schreef:

HR
Om mensen die geen enkele officiele binding met de club hebben ook eens de kans te geven zal Ajax eerst beginnen met kaarten te verkopen aan mensen zonder clubkaart. Daarna clubkaarthouders, supp.ver clubkaarten, seizoenkaarthouders, uitkaarthouders, Nl+ uitkaarthouders, EU kaarten en tot slot EU+ kaarten.

Ajax snapt dat er op deze manier geen kaarten beschikbaar zullen zijn voor de mensen die er normaal vrijwel overal bij zijn, maar rekent op begrip van deze groep, want die hebben opzich al wel genoeg 'gehad' dit jaar. Je moet een ander ook eens de kans geven...
HR
HR

LacosteBoys
Talent

Vak: 425
Reg.: 8 februari 2016

Original Mars schreef:

(...)

Om mensen die geen enkele officiele binding met de club hebben ook eens de kans te geven zal Ajax eerst beginnen met kaarten te verkopen aan mensen zonder clubkaart. Daarna clubkaarthouders, supp.ver clubkaarten, seizoenkaarthouders, uitkaarthouders, Nl+ uitkaarthouders, EU kaarten en tot slot EU+ kaarten.

Ajax snapt dat er op deze manier geen kaarten beschikbaar zullen zijn voor de mensen die er normaal vrijwel overal bij zijn, maar rekent op begrip van deze groep, want die hebben opzich al wel genoeg 'gehad' dit jaar. Je moet een ander ook eens de kans geven...
HR
HR
HR

Abel
Veelbelovend talent

Vak: 119
Droomaankoop: Robert Lewandowski
Reg.: 21 januari 2014

UltimateKAOS schreef:

Ik vind het toch wel veel geld hoor. €500
HR
Dat is het zeker, maar als dit je 2 overnachtingen bespaart (dinsdag - woensdag en woensdag - donderdag) dan maakt het qua prijs waarschijnlijk niet als te veel uit.
HR
HR

Balaclava
Lid 2de elftal

Original Mars schreef:

(...)

HR
Kan ik gewoon zonder clubkaart een ticket kopen bij de Primera? En is dat incl. vervoer naar Stockholm? Of kan dat gewoon met een OV-chipkaart?
HR
HR

M88
Lid 2de elftal

Vak: 126
Reg.: 21 mei 2006

Balaclava schreef:

(...)

Kan ik gewoon zonder clubkaart een ticket kopen bij de Primera? En is dat incl. vervoer naar Stockholm? Of kan dat gewoon met een OV-chipkaart?
HR
Je wordt thuisgebracht.
Inclusief traktatie!
HR
HR

Oldstars
Ballenjongen

Vak: 126
Reg.: 19 februari 2015

M88 schreef:

(...)

Je wordt thuisgebracht.
Inclusief traktatie!
HR
Vergeet je zwemspullen niet....
HR
HR

16suarez16
Ballenjongen

Vak: 405
Reg.: 9 april 2014

Balaclava schreef:

(...)

HR
Ah zo. Tsja, zo'n huldiging kan me eerlijk gezegd gestolen worden. Opzich wel leuk; maar heb er geen honderden Euro's meer voor over. Zolang ik maar bij de wedstrijd kan zijn. :B
HR
HR

JB85
Internationale topspeler

Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 30 april 2006

Abel schreef:

(...)

Dat is het zeker, maar als dit je 2 overnachtingen bespaart (dinsdag - woensdag en woensdag - donderdag) dan maakt het qua prijs waarschijnlijk niet als te veel uit.
HR
En het scheelt je 2 vrije dagen. Behalve als je student bent is een dagcharter van 500 je goedkoopste optie, by far.
HR
HR

Conquer Liar
Talent

Vak: 413
Reg.: 13 november 2010

wit rood wit in ons bloed schreef:

ik kwam dit tegen opzoek naar een charter. ajaxzondergrenzen.nl Het komt bij mij alleen niet echt betrouwbaar over, weet iemand hier iets van en welke Ajacieden hier achter zitten of zijn dit gewoon oplichters?
HR
Domeinnaam op 4 mei vastgelegd, de dag na Ajax - Lyon dus. Doe met deze kennis wat je wil, maar ik zou ze nog niet met mn kamerplanten vertrouwen.
HR
HR

Speedy84
Ballenjongen

Vak: 428
Reg.: 9 mei 2017

wit rood wit in ons bloed schreef:

ik kwam dit tegen opzoek naar een charter. ajaxzondergrenzen.nl Het komt bij mij alleen niet echt betrouwbaar over, weet iemand hier iets van en welke Ajacieden hier achter zitten of zijn dit gewoon oplichters?
HR
Tja het blijft lastig als er nergens een link staat naar KVK nummer of BTW nummer. Ik betaal liever 500 euro aan Corendon :-)
HR
HR

Thijs129
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Vak: 129
Reg.: 27 november 2002

Balaclava schreef:

(...)

HR
En dan te bedenken dat je vlak na zo'n wedstrijd ook geen tijd hebt om goedkope tickets te boeken naar Skopje, waar de Europese Supercup is. Iemand daarheen al goede vluchten gevonden? Hoeveel kaarten krijgen we daar? Hoeveel Macedonische roebels betaal je daar voor een biertje?

Waar is de CL-finale in 2018? Iemand al geboekt? B)
HR
HR

Balaclava
Lid 2de elftal

Thijs129 schreef:

(...)

En dan te bedenken dat je vlak na zo'n wedstrijd ook geen tijd hebt om goedkope tickets te boeken naar Skopje, waar de Europese Supercup is. Iemand daarheen al goede vluchten gevonden? Hoeveel kaarten krijgen we daar? Hoeveel Macedonische roebels betaal je daar voor een biertje?

Waar is de CL-finale in 2018? Iemand al geboekt? B)
HR
HR
HR

Rooie
Talent

Vak: 429
Reg.: 4 december 2000

Dit kregen de supporters met een (seizoens)clubcard van United zojuist, daar kijken ze al wat verder dan bij Ajax. En dat met een 1-0 voorsprong ;) Onderstaande zal dus sowieso niet aan kaarten kunnen komen is de melding.

As you know, our UEFA Europa League Semi-Final home leg against RC Celta de Vigo is this Thursday. Given the short turnaround between this game and a potential Final, we appreciate that many of you may be beginning to consider travel plans in the event we qualify. This email is to make you aware of how tickets will be allocated for the Final if we qualify.

The ticket allocation for the two finalists has not yet been confirmed by UEFA, however it is only likely to be around 8,000-9,500 seats each due to segregation plans that cannot be confirmed until the two finalists are known. This small allocation means that, if we qualify, unfortunately a lot of loyal supporters will inevitably be disappointed.

We can confirm that, if we qualify, tickets will be allocated via a ballot with applications only accepted from:

Season Ticket Holders who have purchased all home cup games this season AND applied for / attended at least 1 European away game since the start of the 2015/16 season
Executive Club Members who have applied for / attended at least 1 European away game since the start of the 2015/16 season
Please note that we anticipate the ballot will be over-subscribed.

Given the above criteria, unfortunately this means that you will not be eligible to apply

While we understand how disappointed many supporters will be, as I'm sure you can appreciate, the very small allocation means we will have to restrict who can apply, i.e. by limiting applications only to those supporters who have been to all home games this season, and applied for at least one European away game in the last two seasons.

Also, we wanted to inform you that we have been asked by UEFA and the Swedish authorities to advise all supporters who do not have a ticket, not to travel to Sweden as:

There will be no live screenings in or around Stockholm
Robust measures will be in place to ensure fans without a ticket do not get close to the stadium
We fully support this advice and wish to remind everyone that in the current security climate we do not wish to create additional pressures on the Swedish authorities by them having to deal with the presence of ticketless fans. Such ticketless MUFC fans will also undoubtedly risk future ticket allocations for away games in Europe.

Please note: Thomas Cook Sports will not receive an allocation of tickets for this game, and will only be accepting bookings for travel from those successful in the ballot.HR
[Dit bericht is veranderd door Rooie (op 9 mei 2017 17:20:23).]
HR
HR

AjaxZoetermeer
Ballenjongen

Uit: Zoetermeer
Reg.: 28 maart 2016

Balaclava schreef:

(...)

Die vraag is al een stuk of 10x gesteld, wat heb jij wel dan? Ajaxlife of Clubcard of helemaal niks?
HR
Clubcard idd, en ik kan het antwoord zo niet vinden, wist niet dat je boos werd ;)
HR
HR

WitRoodWit
Lid 2de elftal

Vak: 428
Reg.: 8 juli 2007

Dat bericht van united. 8000 zou wel kut zijn zeg. Maar goed eerst donderdag.
HR
HR

Abel
Veelbelovend talent

Vak: 119
Droomaankoop: Robert Lewandowski
Reg.: 21 januari 2014

WitRoodWit schreef:

HR
Ik moet wel zegen dat 8000 of 9500/10000 wel een aardig verschil.

Ze rekenen zich overigens wel al erg rijk in Manchester met hun 1-0 voorsprong.
HR
HR

JB85
Internationale topspeler

Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 30 april 2006

WitRoodWit schreef:

HR
Ja dan wordt zelfs NL uitkaart krap
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 168 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Overige Ajax-onderwerpen » Reismogelijkheden Europese uitwedstrijden

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 85,7% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van OGC Nice-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!