Ajax Netwerk
maandag 22 september 2014 - 14:13                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Overige Ajax-onderwerpen » Definitieve nieuwe thuisshirt 2008/2009

HR

Deze topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 23 »

HR

Patrick V
Moderator

Uit: Alblasserdam
Vak: 428
Reg.: 16 juni 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 juli 2008 om 10:46:38.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: patrickzz@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ajax en adidas presenteren nieuw Ajax-thuisshirt

Amsterdam, 01 jul 2008

Ajax en adidas presenteren het nieuwe Ajax-thuisshirt, seizoen 2008-2009. Met de komst van AEGON als hoofdsponsor staat voor het eerst in 18 jaar het logo van de sponsor weer horizontaal op het shirt.

Het Ajax-logo is op het hart geplaatst. Hierbij is gebruik gemaakt van een witte badge waarop het Ajax-logo is geborduurd, zodat een stijl ontstaat van Ajax-shirts van weleer. Deze klassieke stijl is ook doorgetrokken in de ontwerpstijl van het shirt, met een ronde kraag en getailleerde pasvorm.

Het nieuwe Ajax-uitshirt zal worden gepresenteerd op vrijdag 25 juli.

forumillustratie

forumillustratie

Aantal reactie's op het nieuwe tricot:

quote:HR
Wordt hoog tijd dat de suppertersvereniging enige inspraak hierin krijgt. Want adidas heeft echt een wanprestatie geleverd. En toch heel de toko vol met lui die als gekken dat shirt gaan aanschaffen. Zegt die joker van Aegon dat hij denkt dat veel mensen dat shirt aan zullen hebben bij de eerste wedstrijd....Kuddedieren he, hij zal wel gelijk krijgen Iedereen met een stropdas vindt het maar een mooi shirt..HR

Prachtig shirt.

1.Kraagje hadden we in de gloriejaren 70 ook niet dus dat boeit me niet zoveel.
2.Waar het logo staat maakt niets uit.
3.Sterren hoeven voor mij niet.
4.oude logo had ik wel mooier gevonden, maar ja je kan niet alles hebben.
5.Geen lelijke strepen op de mouwen, prima toch?
6.horizontaal logo is ook prima, net als in de tijden van TDK.

Samenattend het had 10x erger kunnen zijn dus laten we hier maar blij mee zijn.HR

Toch het shirt wat gisteren reeds is uitgelekt, nee, dit is echt het slechtste shirt in vele jaren.

Communicatie met de supporters die het moeten kopen was teveel van het goede blijkbaar..HR

Hmm ik moet er nog even aan wennen.. das jammer.
Dit had een prachtig shirt kunnen zijn waar iedere Ajacied direct verliefd op had kunnen worden indien men gewoon het ECHTE logo er had opgenaaid plus met een goudkleurig garen de sterren er had ingeborduurd.

Als ze die sterren er op plakken ipv borduren sla je de plank goed mis..

Ik weet het nog niet met dit shirt.. wat overheerst is dat het een ajax shirt is, dus trots ben ik altijd! Maar de details hadden beter gekunnen.

Ach, als we dit jaar kampioen worden, hebben we drie sterren.. dan kunnen we volgend seizoen een shirt met erop geborduurd de drie sterren.. dat zou pas klasse zijn (zeker als het echte logo er dan ook nog eens op wordt gezet)HR

Het shirt op zich gaat nog wel.
Maar dat logo zoals het er nu op zit is echt een aanfluiting.
Als je er dan toch een badge op doet, doe dan gelijk het oude logo.
Ik ga hem zeker NIET kopen dit jaar.HR
links:

http://www.ajax.nl
http://www.aegon.nl
http://www.adidas.com
HR
HR

rubenvz
Jeugdspeler

Vak: 413
Reg.: 28 juni 2008

Ajax laat ons wennen aan de witte badge, zodat volgend jaar het klassieke logo erop komt.
Het is wennen dit shirt maar hij ziet er strak uit!
HR
HR

Patrick V
Moderator

Uit: Alblasserdam
Vak: 428
Reg.: 16 juni 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 juli 2008 om 10:52:19.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: patrickzz@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Zonde van dit shirt zeg. Het hád zo mooi kunnen zijn.
Dit logo kan gewoonweg niet. Nee, het oude logo is blijkbaar teveel van het goede. Ik droom nog een jaar verder...
HR
HR

Pun
Ballenjongen

Vak: -
Reg.: 8 oktober 2005

Weet iemand wanneer de rugnummers bekend worden gemaakt?
Ik wil dit shirt bestellen met naam & nummer van Suarez, maar ik ga er van uit dat hij dit jaar met een nummer binnen de eerste 11 speelt.
HR
HR

semper excelsius
Talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 16 februari 2008

dat ik dit ooit zou zeggen, maar krijg gewoon heimwee naar het logo zoals het afgelopen jaren op de shirts stond..
HR
HR

Babelachtig
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht
Vak: 426
Reg.: 26 december 2002

Oke bij de keuze van dit shirt is duidelijk geen enkele ontwerper aan te pas gekomen, moeten we daar tegewoordig ook op bezuinigen ofzo? Er zijn echt een aantal dingen die me echt niet aanstaan en waarom ik het shirt zeker niet zal kopen. Normaal koop ik bijna elk jaar een nieuw shirt maar deze sla ik over hoor en met mij misschien wel meer mensen lijkt me. Een aantal opmerking:

- Sinds wanneer moet het logo op een wit vlak geplaatst worden? Wat is er mis met de vertrouwde manier van het witte sticksel op het rood? Oke en klassiek wordt het ook niet als het nieuwe logo wordt gebruikt, maar opzich hier valt nog wel aan te wennen vind ik , dus niet zo heel erg...

- Waarom is er in godsnaam gekozen die logo's (adidas en ajax) niet gelijkmatig te verdelen over het shirt. Als je 2 logo's hebt dan doe je toch 1 rechts en 1 links op de borst? Dit snap ik echt niet. Plaatsen ze er eentje in het midden en de ander er een beetje schuin onder, dat staat toch totaal niet, of ben ik de enige die me daar aan stoort. Persoonlijk hou ik altijd wel van symmetrie en dat had nu gekund in het shirt maar het wordt nagelaten.

- Over het Aegon logo ben ik wel tevreden zo horizontaal opzich, maarja door de rest is het shirt al verpest. Aegon zal toch minimaal nog een jaartje moeten wachten voordat ik en menig andere supporter het shirt zullen kopen....

[Dit bericht is veranderd door Babelachtig (op 1 juli 2008 10:58:41).]
HR
HR

AFCA IN MN HART
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Purmerend
Vak: 425
Reg.: 18 april 2006

Waar zijn al die pipos nou die gisteren zo stellig riepen dat dit shirt fake was, gefotoshopt en blablabla.
Er zitten geen sterren op dus hij is fake.
hahaha sommige mensen denken het altijd beter te weten, maar Amstelkade heeft terecht zn kratje bier gewonnen :D
Sommige mensen zijn zo paranoia dat ze gewoon zelf van alles fout gaan zien in het shirt.
HR
HR

Tikkie Terug
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 september 2003

Geen lelijk shirt, alleen dat Ajax logo staat me totaal niet aan. Ten eerste jammer dat het nieuwe logo gebruikt is, ten tweede is de plaatsing van het logo echt helemaal fout. Je gaat je wel eens afvragen welke ontwerpers er aan gewerkt hebben. Totaal geen gevoel voor design...jammer
HR
HR

Srero
Talent

Uit: Mokum
Reg.: 21 april 2005

Er wordt maar weer eens mooi bevestigd waarom ik geen spullen koop zolang het echte logo er niet op staat.
HR
HR

BennyAjax
Veelbelovend talent

Uit: Thuis
Uploads: 6
Reg.: 22 augustus 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 juli 2008 om 11:07:33.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: benny_aja@msn.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Het achterste logo heb ik wat echter proberen te maken en hopelijk gaan ze dit volgend jaar wel doen :P

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door BennyAjax (op 1 juli 2008 11:08:10).]
HR
HR

Ares
Moderator
Opper Chat Operator

Uit: Rosmalen
Reg.: 14 maart 2002

Ik snap niet waarom dat keepersshirt geen badge heeft. Maar goed, ik vind het shirt niet echt lelijk. Jammer van die badge en die lege ruimte links van het Adidas teken. Komen daar de rugnummers te staan?
HR
HR

D-Tagz
Basisspeler

Uit: Lelystad
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 juli 2008 om 11:10:09.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: d-tagz@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

AFCA IN MN HART schreef:

Waar zijn al die pipos nou die gisteren zo stellig riepen dat dit shirt fake was, gefotoshopt en blablabla.
Er zitten geen sterren op dus hij is fake.
hahaha sommige mensen denken het altijd beter te weten, maar Amstelkade heeft terecht zn kratje bier gewonnen :D
Sommige mensen zijn zo paranoia dat ze gewoon zelf van alles fout gaan zien in het shirt.
HR
Lol de weddenschap was met mij hoor :P
HR
HR

Rooibos
Bankzitter

Vak: 410
Reg.: 10 mei 2005

Plus

Gewoon een simpele rode baan over het witte shirt, verder geen strepen en dergelijke.

Aegon dat horizontaal staat vind ik prima.

Min

Nog steeds die kabouter. Volgend jaar beter zou ik zeggen.
HRHR
HR

rubenvz
Jeugdspeler

D-Tagz schreef:

(...)

Lol de weddenschap was met mij hoor :P
HR
Trouwens ik heb het nog ff doorgelezen, en het was inderdaad met jou. Sorry man :)

rubenvz schreef:

(...)

Ja dat HOOP ik, want hij is echt heel lelijk. En als Ajax zo graag wilt dat het geheim blijft dan zouden ze het echt niet aan winkels geven. En als het bekend was zou er echt wel minimaal 1 foto op internet staan, En staat die er??? Of is er ook maar 1 iemand die bewijs heeft?

--------------------------------------------------------------------------------

Wedden om een biertje?
HR
;)

+

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
D-Tagz schreef:

wedden om een biertje

ik wed om een kratje dat zoals het omschreven word het NIET is.HR

quote:
rubenvz schreef:

(...)

ik wed om een kratje dat zoals het omschreven word het NIET is.

AfgesprokenHR
[Dit bericht is veranderd door rubenvz (op 1 juli 2008 11:24:12).]
HR
HR

j_v_d_s
Jeugdspeler

Reg.: 29 april 2006

ik vind de shirt nou eigelijk best wel mooi,gister niet nou wel:P kan niet wachten dat ik hem thuis heb,weet iemand hoelaat ze meestal bezorgen???
HR
HR

rubenvz
Jeugdspeler

j_v_d_s schreef:

ik vind de shirt nou eigelijk best wel mooi,gister niet nou wel:P kan niet wachten dat ik hem thuis heb,weet iemand hoelaat ze meestal bezorgen???
HR
Ligt eraan waar je woont, in principe in de loop van de middag. Dan moet je ff die email lezen ;).
HR
HR

Dido
Ballenjongen

Uit: Nwk
Reg.: 9 juni 2007

zie net dat zelfs onze vrienden uit 010 met een keurig geborduurde ster op het shirt zullen spelen, en wij zitten met die goedkope plak plaatjes, beschamend! :\(
HR
HR

rubenvz
Jeugdspeler

Weet iemand waar je die Windows XP Ajax stijl moet opslaan om hem als thema te gebruiken?
HR
HR

eddie_ajax
Talent

Reg.: 16 juli 2007

het uitshirt heeft geen badge ;)
HR
HR

rubenvz
Jeugdspeler

rubenvz schreef:

Weet iemand waar je die Windows XP Ajax stijl moet opslaan om hem als thema te gebruiken?
HR
C:/Windows/Resources/Themes

[Dit bericht is veranderd door rubenvz (op 1 juli 2008 11:40:25).]
HR
HR

eddie_ajax
Talent

Reg.: 16 juli 2007

rubenvz schreef:

(...)

C:/Windows/Resources/Themes
HR
wr download je de ajax stijl :denk
HR
HR

rubenvz
Jeugdspeler

eddie_ajax schreef:

(...)

wr download je de ajax stijl :denk
HR
shirt.ajax.nl dan bij downloads

Dat is een thema voor Windows XP

[Dit bericht is veranderd door rubenvz (op 1 juli 2008 11:42:30).]
HR
HR

Druss
Internationale topspeler

Uit: Dros Delnoch
Vak: 126
Reg.: 15 september 2003

BennyAjax schreef:

Het achterste logo heb ik wat echter proberen te maken en hopelijk gaan ze dit volgend jaar wel doen :P

(plaatje)
HR
waarom kunnen de mensen bij Ajax zelf dit niet :\(

het shirt is verder gewoon waardeloos. Iedereen met een beetje normaal verstand ziet dat het logo zoals het er nu op is gekomen (dus de smurf/kabouter) er simpelweg NIET uitziet. Waarom ze dan niet voor het nieuwe logo in geborduurde stijl kiezen is mij dan ook een raadsel.

HEt oude logo komt nog effe niet...prima, maar doe dna iig het nieuwe logo geborduurd.

tering wat een schande is dit. HOeveel zou het ontwerpen gekost hebben?
Oh wacht, dat betalen wij natuurlijk. Logisch dan ook dat wij er geen inspraak in hebben.
HR
HR

Smoking
Talent

Uit: Ouderkerk aan de Amstel
Reg.: 3 oktober 2007

rubenvz schreef:

(...)

shirt.ajax.nl dan bij downloads

Dat is een thema voor Windows XP
HR
Hmm ik heb em in die C/WINDOWS/Recourses/Themes gezet maar ik kan hem niet selecteren :S

[Dit bericht is veranderd door Smoking (op 1 juli 2008 12:02:34).]
HR
HR

VoorAltijd!
Jeugdspeler

Vak: 410
Reg.: 22 april 2007

Wat ontzettend lelijk zeg dat logo, staat nog kinderachtiger en goedkoop dan het logo van de afgelopen jaren.

Volgend jaar het echte logo weer!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Overige Ajax-onderwerpen » Definitieve nieuwe thuisshirt 2008/2009

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 34,7% dat Go Ahead Eagles wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor JOS Watergraafsmeer-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!