| Poster | | Topic: Nieuwe Shirts 2008-2009 |  |
|
Rick20 Veelbelovend talent
Uit: New York Vak: - Posts: 283 Reg.: 14 juli 2007 | Nadat bekend is geworden dat we volgend seizoen een nieuwe sponsor op het shirt hebben en ik veel photoshops tegen ben gekomen en zelf heb gemaakt, leek het me een goed idee ze in het shirt topic te zetten ipv in het aegon topic.
Topic kon ik niet meer vinden dus vandaar dat ik een nieuwe open, het is toch een topic dat elk jaar terugkeert,..
Thuisshirt van dit seizoen met nieuwe sponsor.
Photoshop van mezelf, gebaseerd op die van een ander lid.

Aangezien de kleur van Aegon blauw is, en Ajax ook best een redelijke historie heeft qua blauwe uitshirts, zal het wel blauw worden.
Even een fotosoepie gemaakt.
Nogmaals, dit is puur gebaseerd op het feit dat Aegon de kleur blauw voert en we het 1e seizoen onder ABN hun kleuren droegen.
Nu kun je ook eigenlijk wel zeggen dat we in de kleuren van Barclays spelen die toevalligerwijs ABN Amro wilde overnemen...
Alles wijst er dus op dat we in de kleur van Aegon spelen, als uitshirt

Iemand ideeen? heb de smaak van photoshop weer te pakken, het blijft leuk.
Ander design, meer mijn style, niet zo "slordig" ogend als de tenten die we al 5 jaar dragen.

[Dit bericht is veranderd door Rick20 (op 20 oktober 2007 00:33:34).]
|
|
|
J.Ullrich Regelmatige invaller
Uit: Velserbroek Vak: 428 Posts: 951 Reg.: 31 mei 2007 | Hehe gebaseerd op het Chelsea-shirt van Umbro die eerste toch? Tsja volgend seizoen krijgen we sowieso zoals elk jaar - behalve in 2003 - een nieuw thuis- en uitshirt. Niet alleen de sponsor en het aantal sterren veranderen . Ik denk dat we met Adidas kunnen fluiten naar een beetje strak en elegant ontwerp. Altijd maar dat wijde, altijd op de maat gesneden van dikke, zwetende Duitsers. Het design zoals dat van dit jaar komt nog enigzins in de buurt van een ideaal Ajaxshirt, het kan eigenlijk alleen maar weer slechter worden. Voorlopig maar even genieten van het shirt met de drie gestanste andreaskruizen, eerlijk is eerlijk, daar mogen we best trots op zijn.
[Dit bericht is veranderd door J.Ullrich (op 20 oktober 2007 01:16:09).]
|
|
|
Uit: New York Vak: - Posts: 283 Reg.: 14 juli 2007 | Ja, en het 2e is gebaseerd op het uitshirt van Valencia, kan ook een trainisshirt zijn.
En idd, altijd maar die tenten, kap er eens me Adidas, het ziet er niet uit.
Er is geen model in te herkennen.
Het 1e thuisshirt onder adidas met dat witte stukje onderaan in de V-hals en kraagje was nog het mooist, blij dat ik die heb, 1 van de mooiste thuisshirts van Ajax.
|
|
|
J.Ullrich Regelmatige invaller
Uit: Velserbroek Vak: 428 Posts: 951 Reg.: 31 mei 2007 |
quote: Rick20 schreef:
Ja, en het 2e is gebaseerd op het uitshirt van Valencia, kan ook een trainisshirt zijn.
En idd, altijd maar die tenten, kap er eens me Adidas, het ziet er niet uit.
Er is geen model in te herkennen.
Het 1e thuisshirt onder adidas met dat witte stukje onderaan in de V-hals en kraagje was nog het mooist, blij dat ik die heb, 1 van de mooiste thuisshirts van Ajax.
Ik kan me herinneren dat dat shirt ook qua model gigantisch uit de maat was. Veel te lang. Maar het kraagje mocht er zijn ja. Ook beter dan dat slappe kraagje van nu.
|
|
|
DoF Bankzitter
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 556 Reg.: 10 mei 2005 | Die 3e ster kan je er wel af shoppen....
Ziet er verder goed uit, maar als je de laatste 2 jaar ( jaren ) kijkt, lukt het ze altijd om iets te verkloten aan ons shirt...
|
|
|
Jules Winnfield Basisspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 897 Uploads: 1 Reg.: 25 augustus 2005 | Post verplaatst vanuit het Aegon topic:
Ik zie het uitshirt toch nog liever in het zwart dan in het blauw. Ook al is blauw ook best oké.
Maar gewoon zwart/rood/wit vind ik mooier.
Zoiets

En in het blauw dan ook maar wat

[Dit bericht is veranderd door Jules Winnfield (op 21 oktober 2007 19:41:03).]
|
|
|
Joaquin Sanchez Geselecteerd voor Oranje
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2123 Reg.: 6 augustus 2006 | Grappig ook die 3 sterretjes boven het logo 
|
|
|
Jari1978 Talent
Uit: Amersfoort Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 165 Reg.: 2 november 2005 | Ik ben niet zo'n fanatieke photoshopper als jullie...., weet alleen dat ik Ajax heel erg graag in "Kelme" shirts zou willen zien lopen. Met die tijgerpootjes als logo, zoals Real Madrid dat jaren geleden ook had. Erg kicken materiaal...., zal wel een droom blijven. Hoe lang loopt dat contract met adidas nog?
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.482,5 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Uit: New York Vak: - Posts: 283 Reg.: 14 juli 2007 |
quote: Jules Winnfield schreef:
Post verplaatst vanuit het Aegon topic:
Ik zie het uitshirt toch nog liever in het zwart dan in het blauw. Ook al is blauw ook best oké.
Maar gewoon zwart/rood/wit vind ik mooier.
Zoiets
(plaatje)
(plaatje)
(plaatje)
En in het blauw dan ook maar wat
(plaatje)
(plaatje)
Mooie shirts.
Van de zwarte vind ik de bovenste het mooist en van de blauwen de onderste.
Ik hoop wel echt dat het blokje niet gevuld wordt, zoals op jou photoshops wel zo is en op de mijne niet.
Ligt ook aan de kleuren natuurlijk, maar een wit of blauw blok is gewoon niet mooi, dus Adidas/Aegon..open houden aub.
Zal ook eens kijken of ik iets leuks zwart kan maken.
[Dit bericht is veranderd door Rick20 (op 21 oktober 2007 20:31:32).]
|
|
|
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 897 Uploads: 1 Reg.: 25 augustus 2005 |
quote: Rick20 schreef:
(...)
Mooie shirts.
Van de zwarte vind ik de bovenste het mooist en van de blauwen de onderste.
Ik hoop wel echt dat het blokje niet gevuld wordt, zoals op jou photoshops wel zo is en op de mijne niet.
Ligt ook aan de kleuren natuurlijk, maar een wit of blauw blok is gewoon niet mooi, dus Adidas/Aegon..open houden aub.
Zal ook eens kijken of ik iets leuks zwart kan maken.
Ben er zelf nog niet over uit wat ik mooier vind, met een open of dicht blokje.
Maar goed, had die met dicht blokje nog in mijn photoshop zitten, dus dat werkt wat sneller 
|
|
|
wolfman Lid 2de elftal
Vak: - Posts: 314 Reg.: 6 maart 2004 |
quote: Jules Winnfield schreef:
(...)
Ben er zelf nog niet over uit wat ik mooier vind, met een open of dicht blokje.
Maar goed, had die met dicht blokje nog in mijn photoshop zitten, dus dat werkt wat sneller 
Als ik die photoshops zie vind ik het vooral belangrijk dat het logo in het midden komt, dat maakt het een stuk dragelijker. Voor de rest jammer dat we het ingetochene van sponser ABN wel kwijtraken, dat Aegon zo is niet heel mooi...
|
|
|
quote: Jari1978 schreef:
Ik ben niet zo'n fanatieke photoshopper als jullie...., weet alleen dat ik Ajax heel erg graag in "Kelme" shirts zou willen zien lopen. Met die tijgerpootjes als logo, zoals Real Madrid dat jaren geleden ook had. Erg kicken materiaal...., zal wel een droom blijven. Hoe lang loopt dat contract met adidas nog?
Adidas loopt tot 2009, toch?
Maar ik kan zo snel geen plaatje vinden van een team dat in Kelme shirts speelt.
Welke teams spelen daarin? Dan wil ik wel een poging wagen, ook al ben ik niet zo'n fan van die tijgerpootjes 
[Dit bericht is veranderd door Jules Winnfield (op 21 oktober 2007 21:18:56).]
|
|
|
Fier Koen International
Uit: - Vak: 402 Posts: 1310 Reg.: 11 juni 2003 |
quote: Joaquin Sanchez schreef:
Grappig ook die 3 sterretjes boven het logo 
Ik vind er niets grappigs meer aan ! ( )
Want dat is voorlopig geen realiteit meer, met het huidige spelniveau.
En aangezien we allang drie sterren hadden moeten hebben,is de aanblik van twee sterren een keiharde confrontatie, voor de betrokkenen, met de realiteit en de crisis! Hou het maar mooi op twee sterren in de plaatjes.
|
|
|
Uit: New York Vak: - Posts: 283 Reg.: 14 juli 2007 | Heb ook even iets zwarts gemaakt.
Simpel, niet teveel fratsen, uitstraling.

Rode randjes aan de mauwen lijkt me ook wel erg mooi, maar daar denk ik nu pas aan nu ik ernaar kijk. 
Edit: Weer een nieuwe, niet echt mijn style maargoed,..

[Dit bericht is veranderd door Rick20 (op 21 oktober 2007 22:57:50).]
|
|
|
AFCA Rood Geselecteerd voor Oranje
Uit: Westland Vak: 429 Posts: 1236 Reg.: 11 mei 2004 | Die laatste doet me erg denken aan het uitshirt van de kakerlakken dit jaar.
|
|
| Pool: 4213e | MotM: - | Battle-rating: 1.465,9 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Amersfoort Vak: 420 Posts: 9904 Reg.: 18 april 2002 | De eerste twee zien er niet eens zo slecht uit, maar ik kan je nu al vertellen dat ze er op deze manier absoluut nooit gaan komen.
De sponsornaam is het belangrijkste op het shirt en op deze manier is het al van een kleine afstand niet te lezen.
[Dit bericht is veranderd door ArenA (op 21 oktober 2007 23:07:33).]
|
|
|
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 897 Uploads: 1 Reg.: 25 augustus 2005 | Die eerste ziet er wel goed uit op zich, maar vind ik net als de tweede vooral op een trainingsshirt lijken.
En daarbij zal het sponsorlogo inderdaad nooit in het rood op het shirt komen.
Net als het Ajax- en Adidaslogo.
|
|
|
quote: ArenA schreef:
De eerste twee zien er niet eens zo slecht uit, maar ik kan je nu al vertellen dat ze er op deze manier absoluut nooit gaan komen.
De sponsornaam is het belangrijkste op het shirt en op deze manier is het al van een kleine afstand niet te lezen.
Dat komt alleen door het licht dat ik meer heb moeten toepassen, adidas zelf kan zo'n shirt echt wel tip top in orde maken..
Desnoods kun je de sponsor en de adidas en ajax logo's wit maken.
Was ook het geval bij het "unieke" moffenshirt van 2 of 3 seizoenen geleden.
|
|
|
Caramba Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 656 Reg.: 8 november 2005 | Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe kleding sponsor? Nu Aegon zoveel betaald, kunnen we dat contract ook wel even opwaarderen...
|
|
|
Rasmussen Regelmatige invaller
Uit: Brunssum Vak: - Posts: 646 Reg.: 25 augustus 2005 |
quote: DoF schreef:
Die 3e ster kan je er wel af shoppen....
Ziet er verder goed uit, maar als je de laatste 2 jaar ( jaren ) kijkt, lukt het ze altijd om iets te verkloten aan ons shirt...
Daar dacht ik ook al aan en ook het feit dat het oude logo niet terugkomt. Voor de rest leek dat uitshirt me een beetje aan de ''trieste'' kant
|
|
|
Bergkamp fan Regelmatige invaller
Uit: Hilversum Vak: 428 Posts: 611 Reg.: 9 januari 2002 | Ik kan iig 1 ding zeggen, nl dat de omschrijving van het uitshirt kobalt blauw/ electricity is. Electricity is volgens mij geel.
Dus we krijgen een overwegend blauw uittenue volgend jaar.
|
|
|
quote: Bergkamp fan schreef:
Ik kan iig 1 ding zeggen, nl dat de omschrijving van het uitshirt kobalt blauw/ electricity is. Electricity is volgens mij geel.
Jij weet dus al hoe het shirt eruit komt te zien?
Weet je misschien ook iets over het Adidas model voor komend seizoen? Dan kan ik mijn photoshop er namelijk weer bij pakken en wat creeëren 
En wat betreft kleur, het lijkt me lelijk. Tenminste, als dat gele zo is.
[Dit bericht is veranderd door Jules Winnfield (op 22 oktober 2007 21:56:48).]
|
|
|
quote: Bergkamp fan schreef:
Ik kan iig 1 ding zeggen, nl dat de omschrijving van het uitshirt kobalt blauw/ electricity is. Electricity is volgens mij geel.
Hmm, daar kan ik wel wat mee.
Gewoon blauw en Geel, want weet ik veel wat kobalt en electricity voor tinten zijn, lol.
|
|
|
Bergkamp fan Regelmatige invaller
Uit: Hilversum Vak: 428 Posts: 611 Reg.: 9 januari 2002 | Ja ik moet de shirts bestellen, maar we krijgen ze niet te zien alleen de omschrijving vandaar. Dus ik weet niks van het model alleen de kleur.
[Dit bericht is veranderd door Bergkamp fan (op 22 oktober 2007 22:48:44).]
|
|
|
Jack Army Administrator
Uit: Ouderkerk Vak: - Posts: 2111 Reg.: 14 augustus 2003 | Electricity is de kleur geel die Chelsea als uit-tenue heeft.
Fluoricerend dus, ik ben in ieder geval benieuwd.
|
|
|
|