| Poster | | Topic: Nieuwe Shirts 2008-2009 |  |
|
Aaron Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: 128 Posts: 1072 Reg.: 7 december 1999 | Waarom Aegon en dat soort gezeik?
Gewoon TDK weer lekker terug op een shirtje van Kappa of Umbro..
|
|
|
Flurry Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 13 Reg.: 25 oktober 2007 | |
|
Yougle Idool
Uit: Oud-Beijerland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3860 Reg.: 12 juli 2001 | Ik hoop dat ze het Aegon logo beter in het shirt verwerken, dan dat jij hebt gedaan.. 
|
|
|
Flurry Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 13 Reg.: 25 oktober 2007 |
quote: Yougle schreef:
Ik hoop dat ze het Aegon logo beter in het shirt verwerken, dan dat jij hebt gedaan.. 
Ik hoop het ook. Maar een wit vlak met het logo erin zoals beschreven werd in een eerder bericht dan krijg je dat. Ziet er inderdaad niet uit.
|
|
|
Jewy Talent
Vak: - Posts: 145 Reg.: 29 oktober 2003 |
quote: DrDanchaz schreef:
(plaatje)
Beetje wat slanker shirt, veel beter als de eerder genoemde "tenten" waar we al een tijd aan vast zitten.
Dat shirt is AF. Prachtig !!
Als ie zo was, dan gaf ik er 150 euro voor, direct.
[Dit bericht is veranderd door Jewy (op 20 februari 2008 14:33:55).]
|
|
|
Meersche Helden Vedette
Uit: Zaandam Vak: 117 Posts: 2008 Reg.: 2 mei 2004 |
quote: Arcinho schreef:
Wat ikme afvroeg: normaalgesproken speelt Ajax de laatste uitwedstrijd(en) in het nieuwe uitshirt, maar ik neem aan doordat er van sponsor gewisseld wordt, dat dit seizoen niet mogelijk is?
Hoezo niet?
In 1991 kreeg Ajax ook een nieuw uitshirt toen ABN AMRO er voor eht eerst op kwam.
|
|
|
ropniko Veelbelovend talent
Uit: Lisse Vak: 430 Posts: 250 Uploads: 1 Reg.: 8 oktober 2002 |
quote: Aaron schreef:
Waarom Aegon en dat soort gezeik?
Gewoon TDK weer lekker terug op een shirtje van Kappa of Umbro..
TDK wil geen 11 miljoen per jaar betalen.. en hoe raar het misschien klinkt.. die 11 miljoen heb je wel nodig om een club draaiende te houden. En waarom is TDK wel goed maar Aegon niet?
|
|
|
Meersche Helden Vedette
Uit: Zaandam Vak: 117 Posts: 2008 Reg.: 2 mei 2004 | Aegon zet per jaar 10 keer zoveel om als TDK .
We krijgen dus een nieuwe shirtsponsor en dan waarschijnlijk ook een nieuwe kledingmerk. Maar dat laatste zal dan volgend seizoen gebeuren, want dan loopt het contract met Adidas af.
Ik denk niet dat we op het shirt een witte plakkaat mogen verwachten, het zal dan eerder als volgt uitzien.

Denk dan alles wat met Heerenveen te maken heeft weg.
Ik denk dus dat het nieuwe Ajax thuisshirt een onderbroken rode baan krijgt, onderbroken door een wit vlak zoals op het bovenstaande shirt. Maar dan niet opgeplakt, zoals op de NEC shirts van dit jaar, maar anders.
|
|
|
DoF Bankzitter
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 556 Reg.: 10 mei 2005 | Ik vind heerenveen en ajax toch iets heel anders. Aegon mag blij zijn dat ze erop staan. Van die rode baan moeten ze binnen ajax maar eens vanaf blijven..
|
|
|
Meersche Helden Vedette
quote: DoF schreef:
Ik vind heerenveen en ajax toch iets heel anders. Aegon mag blij zijn dat ze erop staan. Van die rode baan moeten ze binnen ajax maar eens vanaf blijven..
Ik denk precies hetzelfde, alleen is het in de praktijk anders. Aegon heeft nu wel degelijk een eis dat ze duidelijk en groot op het shirt komen te staan.
|
|
|
A.D.H.D.co.uk Ballenjongen
Uit: Zaandam Vak: 128 Posts: 26 Reg.: 24 juli 2005 | Als aegon met een blauw vlakje op het thuis shirt komt te staan dan mag van mij de fik erin.
En ik ben echt niet de enigste die dat vind.
|
|
|
Dman Talent
Uit: Diemen Vak: 420 Posts: 126 Reg.: 20 januari 2006 | Ze zullen nooit de rode baan laten onderbreken. Lijkt mij.
|
|
|
Almere vak V Basisspeler
Uit: Dronten Vak: - Posts: 912 Reg.: 3 september 1999 | Die derde ster gaat ook nog wel een paar jaar duren lijkt me ... 
[Dit bericht is veranderd door Almere vak V (op 20 februari 2008 21:36:40).]
|
|
|
JFP Jeugdspeler
Uit: Almere Vak: - Posts: 54 Reg.: 27 januari 2006 | Heb een foto gezien van het shirt. Teammaat wilde hem niet bluetooth geven. Hij loopt stage bij Adidas en dus zijn er maar een aantal die het gezien hebben bij die presentatie. Ik zei eerlijk dat ik die foto op AN wilde zetten.Toen heeft hij ervoor gekozen om hem niet te geven....vandaar geen foto. Maar goede nieuws is toch geen vlak. Aegon in witte letters horizontaal op de borst en het logo weer richting hart. Geen andreas kruizen gezien. Al met al een aardig shirt vond ik. Heb ff bij de soeps gekeken maar geen leek er echt op. In mijn herinnering zat er geen vlakje bij de A van Aegon, maar dat weet ik niet meer zeker.
De foto uit van TS lijkt overigens het meest.
Uit shirt wordt donkerblauw, geen foto van gezien, geen idee dus hoe donker, met zwaqrt aan de zijkant.
[Dit bericht is veranderd door JFP (op 21 februari 2008 00:33:21).]
|
|
|
Meersche Helden Vedette
quote: JFP schreef:
Heb een foto gezien van het shirt. Teammaat wilde hem niet bluetooth geven. Hij loopt stage bij Adidas en dus zijn er maar een aantal die het gezien hebben bij die presentatie. Ik zei eerlijk dat ik die foto op AN wilde zetten.Toen heeft hij ervoor gekozen om hem niet te geven....vandaar geen foto. Maar goede nieuws is toch geen vlak. Aegon in witte letters horizontaal op de borst en het logo weer richting hart. Geen andreas kruizen gezien. Al met al een aardig shirt vond ik. Heb ff bij de soeps gekeken maar geen leek er echt op. In mijn herinnering zat er geen vlakje bij de A van Aegon, maar dat weet ik niet meer zeker.
Uit shirt wordt donkerblauw, geen foto van gezien, geen idee dus hoe donker, met zwaqrt aan de zijkant.
Dus drukte om niets dus, zie je wel. Men heeft het nog niet eens gezien en er ontstaat al comotie.
Zal het uitshirt mischien de kleuren van Inter hebben?
|
|
|
AFC_JODUH Talent
Uit: Purmerend Vak: 426 Posts: 164 Reg.: 16 maart 2005 |
quote: JFP schreef:
Heb een foto gezien van het shirt. Teammaat wilde hem niet bluetooth geven. Hij loopt stage bij Adidas en dus zijn er maar een aantal die het gezien hebben bij die presentatie. Ik zei eerlijk dat ik die foto op AN wilde zetten.Toen heeft hij ervoor gekozen om hem niet te geven....vandaar geen foto. Maar goede nieuws is toch geen vlak. Aegon in witte letters horizontaal op de borst en het logo weer richting hart. Geen andreas kruizen gezien. Al met al een aardig shirt vond ik. Heb ff bij de soeps gekeken maar geen leek er echt op. In mijn herinnering zat er geen vlakje bij de A van Aegon, maar dat weet ik niet meer zeker.
Zat er een kraagje op?
|
|
|
Srero Talent
Uit: Mokum Vak: - Posts: 120 Reg.: 21 april 2005 | Zitten er van die Adidas strepen op de mouwen?
Hopelijk niet want dat is geen porem ..
|
|
|
Jules Winnfield Basisspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 897 Uploads: 1 Reg.: 25 augustus 2005 |
quote: Srero schreef:
Zitten er van die Adidas strepen op de mouwen?
Hopelijk niet want dat is geen porem ..
Waarschijnlijk zoals altijd strepen tijdens Europese wedstrijden en in de competitie zonder.
|
|
|
Fier Koen International
Uit: - Vak: 402 Posts: 1310 Reg.: 11 juni 2003 |
quote: Meersche Helden schreef:
Dus drukte om niets dus, zie je wel. Men heeft het nog niet eens gezien en er ontstaat al comotie.
Drukte om niets ?! Ook het shirt is een "uithangbord" van de club ! Dat moet goed zijn en er uitspringen t.o.v. anderen!
Juist nu moet er commotie zijn! Als het shirt gezien is, is het ontwerp definitief en heeft commotie geen zin meer.
|
|
|
frenklinajax Ballenjongen
Uit: dronten Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1 Reg.: 21 februari 2008 | die 3 sterren klopt wel ajax word kampioen xd
want we hebben (johan cruijf)
die maakt ons kampioen
|
|
|
J.Ullrich Regelmatige invaller
Uit: Velserbroek Vak: 428 Posts: 951 Reg.: 31 mei 2007 |
quote: frenklinajax schreef:
die 3 sterren klopt wel ajax word kampioen xd
want we hebben (johan cruijf)
die maakt ons kampioen
Van het ereterras neerdalen in de dug-out is ook al zoiets wat in de ArenA zo goed als onmogelijk is 
|
|
|
DoF Bankzitter
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 556 Reg.: 10 mei 2005 |
quote: J.Ullrich schreef:
(...)
Van het ereterras neerdalen in de dug-out is ook al zoiets wat in de ArenA zo goed als onmogelijk is 
Gelukkig maar, moet er niet aan denken dat Jaakke ineens bij de bank staat ....
( weinig dug-out )
Was er ook niet ergens onderaan de rode baan een wit vlak geplaatst zoals de afgelopen 2 thuis shirts?
|
|
|
Fier Koen International
Uit: - Vak: 402 Posts: 1310 Reg.: 11 juni 2003 |
quote: J.Ullrich schreef:
(...)
In die tijd had je geen mobiele telefoons !
Nu wel! Jopie kan mooi bovenin blijven zitten. Daar heeft ie een beter overzicht!
|
|
|
pelledino Jeugdspeler
Uit: Haarlem Vak: 124 Posts: 81 Reg.: 5 januari 2008 | het lijkt me mooier om, net als vroeger (TDK), gewoon horizontaal op het shirt te zetten! zoals het hoort bij een voetbal shirt
|
|
|
Iceman  Lid 2de elftal
Uit: Leiden Vak: - Posts: 333 Reg.: 10 augustus 2003 |
quote: pelledino schreef:
het lijkt me mooier om, net als vroeger (TDK), gewoon horizontaal op het shirt te zetten! zoals het hoort bij een voetbal shirt
Zoals het hoort bij een voetbalshirt?
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal vriend.
Op een voetbalshirt hoort uberhaupt geen reclame. Is het toch noodzakelijk, dan maar zo min mogelijk opvallend en dus verticaal aan de zijkant van de baan.
|
|
|
|