| Poster | | Topic: Nieuwe Shirts 2008-2009 |  |
|
Zuur Vedette
Uit: Brabant Vak: 413 Posts: 2318 Reg.: 31 mei 2003 | Ik hoorde van iemand dat het Aegon shirt in januari wordt onthuld. Ik weet alleen niet of dit alleen voor de Aegon medewerkers is en of het een nieuw shirt betreft.
|
|
|
Fier Koen International
Uit: - Vak: 402 Posts: 1310 Reg.: 11 juni 2003 | Is er inmiddels al wat meer bekend?
|
|
|
AFCA3STERREN Internationale topspeler
Vak: 411 Posts: 2353 Reg.: 17 september 2005 |
quote: Fier Koen schreef:
Is er inmiddels al wat meer bekend?
Daar ben ik ook wel benieuwd het enige wat ik in de wandelgangen heb gehoord is dat er wel 3 sterren op komen 
|
|
|
jboxjood Regelmatige invaller
Uit: Wageningen Vak: 430 Posts: 687 Reg.: 19 september 2002 |
quote: AFCA3STERREN schreef:
(...)
Daar ben ik ook wel benieuwd het enige wat ik in de wandelgangen heb gehoord is dat er wel 3 sterren op komen 
Dat zijn ze geraden na de 30e landstitel in april 
|
|
|
sabandar Talent
Uit: Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 111 Reg.: 28 maart 2003 |

Aan de rechterkant het nieuwe shirt van Chelsea. Misschien krijgen we weer een shirt met een kraagje 
|
|
|
DoF Bankzitter
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 556 Reg.: 10 mei 2005 | Dat kraagje mag wel wat anders dan maar voor de rest lijkt het me een prima shirt mits ze de rode baan eens met rust laten.
|
|
|
Jules Winnfield Basisspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 897 Uploads: 1 Reg.: 25 augustus 2005 | Kraagje ziet er in dit opzicht mooier uit dan die van dit jaar, vind ik.
Moet die witte rand natuurlijk wel gewoon rood zijn zoals de hele rode baan, maar dit ziet er niet verkeerd uit.
|
|
|
Danny de Ajacied Veelbelovend talent
Uit: Hoek van Holland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 259 Reg.: 26 mei 2007 |
quote: MokumsMachtigste schreef:
(...)
je hart zit toch ook links
AJAX zit in je hart
dus het AJAX logo moet ook op de plek waar je hart zit toch
Bij hem, zal zijn hart zeker in het midden zitten 
|
|
|
De Jonkheer Veelbelovend talent
Uit: Malines Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 296 Reg.: 11 september 2002 | |
|
harem Ballenjongen
Uit: Volkel Posts: 46 Reg.: 12 september 2002 | Heb gehoord dat Ajax dit jaar nike krijgt, omdat sponsorcontract van adidas is afgelopen? Kan dit kloppen?
Overigens PSV krijgt wel adidas en az ook nike.
Heb ik van de inkoper van onze plaatselijke sportwinkel.
Weet iemand hier meer over?
|
|
|
AFC_JODUH Talent
Uit: Purmerend Vak: 426 Posts: 164 Reg.: 16 maart 2005 |
quote: harem schreef:
Heb gehoord dat Ajax dit jaar nike krijgt, omdat sponsorcontract van adidas is afgelopen? Kan dit kloppen?
Ajax en Adidas verlengen contract tot 2009
Ajax en Adidas hebben overeenstemming bereikt over een verlenging van het huidige partnercontract tussen beide partijen. Dit heeft de club maandag bekendgemaakt.
Geen details bekend
De nieuwe verbintenis heeft een looptijd tot en met 30 juni 2009. Financiele details zijn niet bekendgemaakt. Ajax en Adidas tekenden op 5 juli 2000 een contract voor een periode van vijf jaar.
Adidas is al sinds het jaar 2000 shirt- en kledingsponsor van Ajax.
Dit bericht was van 2003, dus tja denk niet dat het dan over dit jaar gaat.
|
|
|
mafkeezz18 Ballenjongen
Uit: Valkenswaard Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 16 Reg.: 16 maart 2005 | Lijkt me wel heel sterk dat psv adidas krijgt.
PSV = nike zo ongeveer
Daarnaast lijkt het me ook heel sterk dat ajax nike krijgt. Eerder elke ander (fatsoenlijk) merk dan nike denk ik.
|
|
|
Phil T. Swine Lid 2de elftal
Uit: Slotervaart Vak: 410 Posts: 443 Reg.: 4 november 2005 |
quote: harem schreef:
Heb gehoord dat Ajax dit jaar nike krijgt, omdat sponsorcontract van adidas is afgelopen? Kan dit kloppen?
Met alle respect hoor, maar waar ligt dat gehucht waar die plaatselijke inkoper dat allemaal zei? 
|
|
|
Meersche Helden Vedette
Uit: Zaandam Vak: 117 Posts: 2008 Reg.: 2 mei 2004 | Geen gekke gedachte, want toen Ajax in 2000 Umbro verving voor Adidas was Adidas nog shirtleverancier van Feyenoord. Feyenoord ging, toen Ajax met Adidas in zee ging, over op Kappa. Dus zo gek is die gedachte niet. En als Ajax en Adidas in 2003 een verbintenis hebben gesloten voor een 5-jarige overeenkomst, dan is in mijn inziens 2008 het laatste jaar dat het contract met Adidas afloopt. Het kan nog mogelijk zijn dat ze in 2009 tot aan einde seizoen 2008/2009 het contract hebben verlengt met enkele maanden. Zoals hier boven is opgemerkt. En ja AZ ook Nike als kleding leverancier is ook niet gek, omdat zij willen groeien. En ja met Quick op de borst is het een wereld van verschil dan met Nike op de borst. En mischien dat Nike en PSV geen inspiratie meer hebben voor hun uitshirts, dat ze daarom niet verder gaan met elkaar. Want PSV heeft in de laatste paar jaar steeds lichtblauwe uitshirts gehad. Niet echt orgineel dus. En och, alles bij Ajax is toe aan vervanging, van sponsor, spelers, bestuur, stadion tot kledingmerk.
|
|
|
Vossie Icoon
Uit: 015 Vak: 410 Posts: 6508 Reg.: 25 februari 2003 | Nike is minder opvallend aanwezig op de shirts dan Adidas, dus waarom niet.
Beginnen met met Aegon en Nike helemaal opnieuw wat betreft shirts.
Als Nike veel minder wil betalen dan Adidas mag het van mij zo blijven. Adidas brengt toch elk jaar een hoop geld in het laatje, al is het uiterlijk van het shirt natuurlijk het belangrijkste.
|
|
|
jaaap Jeugdspeler
Vak: - Posts: 51 Reg.: 9 oktober 2004 | Als ze van kledingsponsor zouden veranderen had Ajax dat echt wel trots bekend gemaakt (Ik zie een lachende Fontijn voor me die iets zegt over hoe veel geld hij nu weer heeft binnengehaald). Overigens zou ik het wel jammer vinden als we adidas kwijt zouden raken, niet per se om de shirts, maar meer omdat Ajax qua status gewoon hoort in het rijtje Real, Milan, Liverpool, Bayern.
|
|
|
DoF Bankzitter
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 556 Reg.: 10 mei 2005 | Ik zit eigenlijk helemaal niet te wachten op Nike. Het ligt aan Ajax dat die baan telkens onderbroken is. Adidas maakt opzich prima shirts maar Ajax moet zich gewoon houden aan het orginele design. ( rode doorlopende baan, rode kantjes op de mouwen en en kraagje )
Overigens past dat Nike logo totaal niet naast het Ajax logo op het shirt...
|
|
|
De Jonkheer Veelbelovend talent
Uit: Malines Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 296 Reg.: 11 september 2002 | Ik meende dat adidas de vijf clubs met de blauwe patch binnen hun portfolio wilde hebben? Vandaar dat Liverpool, de laatste die bij de historische groep clubs kwam, toendertijd wisselde van reebok naar adidas? En dat bij invoeren van de patch Ajax in adidas ging spelen? Kan het echter nergens op internet vinden. Zou het dan ook raar vinden als Ajax de enige club zou zijn met zonder adidas en wel die patch
|
|
|
jeroenxD Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 35 Reg.: 17 januari 2008 | Ik hoop dat ze van die strakke shirtjes maken. Wat ze bijvoorbeeld ook bij As Roma hebben/hadden(?)
IK vind het persoonlijk wel vet staan
|
|
|
Velsen_020 Talent
Uit: Velsen Vak: 0-vak Posts: 142 Reg.: 27 november 2005 |
quote: jeroenxD schreef:
Ik hoop dat ze van die strakke shirtjes maken. Wat ze bijvoorbeeld ook bij As Roma hebben/hadden(?)
IK vind het persoonlijk wel vet staan
Die kan je op meerdere manieren opvatten... 
|
|
|
sabandar Talent
Uit: Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 111 Reg.: 28 maart 2003 |
quote: Velsen_020 schreef:
(...)
Die kan je op meerdere manieren opvatten... 
Hahaha. Bij de Spurs had je een paar jaar geleden ook van zulke strakke Kappa shirts, maar voor de iet-wat forsere onder ons hadden ze de shirts ook in normale/wijdere uitvoering in de fanshhop.
|
|
|
ajax 9 Ballenjongen
Uit: Obdam Vak: 114 Posts: 19 Reg.: 15 augustus 2004 |
quote: Rick20 schreef:
Heb ook even iets zwarts gemaakt.
Simpel, niet teveel fratsen, uitstraling.
(plaatje)
Rode randjes aan de mauwen lijkt me ook wel erg mooi, maar daar denk ik nu pas aan nu ik ernaar kijk. 
Edit: Weer een nieuwe, niet echt mijn style maargoed,..
(plaatje)
(plaatje)
Die zwarte vind ik zeker mooi en gruwelijk,
dus dit is de mooiste die je maar kan verzinnen!!!
|
|
|
Dman Talent
Uit: Diemen Vak: 420 Posts: 126 Reg.: 20 januari 2006 | Die laatste van de quote hierboven vind ik wel super. Met toch nog de thuiskleuren in het midden.
|
|
|
DoF Bankzitter
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 556 Reg.: 10 mei 2005 | Veel te druk en lijkt naar mijn inziens teveel op het shirt van onze rivaal dit seizoen.
Verwacvht eerder een shirt in de kleuren van Aegon. Licht blauw. ( bijna dat psv blauw van vorig jaar volgens mij )
|
|
|
Dman Talent
Uit: Diemen Vak: 420 Posts: 126 Reg.: 20 januari 2006 | |
|
|