| Poster | | Topic: Nieuwe Shirts 2008-2009 |  |
|
D-Tagz Talent
Uit: Lelystad Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 112 Reg.: 13 april 2006 |
quote: ArenA schreef:
Toch het shirt wat gisteren reeds is uitgelekt, nee, dit is echt het slechtste shirt in vele jaren.
Communicatie met de supporters die het moeten kopen was teveel van het goede blijkbaar..
Tsjah, niemand wou Amstelkade en mij geloven...
|
|
|
Pun Ballenjongen
Vak: - Posts: 14 Reg.: 8 oktober 2005 | Weet iemand toevallig wanneer de rugnummers bekend worden gemaakt?
Wil hem bestellen met Suarez maar neem aan dat hij nu een rugnummer binnen de eerste 11 krijgt 
|
|
|
puk van de petteflet Veelbelovend talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 287 Reg.: 23 maart 2005 |
quote: Trots_op_Heitinga schreef:
Wat een bras heeft adidas dit keer toch gemaakt. Blijf me erover verbazen! Op de startpagina van dit topic staat al maanden een prachtig voorbeeld hoe het wel had gemoeten (en nog mooier als er ook nog het oude logo op had gestaan)

Maar goed; snap niet dat sommige dit nieuwe shirt met die lelijke patch mooi kunnen vinden. Vind het strontlelijk!
inderdaad, zelfs ik had hier tevreden mee geweest
hadden ze dit ontwerp gebruikt dan hadden ze op zeker meer shirts verkocht dan nu
zelfs hier had ik mee kunnen leven

|
|
|
Paul1985 Lid 2de elftal
Vak: - Posts: 336 Reg.: 6 juli 2006 | het adidas logo buiten de rode baan. nee, dat ziet er lekker uit. 
[Dit bericht is veranderd door Paul1985 (op 1 juli 2008 10:34:03).]
|
|
|
rubenvz
 Ballenjongen
Vak: 413 Posts: 39 Reg.: 28 juni 2008 | nee sorry, het adidas logo moet IN de rode baan, en de sterren liever goud dan geel 
|
|
|
quote: Paul1985 schreef:
het adidas logo buiten de rode baan. nee, dat ziet er lekker uit. 
dat zge ik toch niet?
ik zeg dat ik er mee had kunnen lvene... ik zie het iig liever zo dan dat wanprodukt wat ze nu gefabriceerd hebben
|
|
|
D-Tagz Talent
Uit: Lelystad Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 112 Reg.: 13 april 2006 | like yuck? 
|
|
|
eddie_ajax Ballenjongen
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 26 Reg.: 16 juli 2007 | het shirt is niet slecht alleen jammer van die witte badge rode zou dan beter zijn maar het heeft iets unieks en dat is ajax nou eenmaal 
|
|
|
D-Tagz Talent
Uit: Lelystad Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 112 Reg.: 13 april 2006 |
quote: puk van de petteflet schreef:
(...)
dat zge ik toch niet?
ik zeg dat ik er mee had kunnen lvene... ik zie het iig liever zo dan dat wanprodukt wat ze nu gefabriceerd hebben
Nou sorry, maar dan liever dat wanproduct
|
|
|
rubenvz
 Ballenjongen
Vak: 413 Posts: 39 Reg.: 28 juni 2008 | Heeft iemand al een fotosjop van het Uitshirt, hier zijn toch vast ook al gegevens van uitgelekt.
|
|
|
eddie_ajax Ballenjongen
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 26 Reg.: 16 juli 2007 | ik zou zegge het raden naar het uitshirt kan beginnen en misschien heeft amstelkade wel wat voor ons in petto?? 
[Dit bericht is veranderd door eddie_ajax (op 1 juli 2008 10:38:13).]
|
|
|
quote: D-Tagz schreef:
(...)
Nou sorry, maar dan liever dat wanproduct
smaken verschillen
|
|
|
D-Tagz Talent
Uit: Lelystad Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 112 Reg.: 13 april 2006 | Ik heb het geprobeerd, maar ik kreeg een melding op m'n scherm: Sorry, dit shirt is te lelijk om aan u te tonen.
quote: puk van de petteflet schreef:
(...)
smaken verschillen
Uiteraard :)
[Dit bericht is veranderd door D-Tagz (op 1 juli 2008 10:38:58).]
|
|
|
BennyAjax Talent
Uit: Thuis Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 195 Uploads: 4 Reg.: 22 augustus 2006 | |
|
FRANKO318 Lid 2de elftal
Uit: 0318 (Ede) Vak: 411 Posts: 339 Reg.: 2 april 2004 | WAS HET MAAR ZO ALS HIERBOVEN !!!
|
|
|
rubenvz
 Ballenjongen
Vak: 413 Posts: 39 Reg.: 28 juni 2008 |
quote: BennyAjax schreef:
(plaatje)
Ja moet ff die rand stoffig maken met naden.. En dat witte vervagen. dan lijkt ie echt!
|
|
|
Dido Ballenjongen
Uit: Nwk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10 Reg.: 9 juni 2007 |
quote: Pun schreef:
Weet iemand toevallig wanneer de rugnummers bekend worden gemaakt?
Wil hem bestellen met Suarez maar neem aan dat hij nu een rugnummer binnen de eerste 11 krijgt 
14 juli, eerste training
|
|
|
Patrick V Moderator
Uit: Alblasserdam Vak: 428 Posts: 2040 Reg.: 16 juni 2001 | Jongens,
we gaan hier verder!
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.463,6 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
|