| Poster | | Topic: Nieuwe Shirts 2008-2009 |  |
|
Divath Ballenjongen
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2 Reg.: 28 april 2008 | Het shirt zelf en de sponsor vind ik er best prima uitzien eigenlijk.
Maar die badge... en de scheve layout.. -.-
FF dit in elkaar geknutseld:

|
|
|
rubenvz
 Ballenjongen
Vak: 413 Posts: 39 Reg.: 28 juni 2008 | |
|
PietVanReenen Jeugdspeler
Vak: 128 Posts: 70 Reg.: 9 november 2003 | Wordt hoog tijd dat de suppertersvereniging enige inspraak hierin krijgt. Want adidas heeft echt een wanprestatie geleverd. En toch heel de toko vol met lui die als gekken dat shirt gaan aanschaffen. Zegt die joker van Aegon dat hij denkt dat veel mensen dat shirt aan zullen hebben bij de eerste wedstrijd....Kuddedieren he, hij zal wel gelijk krijgen Iedereen met een stropdas vindt het maar een mooi shirt.....
|
|
|
Meerkoet Vedette
Uit: Moraalridderend Holland Vak: 402 Posts: 2111 Reg.: 23 december 2001 | je vergeet de sterren.
Vind deze wel mooier.
|
|
|
puk van de petteflet Veelbelovend talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 287 Reg.: 23 maart 2005 |
quote: Strezzz schreef:
Nieuw sponsortje dat 11 miljoen per jaar betaalt...
sponsors die komen en gaan...
trouwe supporters die elk jaar alle nieuwe merchandide kopen, dus niet alleen het thuis shirt...
|
|
|
JohnnyRio Talent
Uit: Nieuw Vennep Vak: 427 Posts: 184 Reg.: 8 februari 2005 | Zeker in Spanje bij zo'n NEP shirten winkel voor 5 euro gekocht.
Dit is echt geen porum hoor!!! 
|
|
|
Amstelkade
 Ballenjongen
Vak: 128 Posts: 19 Reg.: 30 juni 2008 | |
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Divath Ballenjongen
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2 Reg.: 28 april 2008 | @ Meerkoet:
Die sterren moet je dr los bij kopen
(Sorry, ik was ze ff vergeten in de haast )
|
|
|
BrancoBal Ballenjongen
Uit: Den Hoorn Vak: 117 Posts: 19 Reg.: 7 februari 2007 | Heren,
Waar zijn de twee sterren boven het VERKEERDE logo??
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Dido Ballenjongen
Uit: Nwk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10 Reg.: 9 juni 2007 | kunnen we hier ook de plaatjes voor het uitshirt krijgen Amstelkade?
want daar moeten we op wachten tot 23 juli ofzo, maar dan ben ik op vakantie 
|
|
|
DrDanchaz Ballenjongen
Uit: Hoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 23 Reg.: 17 februari 2008 |

Zo moeilijk is het toch niet ajax? Dit kost me 5 minuten... Als ik het in 5 minuten kan, waarom kunnen jullie het dan niet?
|
|
|
HJanneman Talent
Uit: 050 Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 111 Reg.: 28 juni 2007 | Had het shirt al op mokummaffia gezien en ik heb zelf dat Puma-shirt van Ajax Cape Town thuisliggen en hij is echt bijna identiek(aan de voorkant dan) en dus vind ik hem wel gaaf, want ik wilde dat Ajax Cape Town shirt per se hebben, dat ik hem zelfs heb laten overvliegen.
|
|
|
Ronaldotjuh Jeugdspeler
Uit: Nijkerk Vak: Teletekst Supporter Posts: 96 Uploads: 6 Reg.: 8 april 2004 | Heeft iemand dit shirt al laten bedrukken? Ik zou graag willen weten of de letters en cijfers hetzelfde zijn als vorig seizoen of dat ze weer verandert zijn..
Verder vind ik het persoonlijk toch een strak shirt 
|
|
|
PauloNunes Talent
Uit: Den Haag Vak: 126 Posts: 159 Reg.: 18 december 2007 | Prachtig shirt.
1.Kraagje hadden we in de gloriejaren 70 ook niet dus dat boeit me niet zoveel.
2.Waar het logo staat maakt niets uit.
3.Sterren hoeven voor mij niet.
4.oude logo had ik wel mooier gevonden, maar ja je kan niet alles hebben.
5.Geen lelijke strepen op de mouwen, prima toch?
6.horizontaal logo is ook prima, net als in de tijden van TDK.
Samenattend het had 10x erger kunnen zijn dus laten we hier maar blij mee zijn.
|
|
|
Jobo International
Vak: - Posts: 1402 Reg.: 16 juli 2003 | Ik vind het jammer dat het kraagje ontbreekt. Dat geeft toch iets extra's vind ik.
[Dit bericht is veranderd door Jobo (op 1 juli 2008 10:13:43).]
|
|
|
Jari1978 Talent
Uit: Amersfoort Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 165 Reg.: 2 november 2005 | Wordt het uitshirt vandaag ook bekend?
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.482,5 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Dido Ballenjongen
Uit: Nwk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10 Reg.: 9 juni 2007 |
quote: DrDanchaz schreef:
(plaatje)
Zo moeilijk is het toch niet ajax? Dit kost me 5 minuten... Als ik het in 5 minuten kan, waarom kunnen jullie het dan niet?
je bent t broekje vergeten dus ga voor de 10 minuten haha 
|
|
|
DrDanchaz Ballenjongen
Uit: Hoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 23 Reg.: 17 februari 2008 |
quote: Dido schreef:
(...)
je bent t broekje vergeten dus ga voor de 10 minuten haha 
Haha! Je hebt gelijk... Maar dat broekje koop ik toch niet xD Maaaar speciaal voor jouw zal ik het broekje ook even fixxen 
EDIT: Sorry Dido, maar het plaatje is er te klein voor ziet er niet mooi uit. Heb toch me best gedaan voor je 
[Dit bericht is veranderd door DrDanchaz (op 1 juli 2008 10:21:06).]
|
|
|
Trots_op_Heitinga Veelbelovend talent
Vak: 426 Posts: 236 Reg.: 23 juli 2002 | Wat een bras heeft adidas dit keer toch gemaakt. Blijf me erover verbazen! Op de startpagina van dit topic staat al maanden een prachtig voorbeeld hoe het wel had gemoeten (en nog mooier als er ook nog het oude logo op had gestaan)
Maar goed; snap niet dat sommige dit nieuwe shirt met die lelijke patch mooi kunnen vinden. Vind het strontlelijk!
[Dit bericht is veranderd door Trots_op_Heitinga (op 1 juli 2008 10:18:38).]
|
|
|
DR Ballenjongen
Uit: Alphen aan den Rijn Vak: 410 Posts: 30 Reg.: 14 augustus 2001 |
quote: PauloNunes schreef:
Prachtig shirt.
1.Kraagje hadden we in de gloriejaren 70 ook niet dus dat boeit me niet zoveel.
2.Waar het logo staat maakt niets uit.
3.Sterren hoeven voor mij niet.
4.oude logo had ik wel mooier gevonden, maar ja je kan niet alles hebben.
5.Geen lelijke strepen op de mouwen, prima toch?
6.horizontaal logo is ook prima, net als in de tijden van TDK.
Samenattend het had 10x erger kunnen zijn dus laten we hier maar blij mee zijn.
Tuurlijk, waarom ook niet. We slikken elke 'subtiele' verandering al jaren dus dit kan er ook nog wel bij. Kom je dan als 'top'club met een lelijk stadion, een lelijk logo en een lelijk shirt. Als het voetbal kut is, zoals de afgelopen 10 jaar, zou je denken dat dan in ieder geval de randvoorwaarden het voor de supporter nog een beetje leuk maken. Dingen waar je op kunt terugvallen en trots op kunt zijn. Maar zelfs dit weten de stropdassen van bovenaf voor ons beetje bij beetje meer te verzieken. Het echte logo niet produceerbaar? Toch staat het er nu op dezelfde manier op. De sterren geborduurd boven het logo? In 010 en 040 wel, maar bij ons worden ze erop geplakt.
Maar goed, de dagjesmensen slikken elke verandering wel, en zullen dit shirt zoals elk jaar weer aanschaffen. Ik lach iedereen uit die zichzelf Ajacied noemt en met dit Ajax-onwaardige shirt gaat rondlopen.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.460,4 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Fier Koen International
Uit: - Vak: 402 Posts: 1310 Reg.: 11 juni 2003 |
quote: PauloNunes schreef:
(...)
Samenvattend het had 10x erger kunnen zijn dus laten we hier maar blij mee zijn.
Het had 10x beter kunnen zijn, dus laten we vooral onze onvrede blijven uitspreken!
|
|
|
Vossie Icoon
Uit: 015 Vak: 410 Posts: 6508 Reg.: 25 februari 2003 |
quote: DR schreef:
(...)
Kom je dan als 'top'club met een lelijk stadion, een lelijk logo en een lelijk shirt. Als het voetbal kut is, zoals de afgelopen 10 jaar, zou je denken dat dan in ieder geval de randvoorwaarden het voor de supporter nog een beetje leuk maken. Dingen waar je op kunt terugvallen en trots op kunt zijn. Maar zelfs dit weten de stropdassen van bovenaf voor ons beetje bij beetje meer te verzieken.
Kan helaas niet anders dan het helemaal met je eens zijn. Het kan zo mooi zijn, waarom zijn wij roepende in de woestijn, waarom veranderen die stropdassen niet een keer iets TEN GOEDE?! 
|
|
|
D-Tagz Talent
Uit: Lelystad Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 112 Reg.: 13 april 2006 |
quote: DR schreef:
(...)
Tuurlijk, waarom ook niet. We slikken elke 'subtiele' verandering al jaren dus dit kan er ook nog wel bij. Kom je dan als 'top'club met een lelijk stadion, een lelijk logo en een lelijk shirt. Als het voetbal kut is, zoals de afgelopen 10 jaar, zou je denken dat dan in ieder geval de randvoorwaarden het voor de supporter nog een beetje leuk maken. Dingen waar je op kunt terugvallen en trots op kunt zijn. Maar zelfs dit weten de stropdassen van bovenaf voor ons beetje bij beetje meer te verzieken. Het echte logo niet produceerbaar? Toch staat het er nu op dezelfde manier op. De sterren geborduurd boven het logo? In 010 en 040 wel, maar bij ons worden ze erop geplakt.
Maar goed, de dagjesmensen slikken elke verandering wel, en zullen dit shirt zoals elk jaar weer aanschaffen. Ik lach iedereen uit die zichzelf Ajacied noemt en met dit Ajax-onwaardige shirt gaat rondlopen.
Beetje lelijk dan. Niet iedereen vind het schijnbaar Ajax onwaardig. En de ECHTE supporters dan die het hebben voorbesteld, omdat ze van de club houden, en trots zijn om te laten zien wat hun club is, of jij het nou wel of niet mooi vind?
|
|
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Amersfoort Vak: 420 Posts: 9904 Reg.: 18 april 2002 | Toch het shirt wat gisteren reeds is uitgelekt, nee, dit is echt het slechtste shirt in vele jaren.
Communicatie met de supporters die het moeten kopen was teveel van het goede blijkbaar..
|
|
|
Vossie Icoon
Uit: 015 Vak: 410 Posts: 6508 Reg.: 25 februari 2003 | Hoe kun je nou trots zijn op iets dat niet mooi is...
Ben je ook trots op het voetbal dat ons de laatste jaren is voorgeschoteld?
Onwijs trots op Ajax, maar dan wel het Ajax zoals ik het graag zie: het echte logo, een strak shirt zonder gekke verrassingen en een Arena waar we ons in kunnen vinden...
Daarbij nog het voetbal zoals AZ en daarna Twente dat konden spelen, dan hoeven ze ook echt niet elk jaar kampioen te worden!
[Dit bericht is veranderd door Vossie (op 1 juli 2008 10:28:46).]
|
|
|
|