| Poster | | Topic: Nieuwe Shirts 2008-2009 |  |
|
234 Lid 2de elftal
Vak: 120 Posts: 372 Reg.: 29 juni 2007 | Mooi shirt, Aegon erop is even wennen, maar eigenlijk best mooi en dan dat logo... Dat verpest héél veel.
|
|
|
f-side sluis Veelbelovend talent
Uit: sluis Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 241 Reg.: 17 juli 2003 | en waar zijn de sterretjes nou gebleven 
|
|
|
LMEZ International
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1420 Reg.: 10 juli 2003 | Ajax en adidas presenteren nieuw Ajax-thuisshirt
Amsterdam, 01 jul 2008
Ajax en adidas presenteren vandaag het nieuwe Ajax-thuisshirt, seizoen 2008-2009. Met de komst van AEGON als hoofdsponsor staat voor het eerst in 18 jaar het logo van de hoofdsponsor weer horizontaal op het shirt.
Het Ajax-logo is op het hart geplaatst. Hierbij is gebruik gemaakt van een witte badge waarop het Ajax-logo is geborduurd, zodat een stijl ontstaat van Ajax-shirts van weleer. Deze klassieke stijl is ook doorgetrokken in de ontwerpstijl van het shirt, met een ronde kraag en getailleerde pasvorm.
Het nieuwe Ajax-uitshirt zal worden gepresenteerd op vrijdag 25 juli.
Moeten we de biologie plaatjes anders ff doorsturen? 
|
|
|
Yapo428 Ballenjongen
Vak: 428 Posts: 29 Reg.: 7 augustus 2007 | Kratje voor Amstelkade! 
Waar is het oude logo te koop? Dat wordt strijken.
Wat iemand hierboven al zei, heel misschien wil Aegon ons 'laten wennen' aan dit andere logo om volgend jaar het klassieke erop te knallen. Wie weet.
|
|
| Pool: 3386e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Wem15
 Ballenjongen
Uit: Wemeldinge Vak: - Posts: 12 Reg.: 23 juni 2008 | Het nieuwe Ajax thuis-shirt 2008/2009:

Hoel langer ik ernaar kijk hoe mooier ik het eigenlijk ga vinden 
[Dit bericht is veranderd door Wem15 (op 1 juli 2008 09:28:34).]
|
|
|
Administrator Icoon
Vak: - Posts: 16777119 Reg.: 26 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Yapo428 Ballenjongen
Vak: 428 Posts: 29 Reg.: 7 augustus 2007 |
quote: f-side sluis schreef:
en waar zijn de sterretjes nou gebleven 
Die komen er vanzelf op...
|
|
| Pool: 3386e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Lewerissa Vedette
Uit: Koog aan de Zaan Vak: 425 Posts: 1898 Reg.: 3 augustus 2002 | Wel lief dat jochie bij de fanshop die het eerste shirt koopt. 
|
|
|
Vossie Icoon
Uit: 015 Vak: 410 Posts: 6508 Reg.: 25 februari 2003 |
quote: LMEZ schreef:
Deze klassieke stijl
Heh!?
Leuk voor Quinton trouwens, krijgt hij de 'primeur'! 
|
|
|
rubenvz
 Ballenjongen
Vak: 413 Posts: 39 Reg.: 28 juni 2008 | De primeur voor Amstelkade
Krijgenze hem gratis :O? Dat zegt ie
|
|
|
129 Idool
Uit: Amsterdam Vak: 129 Posts: 4340 Reg.: 10 mei 2002 | Zonde, sterren hadden ze er meteen in het shirt moeten naaien, nu wordt het weer zo'n nep bende, niveau van het logo.
Prachtig shirt trouwens, lekker retro.
|
|
|
Strezzz Lid 2de elftal
Uit: Groningen Vak: 410 Posts: 310 Reg.: 9 december 2003 |
quote: LMEZ schreef:
Ajax en adidas presenteren nieuw Ajax-thuisshirt
Amsterdam, 01 jul 2008
Ajax en adidas presenteren vandaag het nieuwe Ajax-thuisshirt, seizoen 2008-2009. Met de komst van AEGON als hoofdsponsor staat voor het eerst in 18 jaar het logo van de hoofdsponsor weer horizontaal op het shirt.
Het Ajax-logo is op het hart geplaatst. Hierbij is gebruik gemaakt van een witte badge waarop het Ajax-logo is geborduurd, zodat een stijl ontstaat van Ajax-shirts van weleer. Deze klassieke stijl is ook doorgetrokken in de ontwerpstijl van het shirt, met een ronde kraag en getailleerde pasvorm.
Het nieuwe Ajax-uitshirt zal worden gepresenteerd op vrijdag 25 juli.
Moeten we de biologie plaatjes anders ff doorsturen? 
Ja! Goed idee kunnen ze het logo net iets links van het midden zetten, dan ziet het er vast beter uit... 
|
|
|
Jorninho Geselecteerd voor Oranje
Uit: Spijkenisse Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1248 Reg.: 8 april 2003 | Ik vind het maar een saaie presentatie.
Dat enge mannetje van Aegon tegen Quintus :"Mooi he dat logo!" 
|
|
|
mijnclub International
Vak: 420 Posts: 1373 Reg.: 7 november 2003 | Dat ventje neemt Huntelaar 
|
|
|
DrDanchaz Ballenjongen
Uit: Hoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 23 Reg.: 17 februari 2008 | Ajax en adidas presenteren nieuw Ajax-thuisshirt
Amsterdam, 01 jul 2008
Het Ajax-logo is op het hart geplaatst. Hierbij is gebruik gemaakt van een witte badge waarop het Ajax-logo is geborduurd, zodat een stijl ontstaat van Ajax-shirts van weleer. Deze klassieke stijl is ook doorgetrokken in de ontwerpstijl van het shirt, met een ronde kraag en getailleerde pasvorm
Ajax.nl
Ze zouden toch niet dit hebben bedoeld met het oude logo?
[Dit bericht is veranderd door DrDanchaz (op 1 juli 2008 09:32:51).]
|
|
|
mr1thomas Ballenjongen
Uit: Eindhoven, maar wel voor Ajax! Vak: 401 Posts: 2 Reg.: 18 april 2008 | zie net op Ajax TV dat er wel sterren op komen
|
|
|
Wem15
 Ballenjongen
Uit: Wemeldinge Vak: - Posts: 12 Reg.: 23 juni 2008 |
quote: 129 schreef:
Zonde, sterren hadden ze er meteen in het shirt moeten naaien, nu wordt het weer zo'n nep bende, niveau van het logo.
Prachtig shirt trouwens, lekker retro.
Idd de sterren moeten ze er eerst nog op drukken en dat kost ook nog extra of niet??
|
|
|
Vossie Icoon
Uit: 015 Vak: 410 Posts: 6508 Reg.: 25 februari 2003 | Ik dacht dat ze bij Ajax ook iets meer met die sterren wilde doen.
Als dat oude logo ooit terugkomt moeten die sterren er natuurlijk ook geborduurd bij.
Bij zo'n slap logo als dit passen ook wel stickertjes eigenlijk.
|
|
|
Administrator Icoon
Vak: - Posts: 16777119 Reg.: 26 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
LMEZ International
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1420 Reg.: 10 juli 2003 |
quote: Strezzz schreef:
(...)
Ja! Goed idee kunnen ze het logo net iets links van het midden zetten, dan ziet het er vast beter uit... 
Ik wil alleen aangeven hoeveel mensen er zijn die denken dat daar het hart zit (omdat daar gisteren een leuke discussie over was), zelfs mensen die van schrijven hun beroep hebben gemaakt.
Ik zeg nergens dat het logo daar naartoe verplaatst moet worden boerse vriend. 
|
|
|
JohnnySack Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 711 Reg.: 10 mei 2007 | Opzich geen superlelijk shirt, wel minder dan vorig jaar. Aegon staat er wel mooi op gelukkig geen geel of blauw in het logo. Jammer wel van die patch en de plek van de logo's, had liever het logo gewoon in het midden gezien. En ook jammer dat ze die kraag er niet gewoon in houden, zo is het een beetje saai en lijkt het net een normaal t-shirt.
|
|
|
Klaas Jan Huntelaar Lid 2de elftal
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 374 Reg.: 3 december 2000 | Lekker mag ik weer die kant op voor die twee flut sterretjes, ik had bij een shirt van 70 euro wel verwacht dat die erop zaten :S
[Dit bericht is veranderd door Klaas Jan Huntelaar (op 1 juli 2008 09:37:16).]
|
|
|
Amstelkade
 Ballenjongen
Vak: 128 Posts: 19 Reg.: 30 juni 2008 | Mannen,
Elk jaar beloven ze weer een mooi shirt, elk jaar worden we weer genaaid voor 70 euro(Behalve afgelopen jaar)....waarom gelooft iedereen die bullshit nog van het oude logo en mooie steren geborduurd in het shirt...
Ik snap echt niet waarom Ajax zijn shirt niet door "ONS" laat ontwerpen...in ieder geval een voorzet.
Fuck die gasten man, ik ga opzoek naar een umbro shirt...al moet ik er een meijer voor betalen.
gr. uit Mokum
Mokum Maffia!
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
234 Lid 2de elftal
Vak: 120 Posts: 372 Reg.: 29 juni 2007 | Ik vind het eigenlijk wel mooi op de badge na, ik heb hem liever zonder kraag. Zitten verder ook geen strepen op de mauw, wat ik verschrikkelijk vind. Het enige wat ik mis, zijn de 3 kruizen, de sterren en het oude logo. Aegon vind ik er eigenlijk vrij goed op staan.
[Dit bericht is veranderd door 234 (op 1 juli 2008 09:39:59).]
|
|
|
Zwanenburg Talent
Uit: zwanenburg Vak: 125 Posts: 171 Reg.: 3 december 2002 | Best een stoere opnaai batch........
voor een padvinder.
|
|
|
|