| Poster | | Topic: Nieuwe Shirts 2008-2009 |  |
|
Smits89
 Ballenjongen
Uit: Hoofddorp Vak: - Posts: 10 Reg.: 19 juni 2008 |
quote: AFCA Rood schreef:
(plaatje)
Net nog even langs de fanshop gereden, maar de eerste veranderingen worden langzaam zichtbaar..
Wat voor veranderingen praten we dan over?
|
|
|
rubenvz
 Ballenjongen
Vak: 413 Posts: 39 Reg.: 28 juni 2008 |
(plaatje)
Net nog even langs de fanshop gereden, maar de eerste veranderingen worden langzaam zichtbaar..
Haha dit zou ideaal zijn! Mooi gefotoshopt
quote: Smits89 schreef:
(...)
Wat voor veranderingen praten we dan over?
ZIE JE DAT LOGO NIET.?
[Dit bericht is veranderd door rubenvz (op 30 juni 2008 21:46:55).]
|
|
|
Christiaan Administrator
Uit: Enschede Vak: 428 Posts: 9981 Uploads: 1 Reg.: 24 mei 2000 |
quote: Ulf_Kirsten schreef:
(plaatje)
Rechts is een beetje gebogen, daardoor optisch smaller.
|
|
|
DoF Bankzitter
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 556 Reg.: 10 mei 2005 | hehe :')
Ik zie de verschillen tussen die logo's ook niet hoor. Het model is ook een officieel adidas model dus het enige waar je aan kan twijfelen is dat het logo niet midden op de badge zit en aegon teveel naar rechts lijkt te staan. Misschien toch gewoon een concept versie.
Zo een badge buigt in het algemeen niet zo erg en dan nog kloppen de verhoudingen niet.
[Dit bericht is veranderd door DoF (op 30 juni 2008 21:49:29).]
|
|
|
Amsterdammer Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1014 Reg.: 12 januari 2005 | Als ze écht met de oude logo terug komen nou dan weet ik het ook niet meer hoor.......dan kan dit seizoen al bijna niet stuk ook al eindigen we 16e hahaha......volgend seizoen dan wél kampioen
Ja dat is em....liever een jaar een totale loser zijn, maar wel de oude logo daar voor in de plaats 
|
|
|
rubenvz
 Ballenjongen
quote: DoF schreef:
hehe :')
Ik zie de verschillen tussen die logo's ook niet hoor. Het model is ook een officieel adidas model dus het enige waar je aan kan twijfelen is dat het logo niet midden op de badge zit en aegon teveel naar rechts lijkt te staan. Misschien toch gewoon een concept versie.
Nee ik bedoelde het logo op de Official Fanshop.
Maar kijk is naar die naden enzo dit moet toch een chinese namaak zijn?
|
|
|
Smits89
 Ballenjongen
Uit: Hoofddorp Vak: - Posts: 10 Reg.: 19 juni 2008 |
quote: rubenvz schreef:
(...)
ZIE JE DAT LOGO NIET.?
Foutje...ben niet helemaal wakker
|
|
|
rubenvz
 Ballenjongen
quote: Smits89 schreef:
(...)
Foutje...ben niet helemaal wakker
Geeft niet hoor 
|
|
|
Tifoso Ballenjongen
Uit: Emmen Vak: - Posts: 6 Reg.: 23 januari 2008 | gezeur over die J en A in het logo kan prullenbak in, op http://shirt.ajax.nl/ staat de j ook niet op een lijn met de a 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Ulf_Kirsten Idool
Vak: - Posts: 4241 Reg.: 2 december 2002 |
quote: Christiaan schreef:
(...)
Rechts is een beetje gebogen, daardoor optisch smaller.
Lijkt me niet dat een batch zo makkelijk buigt. Hij zit er duidelijk scheef op.
Ook het Aegon logo zit niet in het midden. Ik kan me niet voorstellen dat dit het nieuwe shirt is. Of het is een misdruk of zo.
[Dit bericht is veranderd door Ulf_Kirsten (op 30 juni 2008 21:56:48).]
|
|
|
DrDanchaz Ballenjongen
Uit: Hoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 23 Reg.: 17 februari 2008 | Ik weet ondertussen niet meer wat ik moet denken. Maar mocht dit allemaal een stunt zijn, ze hebben mij in iedergeval niet normaal nieuwsgierig gekregen!
|
|
|
DoF Bankzitter
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 556 Reg.: 10 mei 2005 | Als het een stunt is moet je nog maar hopen dat ze het shirt niet nog lelijker maken...
Het verschil tussen het logo uit '92 en die nieuwere was toch alleen dat ze de J een stomper puntje gaven? Verder is dat niet echt van belang aangezien een badge meestal gewoon hard is en geen vouwen krijgt.
[Dit bericht is veranderd door DoF (op 30 juni 2008 21:56:44).]
|
|
|
AFCA Rood Geselecteerd voor Oranje
Uit: Westland Vak: 429 Posts: 1236 Reg.: 11 mei 2004 | Ajax-fans vol spanning
Het is op dit moment een drukte van jewelste op het forum van Ajax.netwerk.to. Er zijn foto's uitgelekt van het mogelijke nieuwe Ajax shirt, dat morgen om 9.15 door de Amsterdamse club gepresenteerd gaat worden. Forumlid 'Amstelkade' kwam met een aantal uitgelekte foto's. Na de vele photoshop ontwerpen van de andere fans, blijkt het nu toch om een waarschijnlijk echt shirt te gaan.
De reacties zijn verschillend. De meeste leden van Ajax Netwerk vinden het shirt er totaal niet uitzien en hopen op het oude logo, sommige vinden het juist wel mooi. Het is dus nog even afwachten of het uitgelekte shirt ook het shirt gaat worden waar Ajax komend seizoen in gaat spelen.
Bron : Algemeen Dagblad
|
|
| Pool: 4213e | MotM: - | Battle-rating: 1.465,9 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Francesc Fabregas Soler Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3342 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 |
Ajax-fans vol spanning
Het is op dit moment een drukte van jewelste op het forum van Ajax.netwerk.to. Er zijn foto's uitgelekt van het mogelijke nieuwe Ajax shirt, dat morgen om 9.15 door de Amsterdamse club gepresenteerd gaat worden. Forumlid 'Amstelkade' kwam met een aantal uitgelekte foto's. Na de vele photoshop ontwerpen van de andere fans, blijkt het nu toch om een waarschijnlijk echt shirt te gaan.
De reacties zijn verschillend. De meeste leden van Ajax Netwerk vinden het shirt er totaal niet uitzien en hopen op het oude logo, sommige vinden het juist wel mooi. Het is dus nog even afwachten of het uitgelekte shirt ook het shirt gaat worden waar Ajax komend seizoen in gaat spelen.
Bron : Algemeen Dagblad
Haha ben je in een creatieve bui vanavond 
|
|
|
dAniel-FC-mAsta Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5 Reg.: 29 februari 2008 | Ik weet niet wat voorn AD jij hebt hoor maar ik zie het nergens staan.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
DrDanchaz Ballenjongen
Uit: Hoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 23 Reg.: 17 februari 2008 |
quote: Amstelkade schreef:
Nou mensen, hier is het shirt dan...gemaakt met de Iphone en voor de gein ook die van Ajax Capetown ernaast gelegd. Sorry voor de grote foto's maar had ze geen zin om te verkleinen.
(plaatje)
(plaatje)
(plaatje)
(plaatje)
(plaatje)
gr. uit Mokum
Mokum Maffia!
Zeg... hoe kom jij aan een Iphone?
|
|
|
SneijderFanForever Jeugdspeler
Uit: apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 87 Reg.: 20 januari 2004 | Zie het niet staan hoor op AD.nl !
Leuk eigen geschreven bericht hoor !
|
|
|
AFCA Rood Geselecteerd voor Oranje
Uit: Westland Vak: 429 Posts: 1236 Reg.: 11 mei 2004 |
quote: dAniel-FC-mAsta schreef:
Ik weet niet wat voorn AD jij hebt hoor maar ik zie het nergens staan.
Ja, ik zag het ook niet 1-2-3. Maar als je bij Sport kijkt zie je het rechts (halverwege de pagina) staan.
|
|
| Pool: 4213e | MotM: - | Battle-rating: 1.465,9 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
KillaCuz Ballenjongen
Vak: - Posts: 2 Reg.: 19 mei 2006 | Waar zijn de kampioenssterren op het shirt? En sinds wanneer kun je met een iphone zulke hoge resolutie foto's maken..? Ik geloof er weinig van...
|
|
|
rob1828 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 56 Reg.: 8 juni 2006 |

banner op ajaxtv
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.489,2 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
markieee Regelmatige invaller
Vak: 409 Posts: 801 Reg.: 27 mei 2005 | wat een fokking lelijk shirt kan er niets anders van maken.Echt afgrijselijk dat logo doet het hem. 
|
|
|
SneijderFanForever Jeugdspeler
Uit: apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 87 Reg.: 20 januari 2004 | Maar lijkt me toch ook niet dat Ajax zelf een uur (langer zelfs..) van te voren het shirt op de banner plaatst? Dan is de introductie toch ook niks meer aan?
Ik snap er niks meer van...
|
|
|
Francesc Fabregas Soler Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3342 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 |
quote: SneijderFanForever schreef:
Maar lijkt me toch ook niet dat Ajax zelf een uur (langer zelfs..) van te voren het shirt op de banner plaatst? Dan is de introductie toch ook niks meer aan?
Ik snap er niks meer van...
Lijkt mij ook niet dat ze een uur van tevoren een nep-shirt op de banner zetten. Dit is gewoon de echte, net als dat shirt wat gisteren werd gepost. Belachelijk, ook omdat geen enkel Adidas-shirt zo'n model heeft (volgens mij..), dat Aegon in zo'n shirt gepromoot wil worden
Ik hoop dat er nog een uitleg wordt gegeven over de keuzes, want dit is écht belachelijk.
|
|
|
Iceman  Lid 2de elftal
Uit: Leiden Vak: - Posts: 333 Reg.: 10 augustus 2003 |
quote: Smoking schreef:
Hmm als dit hem echt is koop ik em en trek ik dat smurfie dr af en haal ff zon strijkplaatje en hij is prachtig.
@ Amstelkade, zie ik het nou goed de baan loop recht door naar beneden en niet naar binnen zoals vorig shirt?
Das wel een pluspuntje dan 
En de baan is, zoals ik kan zien, een stuk smaller. En ook dat is weer een pluspunt, want nu lopen we weer in ajax shirts en niet in halve Arsenal truitjes.
|
|
|
Julius Cruijff
 Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1 Reg.: 1 juli 2008 | Alhoewel ik eerder betwijfelde of dit het shirt wel was (geen Adidas-design, geen gebruikelijk logo, scheef logo, naden op de buitenkant van het shirt, lange mouwen, etc.) moet ik toegeven dat ik nu wel overtuigd ben.
Toch is het raar. Aegon wilde het oude logo terug, maar dat kon niet omdat het al op deze manier ontworpen was. Wat is er zo moeilijk om dat stukje karton te veranderen in een ander stukje karton (of wat dan ook).
En dan nog: IS DIT EEN LELIJK SHIRT? NEE.
Dit komt dichter bij het ultieme Ajax-shirt dan alle shirts van de afgelopen 10 jaar bij elkaar. Oud logootje erop voor volgend jaar en iedereen is tevreden. Sst.
|
|
|
|