Ajax Netwerk
zaterdag 24 juni 2017 - 08:51                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Overige Ajax-onderwerpen » Eventuele Huldiging Ajax

HR

Deze topic is open en bestaat uit 60 pagina's: « 1 ... 55 56 57 58 59 60

HR

tonnydetijger
Icoon

Uit: Apeldoorn
Vak: -
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

quote:HR
D-Tagz schreef:

Weet iemand hoe het zit als je niet goed ter been bent? Ik ben tijdelijk geblesseerd (voetblessure, dus kan niet staan) maar ik zou wel naar een eventuele huldiging willen. Nu kan ik vast een rolstoel of scootmobiel regelen, maar hoe zorg ik dat ik daadwerkelijk wat meekrijg van de eventuele huldiging?
HR
Ajax contacten en je situatie uitleggen, er vast een minder valide deel komen, waar jij dan kunt aansluiten.
HRHR
HR

stubborn
Jeugdspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 27 augustus 2003

http://www.nu.nl/voetbal/4706766/ajax-bij-europa-league-winst-donderdagavond-gehuldigd-in-amsterdam.html

Mocht Ajax woensdagavond Manchester United verslaan in de Europa League-finale in Stockholm dan wordt de selectie donderdagavond om 18.00 uur gehuldigd op het Museumplein in Amsterdam, zo meldt de gemeente vrijdag. Er zal geen boottocht door de grachten zijn, zoals dat na de Champions League-winst in 1995 wel het geval was. De gemeente Amsterdam verwacht zo'n 100.000 mensen bij de hudiging. Tijdens de finale houdt de organisatie rekening met de komst van 150.000 supporters, die de finale op grote schermen op het Museumplein kunnen volgen. Vanaf 18.00 uur kan het publiek woendag het evenemententerrein op en de wedstrijd begint om 20.45 uur. De festiviteiten duren naar verwachting tot uiterlijk 23.45 uur. Door: NU.nlHR
HR
HR

San Francisco
Vedette

Uit: Delft
Vak: 401
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 7 april 2007

stubborn schreef:

http://www.nu.nl/voetbal/4706766/ajax-bij-europa-league-winst-donderdagavond-gehuldigd-in-amsterdam.html

(...)
HR
Hmm toch jammer dat ze dit niet een dag later doen, ik land om 16:35 op Weeze dus dat gaat hem niet worden. Ook iedereen die met de auto en bus gaat haalt dit niet.
HR
HR

sjonniej87
Lid 2de elftal

Vak: 419
Reg.: 14 maart 2014

San Francisco schreef:

(...)

Hmm toch jammer dat ze dit niet een dag later doen, ik land om 16:35 op Weeze dus dat gaat hem niet worden. Ook iedereen die met de auto en bus gaat haalt dit niet.
HR
Zou je dat willen meemaken dan?
We hebben (indien we winnen) onze huldiging in Stockholm al. Persoonlijk veel mooier dan in Amsterdam.
HR
HR

San Francisco
Vedette

Uit: Delft
Vak: 401
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 7 april 2007

sjonniej87 schreef:

(...)

We hebben (indien we winnen) onze huldiging in Stockholm al. Persoonlijk veel mooier dan in Amsterdam.
HR
Veel liever in Stockholm inderdaad, maar in Amsterdam is ook altijd wel leuk. Zie het als een soort afterparty. ;)
HR
HR

AFCA 428
Nummer 14

Uit: Purmerend
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

sjonniej87 schreef:

(...)

HR
Jezus gast, we weten nou wel dat je gaat...vele gaan door verschillende omstandigheden niet en willen ook feest vieren. Stockholm is veel mooier en leuker, maar is dus niet voor iedereen weggelegd helaas.
HR
HR

sjonniej87
Lid 2de elftal

AFCA 428 schreef:

(...)

Jezus gast, we weten nou wel dat je gaat...vele gaan door verschillende omstandigheden niet en willen ook feest vieren. Stockholm is veel mooier en leuker, maar is dus niet voor iedereen weggelegd helaas.
HR
Daar gaat het mij niet om. Gaat mij er om dat ik zelf de huldigingen ervaar tussen de categorie kut en behoorlijk kut.
Daarbij komt dat zo'n evenement de meest vreemde gasten aan trekt die bij SBS staan te janken dat ze al 30 jaar fan zijn van Ajax maar vervolgens nog nooit de ArenA van binnen hebben gezien en bij elke gelegenheid 'kut ************' zingen.

Daar doel ik meer op, ik kan me niet voorstellen dat je daar zin in kan hebben. Ook al was ik niet gegaan, dan had je mij daar niet gevonden. Zowel tijdens de wedstrijd als de huldiging.

Maar sorry, ik ga er op letten dat ik jou niet meer irriteer door te zeggen dat ik naar Stockholm ga, deal?
HR
HR

HB
Veelbelovend talent

Vak: 127
Reg.: 8 maart 2012

sjonniej87 schreef:

(...)

Daar gaat het mij niet om. Gaat mij er om dat ik zelf de huldigingen ervaar tussen de categorie kut en behoorlijk kut.
Daarbij komt dat zo'n evenement de meest vreemde gasten aan trekt die bij SBS staan te janken dat ze al 30 jaar fan zijn van Ajax maar vervolgens nog nooit de ArenA van binnen hebben gezien en bij elke gelegenheid 'kut ************' zingen.

Daar doel ik meer op, ik kan me niet voorstellen dat je daar zin in kan hebben. Ook al was ik niet gegaan, dan had je mij daar niet gevonden. Zowel tijdens de wedstrijd als de huldiging.

Maar sorry, ik ga er op letten dat ik jou niet meer irriteer door te zeggen dat ik naar Stockholm ga, deal?
HR
aldus een ekte ekte
HR
HR

sjonniej87
Lid 2de elftal

HB schreef:

(...)

aldus een ekte ekte
HR
ajb niet, ik mag het topboys vak nooit op, geen stone island jasje en Adidas schoenen. Meestal loop ik netjes met mijn tasje van de fanshop en als ik in het stadion zit bestel ik popcorn en klap ik braaf mee op de muziek.
HR
HR

Rik 428
Talent

Uit: Amsterdam
Vak: 428
Reg.: 12 oktober 2013

Zijn jullie lekker jullie piemels aan elkaar aan het laten zien? Tjongejonge.

Sluit me bij sjonnie aan, omdat huldigingen verschrikkelijk zijn. Daar ga je als jezelfrespecterende supporter niet tussen staan. Heb mezelf na 2011 beloofd dat nooit meer te doen

[Dit bericht is veranderd door Rik 428 (op 19 mei 2017 18:08:25).]
HR
HR

R-JAY
Talent

Reg.: 6 november 2000

Rik 428 schreef:

Zijn jullie lekker jullie piemels aan elkaar aan het laten zien? Tjongejonge.

Sluit me bij sjonnie aan, omdat huldigingen verschrikkelijk zijn. Daar ga je als jezelfrespecterende supporter niet tussen staan. Heb mezelf na 2011 beloofd dat nooit meer te doen
HR
😂
Zegt iemand van 25!
Kerel, huldigingen waren eerder altijd super. Vanaf het stadion lopend naar het Museumplein. Onderweg zingen en ouwehoeren en mensen die vanuit huis blikjes bier verkochten...

Mensen hier voelen zichzelf te goed voor een huldiging, want das niet stoer.
Deze mensen hebben nooit een goede huldiging meegemaakt en daar kunnen ze niets aan doen...

Maar gast, de laatste keer dat ik zo'n sfeer heb meegemaakt als tegen Lyon thuis en metname na de wedstrijd met de spelers buiten het stadion, was jij drie jaar oud...
Halve finale 95 tegen Bayern. André Rieu in de rust en bij het verlaten van het vak door 2 cm pis...

Wat ik wil zeggen, je doet alsof je al al wat hebt meegemaakt met onze club, maar oordeel niet als je de echte sfeer niet kent!

Laat iedereen hier een beetje in zijn waarde!

Zo, dat is er uit!
HR
HR

LeonGarciaGonzalez
Idool

Reg.: 8 januari 2011

R-JAY schreef:

(...)

😂
Zegt iemand van 25!
Kerel, huldigingen waren eerder altijd super. Vanaf het stadion lopend naar het Museumplein. Onderweg zingen en ouwehoeren en mensen die vanuit huis blikjes bier verkochten...

Deze mensen hebben nooit een goede huldiging meegemaakt en daar kunnen ze niets aan doen...

Maar gast, de laatste keer dat ik zo'n sfeer heb meegemaakt als tegen Lyon thuis en metname na de wedstrijd met de spelers buiten het stadion, was jij drie jaar oud...
Halve finale 95 tegen Bayern. André Rieu in de rust en bij het verlaten van het vak door 2 cm pis...

Wat ik wil zeggen, je doet alsof je al al wat hebt meegemaakt met onze club, maar oordeel niet als je de echte sfeer niet kent!

Zo, dat is er uit!
HR
:D :D
HR
HR

sjonniej87
Lid 2de elftal

R-JAY schreef:

(...)

😂
Zegt iemand van 25!

Zo, dat is er uit!
HR
Misschien eens uit het verleden komen? Je weet ook dat we niet zoals vroeger grootmacht in europa zijn? Dat we niet meer in de meer spelen? Dat we een nieuw logo hebben? Dingen veranderen en huldigingen ook.

Ik heb ook nog feestjes meegemaakt op het leidseplein en dat was lekker chaotisch. Op zowel het museumplein als P1 heb ik in totaal 3 huldigingen mee gemaakt ( 2011 museum, 2012 en 2013 p1) maar serieus... het is niet mijn volk. Natuurlijk zit er gewoon Ajax volk tussen maar wat ik haat zijn de dronken provincialen die in groepjes van 8 komen met schultenbrau om zich helemaal vol te laten lopen en stoer doen tegen de politie. Daarna lomp doen en ruzie krijgen met andere groepe waarvan ze soms ook de verkeerde groep treffen.

Vervolgens dan maar ergens anders rotzooi trappen (steegjes, treinen etc.) Waarna er weer overal filmpjes opduiken van een trein vol dronkelappen die met de intercity naar eindhoven die zingen dat er helemaal niets is in rotterdam.

Ieder een eigen keuze, maar doordat dit volk in overvloed is kom ik niet en snap ik zelf niet waarom andere wel gaan. Prima toch?

Oja, ik ben geen ekte ekte en heb mij niet bewezen.
HR
HR

robbertb
Idool

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

sjonniej87 schreef:

(...)

Misschien eens uit het verleden komen? Je weet ook dat we niet zoals vroeger grootmacht in europa zijn? Dat we niet meer in de meer spelen? Dat we een nieuw logo hebben? Dingen veranderen en huldigingen ook.

Ik heb ook nog feestjes meegemaakt op het leidseplein en dat was lekker chaotisch. Op zowel het museumplein als P1 heb ik in totaal 3 huldigingen mee gemaakt ( 2011 museum, 2012 en 2013 p1) maar serieus... het is niet mijn volk. Natuurlijk zit er gewoon Ajax volk tussen maar wat ik haat zijn de dronken provincialen die in groepjes van 8 komen met schultenbrau om zich helemaal vol te laten lopen en stoer doen tegen de politie. Daarna lomp doen en ruzie krijgen met andere groepe waarvan ze soms ook de verkeerde groep treffen.

Vervolgens dan maar ergens anders rotzooi trappen (steegjes, treinen etc.) Waarna er weer overal filmpjes opduiken van een trein vol dronkelappen die met de intercity naar eindhoven die zingen dat er helemaal niets is in rotterdam.

Ieder een eigen keuze, maar doordat dit volk in overvloed is kom ik niet en snap ik zelf niet waarom andere wel gaan. Prima toch?

Oja, ik ben geen ekte ekte en heb mij niet bewezen.
HR
Ik ben na 2011 ook wel genezen moet ik zeggen; daarvoor was ik er altijd wel bij. Dat ge-rel is voor mij ook de reden dat ik twijfel over museumplein aanstaande woensdag. Die rotzooi past niet bij mijn idee van een feestje en het doet zeer om mijn stad weer gemold te zien worden door zogenaamde fans. Zonder die rellen zou het echt wel anders zijn. Museumplein in '95 zal mij altijd bij blijven; dat was echt supergaaf. Het spontane feestje de avond ervoor op Leidse ook trouwens, tot de rellen..
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 60 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Overige Ajax-onderwerpen » Eventuele Huldiging Ajax

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet de nieuwe aanvoerder worden na het vertrek van Klaassen?

Schöne
Ziyech
Viergever
Huntelaar
Veltman
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,1% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.