Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 15 »
Starscream
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Cybertron
Vak: -
Reg.: 28 maart 2003
Starscream
Geselecteerd voor Oranje
ernie09
Vedette
Uit: Uithoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 juni 2002
Starscream
Geselecteerd voor Oranje

ernie09
Vedette

Starscream
Geselecteerd voor Oranje
quote:Jaaa, tof doe dat maar!! Zijn ook hele, hele, hele mooie foto's van gemaakt. Top!
ernie09 schreef:
Dat was zeker mooi, ik heb nog een foto van Rijkaard bij zijn afscheid. Zal hem vanavond ff inscannen als het lukt.

The Pride Of MokuM
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 30 maart 2002

vaartmanen
Vedette
Vak: 427
Reg.: 10 oktober 2002
quote:Ja, rechtsboven is Denny Landzaat.
Starscream schreef:
Jammer dat deze topic nog niet erg leeft… Maar goed, ik blijf positief, dus doe zelf nog een bijdrage.
Volgend plaatje is genomen na de Europese Supercup winst in 1995 over twee wedstrijden gezien tegen Real Zaragoza.
Voor mij een speciale herinnering, daar ik bij beide wedstrijden aanwezig was.
De eerste wedstrijd eindigde in 1-1 met een doelpunt van Patrick Kluivert op aangeven van Wooter. Dave vd Bergh (nu FC Utrecht) stond toen in de basis. Het stadion van Real Zaragoza is echt midden in de stad gelegen en heeft net als Nou Camp een eerste ring ‘in’ de grond gebouwd. Heel apart. Ik zat naast de moeder van Kluivert, echt grappig. Ze had uit het vliegtuig allemaal pakjes jus d’orange meegenomen en deelde dat uit op de tribune. Toen haar zoon scoorde ging ze, net als de rest, volledig uit haar dak. We stonden op voor dat moment namelijk achter met 1-0. Dit was mijn allereerste Europese uitwedstrijd, dus vandaar voor mij speciaal.
De terugwedstrijd in Amsterdam werd met grote cijfers gewonnen (4-0), onder meer door een doelpunt van Bogarde! En weer had het Ajax van Louis van Gaal een Europese prijs in de wacht gesleept!!! De avondjes in het Olympisch stadion zal ik sowieso nooit vergeten!
Op de foto kun je Dave vd Bergh en Andrey Demtjenko zien zitten die toen nog voor Ajax uitkwamen. De jongen rechts bovenin... Is dat Denny Landzaat van Willem II??? Ik weet het niet zeker, iemand anders?
ernie09
Vedette
quote:Ik weet welke je bedoelt! Ik was nl op zoek naar zo'n foto van Sneijder met Davids... Als ik hem heb plaats ik hem.
Starscream schreef:
Er is een foto, die ik helaas niet kan vinden op internet, dat een jonge Rijkaard in zijn Ajax tijd hand in hand staat met een piepklein Ajax pupilletje. Dit is de hele kleine Kluivert. Jaren later zouden ze samen de Champions League winnen. Heel mooi. Als iemand die foto kan plaatsen... Zou heel tof zijn!
sjonny
Veelbelovend talent
Uit: nieuwegein
Reg.: 1 februari 2003
quote:ja dat is Denny Landzaat met die rooie jas aan
vaartmanen schreef:
(...)
Ja, rechtsboven is Denny Landzaat.
Starscream
Geselecteerd voor Oranje

sjonny
Veelbelovend talent
Uit: nieuwegein
Reg.: 1 februari 2003

Starscream
Geselecteerd voor Oranje
quote:Ja inderdaad
ernie09 schreef:
(...)
Het begint nou trouwens een beetje te lopen he?
HRTajax
Vedette
Uit: Alphen aan den rijn
Vak: 424
Reg.: 11 juli 2002

The Pride Of MokuM
Geselecteerd voor Oranje
quote:
Starscream schreef:
Er is een foto, die ik helaas niet kan vinden op internet, dat een jonge Rijkaard in zijn Ajax tijd hand in hand staat met een piepklein Ajax pupilletje. Dit is de hele kleine Kluivert. Jaren later zouden ze samen de Champions League winnen. Heel mooi. Als iemand die foto kan plaatsen... Zou heel tof zijn!

Starscream
Geselecteerd voor Oranje
quote:Die foto is inderdaad meer dan geweldig HRTajax! Ik kon deze niet vinden, net als wel meer foto's... Ik zoek ook nog foto's van Real Madrid - Ajax (0-2) in 1995. Daar zorgde Ajax ervoor dat na afloop de Spanjaarden voor Ajax gingen staan en klappen uit respect. We speelden Real helemaal weg in eigen stadion.
HRTajax schreef:
prachtige foto
met sjaak swart
Piet Keizer
Johan cruijff
klaas nuninga
quote:Te gek, je hebt hem gevonden! Dit is toch grappig om te zien? Later spelen ze samen de CL finale... thnx TPOM!
The Pride Of MokuM schreef:
(...)
alvast een kleine versie, zal nog ff naar een grotere zoeken. idd mooi!
HRTajax
Vedette
Uit: Alphen aan den rijn
Vak: 424
Reg.: 11 juli 2002

Starscream
Geselecteerd voor Oranje
quote:Hoewel ik het moeilijk kan zien; ja volgens mij wel
HRTajax schreef:
Is dit hem misschien starcream van real madrid - ajax 1995!

The Pride Of MokuM
Geselecteerd voor Oranje
quote:
Starscream schreef:
Teleurstelling...
Afgelopen weken was er een topic waarin de meest teleurstellende Europese uitschakeling van Ajax aan bod kwam. De verloren penaltyreeks in 1996 tegen Juventus was voor velen de nummer 1 teleurstelling van een verder uitstekend Champions League seizoen. De finale eindigde in 1-1 (ajax goal: Litmanen)

Steffie-AJAX
Lid 2de elftal
Vak: 411
Reg.: 12 mei 2003
The Pride Of MokuM
Geselecteerd voor Oranje

sonny silooy in de basis
Bankzitter
Uit: purmerend
Vak: 115
Reg.: 22 oktober 2002
Starscream
Geselecteerd voor Oranje
Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » A - Ajax » Overige Ajax-onderwerpen » Ajax: Foto's & Verhalen uit de oude doos

Op dit moment zitten er 10 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".
Wordt Ajax nog kampioen?
Van de Ajax-fans denkt 62,3% dat PSV wint van FC Twente. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor RKC Waalwijk-Ajax.
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!