Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 »
jari4-ever
Veelbelovend talent
Uit: Terneuzen
Vak: 420
Reg.: 12 januari 2002
quote:Ik kan je vertellen dat die prachtige goal tegen Spanje was(eindstand 3-2 voor Nigeria )
Starscream schreef:
Als international speelde hij een belangrijke rol voor Nigeria tijdens het WK 98… Hij maakte daar een schitterende goal die overal in elk land in de ‘top 3’ van mooie doelpunten zou komen te staan. Een dropshot van buiten het strafschopgebied ging hard tegen de touwen. Een schitterende goal. Verdomme… ik weet alleen niet meer wie de tegenstander was… Iemand?
Starscream
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Cybertron
Vak: -
Reg.: 28 maart 2003
quote:Dank je... Ik zat er al de hele ochtend aan te denken!!! Spanje, dat was het! En een prachtige goal was het!
jari4-ever schreef:
(...)
Ik kan je vertellen dat die prachtige goal tegen Spanje was(eindstand 3-2 voor Nigeria )
Starscream
Geselecteerd voor Oranje

Starscream
Geselecteerd voor Oranje
dannyvdm
Idool
Uit: Geldrop
Vak: Geen Seizoen Club Card
Uploads: 16
Reg.: 16 maart 2001

quote:Numan kreeg toen klappen van een eigen supporter, maar durfde geen aanklacht in te dienen, omdat dat misschien zijn deelname aan het WK in '98 zou kunnen verhinderen. PSV in diskrediet, heerlijk!
Starscream schreef:
Amstelcup finale 1998 AJAX-PSV 5-0(!!)
(plaatje)
Een schitterende dag in de Kuip. Lekker in het zonnetje met blote bast kijken naar wat een voor ons prachtige finale zou worden. Wat een feest! 1998 bleek sowieso een mooi jaar, want de dubbel winnen is altijd lekker! De finale moest worden gespeeld tegen het toch sterke PSV. Tijdens de wedstrijd bleek daar helemaal niks van en Ajax rolde de Eindhovenaren ogenschijnlijk gemakkelijk op! Het werd een zeer overtuigende 5-0 voor ons! De goals werden gescoord door Tijani Babangida (zie foto), Shota Arveladze en drie keer Jari Litmanen. Het mooist vond ik misschien nog wel het feestje wat na de wedstrijd werd gevierd met de spelers. Een mooie dag!!! Was alleen wel verbrand…
ajax supportertje
Talent
Reg.: 20 maart 2003
dannyvdm
Idool
quote:ik geloof adt hij die klap eerder kreeg hoor...
Rich schreef:
(...)
Numan kreeg toen klappen van een eigen supporter, maar durfde geen aanklacht in te dienen, omdat dat misschien zijn deelname aan het WK in '98 zou kunnen verhinderen. PSV in diskrediet, heerlijk!
Christiaan
Administrator
Uit: Enschede
Uploads: 1
Reg.: 24 mei 2000
dannyvdm
Idool
Pienaar Magic
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 7 januari 2003
dannyvdm
Idool
dannyvdm
Idool
quote:wie nog mooi beeldmateriaal heeft, mag die gerust naar me toesturen. mijn scanner is helaas kapot en op internet zijn niet al teveel mooie plaatjes te vinden.
Witschge schreef:
Een stuk van Stefan pettersson zou ook leuk zijn
dannyvdm
Idool

dannyvdm
Idool
Non_Flying_Dutchman
Legende
Reg.: 26 juni 2000
quote:Sterkte
dannyvdm schreef:
vandaga geen portret omdat ik prpbleempjes heb met mijn vriendinnetje... ben misschien de komende tijd ook niet meer actief om een trauma te verwerken... sorry jongens. maar i'll be back
marco-is-de-beste
Ballenjongen
Uit: damwoude
Reg.: 8 juli 2003
The Pride Of MokuM
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 30 maart 2002
quote:op internet hebben we alles, dus die had je zelf ook kunnen vinden, maar vooruit:
marco-is-de-beste schreef:
zijn er ook fans die foto,s hebben van johan zuidema?
verder zijn het schitterende foto,s bedankt daarvoor :ajax i.postma01@chello.nl

Starscream
Geselecteerd voor Oranje

The Pride Of MokuM
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 30 maart 2002

Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » A - Ajax » Overige Ajax-onderwerpen » Ajax: Foto's & Verhalen uit de oude doos

Op dit moment zitten er 6 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax ANC feliciteert Ajax en Jeroen met hun verjaardagen".
Wordt Ajax nog kampioen?
Van de Ajax-fans denkt 90,0% dat FC Groningen wint van Roda JC. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!