Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 15 pagina's: « 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Johan Nahoj
Vedette
Nr 3 Ajax Pool seizoen 2006/2007
Vak: 420
Reg.: 6 december 2000
quote:Heb ik dus door omstandigheden gemist... Met het Cruijff fotoboek (wat dus gedeeltelijk niet meer verkocht mag worden)en 'Het Ajax Boek' heb ik de schade weer een beetje ingehaald afgelopen week. Ik heb gelukkig wel alle VI's van 1968 t/m 1988 maar die was toen nog niet in kleur. Op welke link, of site, plaats jij de foto's trouwens om naar deze site te linken?
Sharkey schreef:
(...)Deze heb ik gescand uit Ajax De Complete Werken. Een prachtige verzameling van foto's en verhalen die half jaren 90 wekelijks per deel uitkwam. Samengebonden in een mooie map. Mag er nog graag in doorbladeren.

quote:Zou kunnen. Er staat niet bij welke wedstrijd het was. Kan ook een Ajax-PSV of Ajax-Feijenoord zijn.
Rembrandt schreef:
Sharkey; is die foto met die sjaaltjes niet toevallig torino thuis in het olympisch?? het lijkt er verdacht veel op.. (het zonnetje!)
The Pride Of MokuM
Geselecteerd voor Oranje
Vak: -
Reg.: 30 maart 2002

Tscheu La-Ling
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam
Vak: 129
Reg.: 29 september 2003
Johan Nahoj
Vedette
quote:Hé Pride..... Op welke link plaats jij je foto's? Ik heb ook al eens geprobeerd om foto's te plaatsen maar dat ging niet helemaal zoals het moet.
The Pride Of MokuM schreef:
En opnieuw voor de Ling-liefhebbers:
(plaatje)
Tscheu La-Ling omspeelt Feyenoorder Wim Jansen in de klassieker van 1978
The Pride Of MokuM
Geselecteerd voor Oranje
Vak: -
Reg.: 30 maart 2002

Tscheu La-Ling
Geselecteerd voor Oranje
quote:En dit jaar dan?
champion schreef:
mischien volgend jaar
(plaatje)
:OUD voor altijd :OUD
Johan Nahoj
Vedette
quote:Dank je. Ik moet maar ff uitproberen of ik nu een fotootje kan plaatsen. Heeft er iemand een verzoekje voor een foto? Ik heb alle Voetbal Internationals van 1968 t/m 1988.
The Pride Of MokuM schreef:
Deze foto staat gewoon op ajax.nl
Maar als je je foto's ergens wilt plaatsen moet je ff ergens en account aanmaken, bijv. bij lycos. Daar kan je ze dan uploaden. Of gewoon op de webspace die je van je internetprovider hebt gekregen natuurlijk.
Tscheu La-Ling
Geselecteerd voor Oranje

Marc o
Lid 2de elftal
Uit: Zeeland
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 januari 2004
Gelukkig heb ik die dag mijn videocamera meegenomen en alles vastgelegd. Ik denk dat ik de DVD inmiddels 30 of 40 keer heb bekeken, en elke keer komt alles van die 16e Mei weer terug. Mocht iemand ook dezelfde herinneringen hebben aan die dag dan laat het me even weten, misschien dat je het ook nog eens terug wil zien. En verder, wat waren, naast bovengenoemde gebeurtenissen, de mooiste momenten? Naast alles wat ik al genoemd heb heb ik toch de mooiste momenten beleefd in het Olympisch tijdens de Europa Cup wedstrijden aldaar. Hoewel ik zeker weet dat de sfeer in de Arena continu verbeterd zal worden ben ik toch bang dat beelden zoals dit helaas nooit in de Arena terug zullen komen. 
Tscheu La-Ling
Geselecteerd voor Oranje
Sjaak Swart
Talent
Uit: Hoek van Holland
Vak: 424
Reg.: 11 november 2003
quote:Deze vond ik ook wel erg bijzonder
Tranquillo kosher nostra
Bankzitter
Uit: Boven het IJ
Vak: 117
Reg.: 9 mei 2003
Deze topic is verplaatst naar Historie en bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » A - Ajax » Overige Ajax-onderwerpen » Ajax: Foto's & Verhalen uit de oude doos

Op dit moment zitten er 8 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax ANC feliciteert Ajax en Jeroen met hun verjaardagen".
Wordt Ajax nog kampioen?
Van de Ajax-fans denkt 89,6% dat SC Heerenveen wint van NEC. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!