Deze topic is gesloten en bestaat uit 39 pagina's: « 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 39 »
JooD W.BoXiE 85
Regelmatige invaller
Uit: Wageningen
Vak: 430
Reg.: 23 september 2002
Ibrahimovic
Lid 2de elftal
Topbakker
Uit: Deurne
Vak: 410
Reg.: 8 mei 2001
quote:Ja idd... maar zal pas over 24 uur weer kunnen, wat is dit voor een kinderachtige actie zeg! Wachten we verdomme de godganze dag op dat shirt... moeten we nog eens allerlei hindernissen omzeilen omdat ding eens een keer te aanschouwen! :kwaad
Kiwoe schreef:
Over 5 minuten is de volgende dag!!!!!
http://shirt.ajax.nl/adidasajax.php
erikpele
Basisspeler
Runner-up Ajax Netwerk Battle 2007; meer prijzen
Uit: Badhoevedorp
Vak: 117
Reg.: 10 december 2002
ernie09
Vedette
Uit: Uithoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 juni 2002
quote:in reactie op mezelf.....
jenam schreef:
is dat gedonder van die 4 credits niet met iets te omzeilen? want dit is echt ontzettend irritant! ik wil het zien
ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Amersfoort
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
quote:
jenam schreef:
(...)
in reactie op mezelf.....de cookie verwijderen van ajax verwijderen en je kan weer 4 nieuwe stukje bekijken
dus..... voor mensen die niet kunnen wachten is dat de oplossing (trouwens je hebt net 4 nieuwe credits gehad: 0:00uur)
quote:Die nieuwe credits voor de nieuwe dag kunnen we vergeten denk ik...
Kiwoe schreef:
WAAR BLIJVEN MN NIEUWE CREDITS NOU!!!
Wie heeft welke hokjes opengemaakt? ik alleen voor:
De hals: Geel 'plukje'
Bij de MR van ABN AMRO, donkerblauw
De linkermouw, met aanvoerdersband (??!!)
Adidas en Ajax logo ook op donkerblauw met wit stiksel
quote:HOE VERWIJDER JE COOKIES?!?!?!!?
jenam schreef:
Mening over het uit-shirt..... ziet er goed uit! mooie kleurenmaar kan ook vooral komen door die bijzonder mooie manier van presenteren die de jongens en meiden van ajax.nl hebben gemaakt c.q. hebben laten maken...
Heb alle plaaatjes inmiddels wel bekeken en ziet er mooi uit overall. Alleen erg jammer dat er geen plaatje te zien was waarop het nieuwe rugnummer te zien is. Ben benieuwd of daar ook wat aan veranderd is........
:OUD heeft een mooi nieuw uit-shirt!
quote:uhm.... zoek de map "cookies" op... waar deze staat verschilt denk ik per windows versie maar in ieder geval ergens bij "documenten en instellingen" en dat soort dingen. Verwijder daar de Nieuwste (dus van 12-5 of 13-5 ofzo) file die de naam heeft in de vorm van naam@ajax[1] o.i.d... verwijder dit bestandje en ga via ajax.nl weer terug naar die site waar het shirt staat, vul opnieuw een e-mail adres in en GENIET
Kiwoe schreef:
(...)
HOE VERWIJDER JE COOKIES?!?!?!!?
ernie09
Vedette
Uit: Uithoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 juni 2002
quote:Kickeh!! Dankjewel!
jenam schreef:
(...)
uhm.... zoek de map "cookies" op... waar deze staat verschilt denk ik per windows versie maar in ieder geval ergens bij "documenten en instellingen" en dat soort dingen. Verwijder daar de Nieuwste (dus van 12-5 of 13-5 ofzo) file die de naam heeft in de vorm van naam@ajax[1] o.i.d... verwijder dit bestandje en ga via ajax.nl weer terug naar die site waar het shirt staat, vul opnieuw een e-mail adres in en GENIET
Ibrahimovic
Lid 2de elftal
Topbakker
Uit: Deurne
Vak: 410
Reg.: 8 mei 2001
Deze topic is gesloten en bestaat uit 39 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » A - Ajax » Overige Ajax-onderwerpen » Wanneer komt het nieuwe shirt?

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uittenue?
Van de Ajax-fans denkt 79,4% dat Willem II wint van FC Den Bosch. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.